Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:38:04 GMT

به‌روزترین قیمت کود آهن

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۳۶۱۲

به‌روزترین قیمت کود آهن

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، آیا شما هم به دنبال بررسی قیمت کود آهن هستید؟ می‌دانید که برای خرید کود ارزان قیمت باید از کجا اقدام نمود؟ از شما می‌خواهیم که با دقت مطالب درج شده در وب سایت پیش روی خود را همراهی نمائید.

خرید کودهای مختلف از مهمترین اقداماتی است که امروزه بسیاری از افراد به دنبال آن هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از پرفروش‌ترین انواع کودهای مورد استفاده در صنعت کشاورزی را کود آهن شکل داده است. همچنین در نظر بگیرید که نکات مهمی در خصوص استفاده از کود آهن وجود دارد. مهمترین نکات در خصوص کود یاد شده عبارتند از:

شما می‌توانید تا حدود ۱۰۰ پی پی ام از کود آهن استفاده نمائید.

در خاک‌های روی زمین به مقدار بسیار کم عنصر آهن وجود دارد. با این حال شما بایستی از کود آهن برای رشد گیاهان خود استفاده کنید.

کود آهن +fe ۲ شکل، از قابلیت جذب بالایی برخوردار است.

در صورت نبود آهن در گیاهان، برگ‌ها زرد می‌شوند.

با خرید کود آهن می‌توانید گیاهان خود را سرزنده کنید.

قبل از خرید کود مذکور توجه نمائید که هر گیاه به میزان ۶ تا ۱۰ مولار به آهن نیاز دارد.

خرید کود آهن مورد نیاز خود را از فروشگاه‌های قابل اعتمادی انجام دهید.

شما می‌توانید جهت بررسی قیمت کود آهن با همکاران فروش ما از سایت گلباغ فیروزه در ارتباط باشید.

۱. قیمت کود آهن

بررسی قیمت کود آهن

همانطور که اشاره شد، قیمت کود آهن بسیار مناسب می‌باشد. البته قیمت مربوط به کود آهن به آیتم‌های زیادی بستگی دارد. مهمترین آیتم‌های مؤثر در قیمت کود یاد شده عبارتند از:

نوع بسته بندی کود آهن

وزن مربوط به بسته بندی کود آهن

نوع کود آهن عرضه شده در بازار

افراد در حین خرید کود مدنظرشان، دوست دارند تا هزینه‌های کمتری را پرداخت کنند. بنابراین پیشنهاد می‌شود که هم اکنون به وب سایت فروشگاه ما مراجعه نمائید. با مراجعه به فروشگاه گلباغ فیروزه، می‌توانید قیمت کود آهن را مورد بررسی قرار دهید. ممکن است در روزهای آینده قیمت کود مذکور افزایش قابل توجهی را داشته باشد. به همین دلیل هم اکنون کود آهن مدنظرتان را تهیه و خریداری نمایید.

۲. قیمت کود

بهترین و مناسب‌ترین زمان استفاده از کود آهن

اکنون که در خصوص قیمت کود آهن اطلاعات کافی را کسب کردید، می‌توانید خرید تان را شکل دهید. مهمترین موضوعاتی که در خصوص کود مذکور وجود دارد، بهترین زمان برای استفاده و خرید کود آهن می‌باشد. توصیه می‌کنیم که کود آهن را قبل از گرم شدن هوا مورد استفاده قرار دهید. بنابراین قبل از شروع شدن فصل بهار، کود آهن و سم قارچ کش را تهیه نمائید. شما می‌توانید جهت آشنایی با نحوه‌ی استفاده از کودها، با همکاران ما در تماس باشید. حتماً زمانی که خاک خشک است، کود آهن را به آن اضافه کنید.

همچنین جهت خرید سم حشره کش نیز می‌توانید بر روی بسته بندی مد نظرتان کلیک نمائید. سپس با دقت بالایی فرایند خرید اینترنتی کود آهنی را سپری کنید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5438892

منبع: مهر

کلیدواژه: کود شیمیایی کسب و کار کشاورزی کسب و کار بدنسازی گروه صنعتی ایران خودرو تولید نرم افزار آشپزخانه کسب و کارهای اینترنتی استخر سئو سایت فرصت شغلی فنی حرفه ای بانک تجارت واحد صنعتی قهوه محیط کسب و کار ایران کود آهن خرید کود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۳۶۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱

قیمت هر اونس طلا امروز با ۰.۲۰ درصد کاهش به ۲۳۳۱ دلار و ۴ سنت رسید. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از بلومبرگ، طلا در آستانه سومین ماه پیاپی افزایش قیمت به خاطر خرید بالای بانک‌های مرکزی و افزایش تقاضا برای آن به عنوان یک پشتوانه ایمن قرار داشت. اما همه تمرکزها در حال حاضر به نتیجه اجلاس فدرال رزرو آمریکا در روز چهارشنبه معطوف شده که انتظار می‌رود سیاست‌های پولی سختگیرانه‌ای را وضع کند.
قیمت هر اونس طلا امروز با 0.20 درصد کاهش به 2331 دلار و 4 سنت رسید. قیمت معاملات آتی طلا در بازار کامکس نیویورک هم با یک کاهش 0.73 درصدی به 2340 دلار و 40 سنت رسیده است.
طلا در آستانه یک افزایش قیمت 5 درصدی طی یک ماه گذشته قرار دارد.

قیمت جهانی طلا امروز 1403/02/10

با توجه به نرخ بالای تورم در آمریکا، مقامات این کشور انتظار دارند کمیته بازار آزاد فدرال رزرو در روز چهارشنبه سیاست‌های پولی سختگیرانه‌ای را در پیش بگیرد و نرخ بهره را بین 5.25 تا 5.50 درصد نگه دارد.
تاجران انتظار دارند فدرال رزرو نرخ بهره را حداقل دو بار در تا پایان سال جاری میلادی پایین بیاورد. نرخ بالای بهره معمولاً به ضرر طلاست چون هزینه نگهداری این سرمایه غیر سودده را بالا برده و تمایل برای خرید آن را پایین می‌آورد.
قیمت طلا بیش از 13 درصد از ابتدای سال جاری میلادی در بحبوحه خرید بالای بانک‌های مرکزی، تقاضای بالا از سوی بازارهای آسیایی مخصوصاً چین و تشدید تنش‌های ژئوپلیتیکی از اوکراین گرفته تا خاورمیانه افزایش یافته است.
ضعف دلار آمریکا طی روزهای اخیر هم از قیمت طلا حمایت کرده است. پایین آمدن ارزش دلار خرید طلا را برای دارندگان سایر ارزهای دنیا ارزان‌تر می‌کند.
در میان سایر فلزات گرانبها، قیمت نقره با 1.45 درصد کاهش به 27 دلار و 26 سنت رسید و پلاتین با یک کاهش 0.27 درصدی 949 دلار و 39 سنت معامله می‌شود.
انتهای پیام/56

دیگر خبرها

  • نکاتی برای یافتن حلقه ازدواج مناسب از سایت زر
  • آیا خرید عینک آفتابی گران قیمت ارزش دارد!؟
  • آیا با هواپیما می‌توان سفری ارزان به مشهد داشت؟
  • چرا خرید عمده عطر و ادکلن وارداتی به صرفه تر است؟
  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • قیمت پژو پارس در بازار امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • قیمت جهانی طلا امروز ۱۴۰۳/۰۲/۱۱
  • ارسال گل اینترنتی با 3 کلیک
  • تلویزیون‌های UHD واقعی را بشناسید