Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:09:50 GMT

سفر به کیش و اجاره ماشین در کیش

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۳۷۴۷

سفر به کیش و اجاره ماشین در کیش

جزیره کیش یکی از بهترین و جذاب ترین مقاصد سفر داخلی به شمار می‌رود که در هر فصل از سال جذابیت خاص خودش را دارد. در زمستان و اوایل بهار آب و هوای خنک جزیره باعث می‌شود افراد زیادی مشتاق سفر به کیش در این ایام باشند. - اخبار بازار -

دریا و سواحل آرام، خلوتی و آرامش همیشگی جزیره، مراکز خرید و تفریحات کیش همه و همه از دلایل جذابیت کیش هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجاره ماشین در کیش

در سفر به جزیره کیش پیشنهاد ما برای سفری راحت تر و استفاده بهتر از مدت زمان محدود سفر، اجاره خودرو در کیش  است.

با وجود تعداد زیاد مسافر در ایام نوروز گرفتن تاکسی حتی برای خود کیشوندان هم به یک معضل تبدیل میشود و زمان زیادی را از شما به هدر خواهد داد. به علاوه هزینه تاکسی در کیش به نسبت سایر شهرها بالاست مخصوصا در مسیرهای خاصی مثل فرورگاه، کشتی یونانی، ساحل ترنج و ... . پس بهترین راه  اجاره ماشین در کیش  است که هم در زمان صرفه جویی کنید و هم با خیال راحت و بدون دغدغه رفت و آمد به همه نقاط دیدنی کیش بروید و گشت و گذاری فراتر از یک سفر معمولی داشته باشید. برخی از پیشنهادهای ما به جز مکان های گردشگری معمول:

کلبه هور

پارک ساحلی طلوع

غروب کیش

ساحل ترنج

رستوران بام رویایی کیش

روستای باغو و ...

علاوه بر آن همانطور که احتمالا میدانید در کیش ماشین های ایرانی وجود ندارد و سبک ماشین های جزیره کیش با سرزمین اصلی متفاوت است. وجود انواع خودروهای لوکس مثل بنز و بی ام و، و انواع ماشین های اسپرت مثل کامارو و دوج یا حتی ماشین های معمولی تر مثل اسپورتج باعث شده اجاره ماشین کیش به یک تجربه گردشگری خاص تبدیل شود.

رانندگی با ماشین مورد علاقه تان در  خیابان های زیبای کیش و فرهنگ رانندگی خاص جزیره قطعا تجربه ای به یادماندنی برایتان خواهد ساخت.

البته باید توجه داشته باشید که اجاره خودرو در کیش نیازمند شرایطی است که در ادامه توضیح خواهیم داد. برای اجاره ماشین در کیش باید گواهینامه و کارت شناسایی معتبر همراه داشته باشید. بابت ضمانت ماشین مبلغی به عنوان ودیعه پرداخت میکنید که در زمان تحویل ماشین به شرکت رنت کار به شما عودت میشود. همچنین مبلغی بابت خلافی احتمالی نزد شرکت رنت کار میماند که پس از بررسی خلافی ماشین طبق قرارداد به حساب شما واریز خواهد شد.

 همه شرایط در قراردادی که یک نسخه از آن نزد شما میماند به صورت کامل توضیح داده شده است. در اینجا لازم است یاداوری کنیم که تنها از شرکت های معتبری که با مجوز رسمی در حال فعالیت هستند اقدام به اجاره ماشین در کیش کنید تا با مشکل مواجه نشوید. برخی از سایت های پیشنهادی ما برای اجاره اتومبیل در کیش:

Kishspeed.ir

Kishonline.com

Kish1.ir

Mamdali.com

همچنین باید توجه داشته باشید که قوانین راهنمایی و رانندگی در کیش جدی تر و سفت و سخت تر از باقی شهرها رعایت میشود. مثلا بوق زدن تحت هر شرایطی ممنوع است یا جریمه های سنگینی برای سرعت غیرمجاز در نظر گرفته شده است.  پس رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی را فراموش نکنید.

توصیه ما این است که قبل از تاریخ سفرتان اقدام به رزرو ماشین کنید تا به راحتی ماشین را در بدو ورود به جزیره ر فرودگاه یا هتل محل اقامتتان تحویل بگیرید و هم اینکه با محدودیت در انتخاب ماشین مواجه نشوید.

شرایط اجاره ماشین در کیش

همراه داشتن کارت شناسایی معتبر و گواهینامه الزامی است.مبلغ ودیعه برای ضمانت اجاره ماشین در کیشوجه ضمانت هنگام تحویل خودرو به شرکت، به مستاجر مسترد می‌گردد.

طعم شیرین سفر با اجاره لیموزین در کیش

آیا سالگرد ازدواجتان است و می‌خواهید یکی از زیباترین لحظات را برای همسر دلبندتان رقم بزنید؟ یا فرزندتان رشته مورد علاقه‌اش را در دانشگاه معتبری قبول شده و می‌خواهید دل او را شاد کنید؟ یا شاید هم می‌خواهید بی‌دلیل و بی‌بهانه، تجربه خاطره‌انگیزی را به عزیزانتان هدیه کنید؟ اجاره لیموزین در کیش، یکی از بهترین روش‌هایی است که با آن می‌توانید دل عزیزان خود را شاد کنید. تصور کنید همراه عزیزانتان از هواپیما خارج می‌شوید، لیموزین شیک و زیبایی را می‌بینید که با تشریفات کامل منتظر شما و خانواده‌تان ایستاده است. درب را برایتان باز می‌کنند، در لیموزین می‌نشینید و از فضای تزئین‌شده داخل ماشین لذت می‌برید. گل، کیک، بادکنک، موسیقی زیبا و آرامش‌بخش و هر چیزی که برای شادی دل عزیزانتان لازم باشد، همه و همه از قبل تدارک دیده شده است. بدون شک اجاره لیموزین در کیش، یکی از خاطرات بی‌نظیری است که تا همیشه در ذهن عزیزانتان حک می‌شود و لبخند رضایت را بر لب‌هایشان می‌نشاند.


انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اجاره ماشین در کیش داشته باشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۳۷۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!

دریافت 40 MB کد خبر 6090556

دیگر خبرها

  • ماشین مغزشویی صهیونیست‌ها به دیوار خورد!
  • گذری کوتاه بر تاریخ و زندگی اسطوره استعمارستیزی جزیره هرمز ایران
  • زمین‌های چمن ورزشگاه‌های جزیره خارگ نوسازی می‌شود
  • عملیات دیسپاچینگ جزیره قشم را حذف کنید
  • ضرر ۴۰ میلیاردی صنایع قشم به دلیل قطعی برق
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • فیلیپین توافق بر سر آبهای مورد مناقشه با چین را رد کرد
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • ساخت بلوک‌های بتنی از شیشه‌های دورریز توسط استارتاپ ایرانی
  • خلاصه بازی منچسترسیتی و برایتون + فیلم