Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@23:00:34 GMT

چگونه چندین شبکه اجتماعی را مدیریت کنیم؟

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۳۶۱۳

چگونه چندین شبکه اجتماعی را مدیریت کنیم؟

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، همان طور که می‌دانید امروزه اکثر کسب و کارهای کوچک و بزرگ برای معرفی خود؛ فعالیت‌هایی که انجام می‌دهند و محصولات یا خدماتی که به مشتریان ارائه می‌دهند از فضای سوشال مدیا یا همان شبکه‌های اجتماعی استفاده می‌کنند. اما لزوم استفاده از این فضا برای کسب و کارها و صاحبان مشاغل این است که، میزان استفاده از مخاطبان از فضای آنلاین در حال رشد است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیریت شبکه‌های اجتماعی فرآیند تولید محتوا، تعامل با کاربران و تجزیه و تحلیل نتایج عملکرد در پلتفرم‌های مختلف است. مدیریت شبکه‌های اجتماعی نیز زیر مجموعه‌ای از حوزه دیجیتال مارکتینگ بوده و با آن قرابت معنایی دارد. در حقیقت دیجیتال مارکتینگ نیز به معنای استفاده از کانال‌ها و رسانه‌های دیجیتال برای بازاریابی و فروش محصولات است. مدیر شبکه‌های اجتماعی نیز با بازاریابی و تبلیغات در جهت دستیابی به اهداف تجاری، کمک می‌کند.

مدیریت شبکه‌های اجتماعی چندین مزیت را به همراه دارد از جمله:

کنترل هزینه‌ها: صرف نظر از بودجه بازاریابی شما، استفاده از شبکه‌های اجتماعی یک ابتکار مقرون به صرفه است چرا که استفاده از رسانه‌های آفلاین مانند تیزرهای تلویزیونی، بیلبوردهای سطح شهر، تبلیغات در روزنامه‌ها و مجلات هزینه زیادی را در بر دارد.

افزایش تعامل با کاربران: گنجاندن شبکه‌های اجتماعی در استراتژی بازاریابی به شما این امکان را می‌دهد که ابتکارات بازاریابی خود را همسو با رفتار کاربران، اجرا کنید.

ارزیابی نتایج: مدیریت شبکه‌های اجتماعی به شما کمک می‌کند تا از طریق کانال‌های مختلف مانند کوکی‌ها و لینک‌های UTM سورس‌های ترافیکی و میزان ورودی‌ها را ردیابی کنید و ببینید چه صفحات و چه پست‌هایی برای مخاطبان جذاب‌تره، و چه منابع ترافیکی فروش بیشتری را ایجاد کردند.

بنابراین گروه‌های مارکتینگ برای مدیریت بهینه چندین اکانت شبکه اجتماعی مختلف از جمله اینستاگرام و تلگرام نیاز به ابزارهای کمکی و ربات تلگرام و ابزارهایی مشابه برای شبکه‌های اجتماعی مختلف در این زمینه دارند. ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی مانند نوین هاب، می‌توانند استراتژی شما را ساده کنند و به شما این امکان را می‌دهند تمام حساب‌های اجتماعی خود را از جمله اینستاگرام، تلگرام، توئیتر، پینترست، لینکدین و … به یک پلتفرم محدود کنید و تمامی اکانت‌ها را از یک داشبورد بدون ورود و خروج به اپلیکیشن‌های مختلف مدیریت کنید.

همان طور که می‌دانید، در حال حاضر تعامل با مخاطبان یکی از استراتژی‌های مهم بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی است و تاکید زیادی بر روی آن می‌شود. درصد بالایی از مشتریانی که از طریق شبکه‌های اجتماعی با برندها در تعامل هستند انتظار پاسخ سریع دارند.

به علاوه ابزارهای مدیریت شبکه‌های اجتماعی، اغلب بسیار مقرون به صرفه هستند و بسیاری از آن‌ها از جمله نوین هاب نسخه‌های رایگان را برای آزمایش قبل از خرید ارائه می‌دهند. حضور منسجم و مستمر در شبکه‌های اجتماعی، تأثیر مثبتی در روند کسب و کارها در جهت دیده شدن، افزایش آگاهی از برند، افزایش ترافیک وبسایت و افزایش تعامل با مخاطبان دارد.

امکانات ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی نوین هاب

مدیریت و زمانبندی انتشار محتوا: زمانبندی و انتشار خودکار محتوا یکی از ویژگی‌های شاخص و برجسته ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی نوین هاب است که یکی از نیازهای اصلی مدیر شبکه‌های اجتماعی است. شما با استفاده از این ویژگی می‌توانید محتواهای خود را پیش از موعد انتشار طراحی و تولید کنید و آن را برای روز و ساعت دلخواهی که مد نظر دارید زمانبندی کنید تا به صورت خودکار منتشر شود.

در نتیجه شما فرصت کافی برای تمرکز بر روی کیفیت محتواهای خود دارید. این قابلیت امکان زمان بندی و انتشار محتوا برای انواع محتواهایی در قالب استوری، IGTVو تصاویر آلبومی را برای شما فراهم می‌کند.

مدیریت کامنت‌ها: پاسخ گویی به موقع به نظرات، سوالات و پیشنهادات مخاطبان در قالب کامنت نیز یکی دیگر از راه‌های افزایش تعامل با مخاطبان و اعتبار و محبوبیت برند شماست. با استفاده از ابزار نوین هاب می‌توانید تمامی کامنت‌ها را شبکه‌های اجتماعی متصل به این داشبورد به صورت یکجا مشاهده کنید و به آن‌ها پاسخ دهید. همچنین امکان دسته بندی کردن کامنت‌ها با استفاده از تگ دلخواه را دارید، و می‌توانید به صورت یک فایل اکسل نیز این اطلاعات را دریافت کنید.

آنالیز شبکه‌های اجتماعی: آنالیز شبکه‌های اجتماعی در حقیقت شامل تجزیه و تحلیل نتایج فعالیت و تولید محتوا در شبکه‌های اجتماعی است، این ویژگی قابلیتی بسیار مهم برای مدیران شبکه‌های اجتماعی در جهت بررسی عملکرد و تدوین استراتژی جدید در شبکه‌های اجتماعی است. ابزار نوین هاب مجموعه‌ای از آنالیزها را به شکل نمودار و بر اساس شاخص‌های کلیدی مهم در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

برای مثال برای آنالیز پیج اینستاگرام، شاخص‌هایی مانند مجموع همه مخاطبین، مجموع رشد فالوورها، میانگین مشارکت و اینگیجمنت، بهترین زمان انتشار پست بر اساس ساعت، زمان آنلاین بودن فالوورها، پیشنهاد بهترین هشتگ‌ها و… را به شکل نمودار برای مصرف کنندگان نمایش می‌دهد.

مدیریت تیمی شبکه‌های اجتماعی: طبیعتاً اگرصاحب یک کسب و کار بزرگ باشید و چندین اکانت در شبکه‌های اجتماعی مختلف داشته باشید مدیریت، تولید محتوا و برقراری ارتباط به موقع با مخاطبان امری دشوار و زمان‌بر خواهد بود از همین رو قابلیت اضافه کردن هم تیمی در داشبورد نوین هاب به شما این امکان را می‌دهد که شبکه‌های اجتماعی خود را به صورت گروهی مدیریت کنید و به صورت دلخواه میزان دسترسی هم تیمی خود را تعیین کنید.

نرم افزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی نوین هاب را هم اکنون می‌توانید از گوگل پلی دانلود کنید و برای مدیریت بهینه شبکه‌های اجتماعی خود از آن استفاده کنید. علاوه بر این نسخه تحت وب ابزار نوین هاب نیز برای افزایش سرعت و سهولت فعالیت در شبکه‌های اجتماعی در دسترس کاربران قرار دارد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 5438913

منبع: مهر

کلیدواژه: شبکه های اجتماعی کسب و کار استارت آپ کسب و کار بدنسازی گروه صنعتی ایران خودرو تولید نرم افزار آشپزخانه کسب و کارهای اینترنتی استخر سئو سایت فرصت شغلی فنی حرفه ای بانک تجارت واحد صنعتی قهوه محیط کسب و کار ایران مدیریت شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی شبکه های اجتماعی نوین هاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۳۶۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟

زی‌سان: مقامات امنیتی عراق می‌گویند ام فهد، اینفلوئنسر معروف شبکه اجتماعی تیک‌تاک در خارج از خانه‌اش در بغداد به ضرب گلوله کشته شد.

او به خاطر انتشار ویدیو‌هایی در حال رقص با موسیقی عراقی و پوشیدن لباس‌های چسبان و تنگ در شبکه اجتماعی تیک‌تاک معروف بود و ده‌ها هزار دنبال کننده داشت.

وزارت کشور عراق هم در بیانیه‌ای تایید کرد «زنی که در شبکه‌های اجتماعی شناخته شده است، توسط ضاربان ناشناس» کشته شده است.

در این بیانیه گفته شده است که «یک تیم ویژه» برای بررسی این حادثه تشکیل شده است.

این اینفلوئنسر سال گذشته به دلیل انتشار ویدیو‌هایی که به گفته دادگاه برخلاف «عفت و اخلاق عمومی» بود به شش ماه زندان محکوم شد.

عراق سال گذشته کمیته‌ای دولتی برای نظارت بر شبکه‌های اجتماعی و بررسی محتوای توهین آمیز و مجازات مسببین آن تشکیل داد.

tags # عراق سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • فیلتر شکست خورد / حضور بیش از 40 میلیون ایرانی در اینستاگرام
  • گزارش‌های غیررسمی: بیش از ۴۰ میلیون ایرانی همچنان کاربر اینستاگرام هستند
  • طرح ساماندهی آسیب‌های اجتماعی ادامه دارد
  • حل مشکلات جامعه با نسخه دانشگاهیان ممکن است
  • بازتاب خشونت پلیس آمریکا در شبکه‌های اجتماعی
  • اینفلوئنسر عراقی و ستاره « تیک تاک » کشته شد
  • برپایی انتخابات سمن جوانان در مازندران
  • سلبریتی عراقی تیک‌تاک به ضرب گلوله کشته شد | عکس
  • انتخابات شبکه‌های تخصصی سمن‌های مازندران برگزار می‌شود
  • ام فهد، زن مشهور عراقی کیست و چرا کشته شد؟