Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@23:17:43 GMT

نرخ رسمی پوند و یورو کاهش یافت

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۳۸۲۴

نرخ رسمی پوند و یورو کاهش یافت

به گزارش خبرگزاری مهر، بانک مرکزی نرخ رسمی ۴۶ ارز را برای شنبه چهاردهم اسفندماه اعلام کرد که بر اساس آن، قیمت پوند از ۵۶ هزار و ۱۴۲ ریال به ۵۵ هزار و ۴۹۱ ریال رسید و یورو نیز کاهش ۸۲۲ ریالی را تجربه کرد.

امروز شنبه ۱۴ اسفندماه، هر دلار آمریکا ۴۲ هزار ریال، پوند انگلیس ۵۵ هزار و ۴۹۱ ریال و یورو ۴۵ هزار و ۸۲۸ ریال ارزش‌گذاری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر پایه این گزارش، هر فرانک سوئیس امروز ۴۵ هزار و ۷۳۵ ریال، کرون سوئد چهار هزار و ۲۵۶ ریال، کرون نروژ چهار هزار و ۶۸۰ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۱۶۰ ریال، روپیه هند ۵۵۰ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۸ هزار و ۳۹۱ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۳ هزار و ۵۸۵ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۶ هزار و ۶۳۱ ریال، دلار هنگ‌کنگ ۵ هزار و ۳۷۶ ریال و ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۴ ریال ارزش‌گذاری شد.

همچنین هر دلار کانادا ۳۲ هزار و ۹۰۹ ریال، دلار نیوزیلند ۲۸ هزار و ۷۴۶ ریال، راند آفریقای‌جنوبی ۲ هزار و ۷۲۷ ریال، لیر ترکیه دو هزار و ۹۵۲ ریال، روبل روسیه ۳۷۶ ریال، ریال قطر ۱۱ هزار و ۵۳۹ ریال، یکصد دینار عراق ۲ هزار و ۸۷۷ ریال و لیر سوریه ۱۷ ریال تعیین قیمت شد.

دلار استرالیا هم امروز ۳۰ هزار و ۹۱۲ ریال، ریال سعودی ۱۱ هزار و ۲۰۱ ریال، دینار بحرین ۱۱۱ هزار و ۷۰۳ ریال، دلار سنگاپور ۳۰ هزار و ۸۶۱ ریال، یکصد تاکای بنگلادش ۴۸ هزار ۸۴۶ ریال، ده روپیه سریلانکا ۲ هزار و ۸۳ ریال، کیات میانمار ۲۴ ریال، یکصد روپیه نپال ۳۴ هزار و ۳۲۲ ریال، یکصد درام ارمنستان ۸ هزار و ۳۷۲ ریال و دینار لیبی ۹ هزار و ۹۲ ریال ارزش‌گذاری شد.

امروز در تابلوی بانک مرکزی هر یوان چین ۶ هزار و ۶۴۶ ریال، یکصد بات تایلند ۱۲۸ هزار و ۳۱۹ ریال، رینگیت مالزی ۱۰ هزار و ۵۲ ریال، یک هزار وون کره جنوبی ۳۴ هزار و ۴۳۶ ریال، دینار اردن ۵۹ هزار و ۲۳۹ ریال، یکصد تنگه قزاقستان ۸ هزار و ۲۲۶ ریال، هر لاری گرجستان ۱۲ هزار و ۵۴۱ ریال، یک‌هزار روپیه اندونزی ۲ هزار و ۹۲۰ ریال، افغانی افغانستان ۴۶۸ ریال، روبل جدید بلاروس ۱۳ هزار ۵۵۴ ریال، منات جمهوری آذربایجان ۲۴ هزار ۷۲۱ ریال، یکصد پزوی فیلیپین ۸۰ هزار و ۶۸۹ ریال، سومونی تاجیکستان ۳ هزار و ۷۱۹ ریال و منات جدید ترکمنستان ۱۲ هزار و ۲۳ ریال قیمت خورد.

کد خبر 5438943

منبع: مهر

کلیدواژه: نرخ ارز قیمت یورو قیمت دلار بانک مرکزی اوکراین جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین روسیه آخرین اخبار اوکراین صادرات غیرنفتی واگذاری سرخابی ها وزارت صنعت معدن و تجارت بانک مرکزی ایران باشگاه پرسپولیس رستم قاسمی وزارت راه و شهرسازی مرکز مدیریت راه های کشور تجارت خارجی ۲ هزار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۳۸۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار امروز چند شد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۴ هزار و ۵۸۸ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۱ هزار و ۶۳۲ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۷ هزار و ۹۸۲ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۴ هزار و ۸۰۱ تومان رسیده است.

چگونه ارز دانشجویی بگیریم؟

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۲ هزار و ۱۴۱ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۳۳۶ تومان است.

کد خبر 849581 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی یورو دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۸ اردیبهشت
  • قیمت دلار امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نرخ ارز امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار امروز چند شد؟
  • آخرین قیمت طلا، سکه و دلار تا پیش از امروز ۱۷ اردیبهشت
  • قیمت دلار امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳/ کاهش قیمت طلا و سکه
  • نرخ ارز امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جزئیات
  • قیمت دینار عراق امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار و یورو امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳/ جدول