Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-29@09:47:45 GMT

باربیکیو یا کباب پز ؟ مسئله این است !!!

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۳۸۳۲

باربیکیو یا کباب پز ؟ مسئله این است !!!

به جرات می توان گفت تمامی افراد از طعم خوشمزه ی کباب لذت می برند. - اخبار بازار -

به خصوص اگر با داشتن تجهیزات مناسب خودشان اقدام به آماده سازی این غذای لذیذ کنند، در این شرایط کرونایی اگر تجهیزات مناسب برای طبخ و آماده سازی غذاهای رستورانی را داشته و بتوانیم با رعایت نکات بهداشتی خودمان این غذاها را در خانه طبخ کنیم به سلامت خود و خانواده اهمیت داده و از گسترش این ویروس جلوگیری کرده ایم، شاید برای شما هم جالب باشد بدانید باربیکیو با کباب پز متفاوت است!!! بسیاری از افراد تصور می کنند باربیکو و کباب پز یک وسیله بوده و از تفاوت های آن خبر ندارند به همین دلیل ما در ادامه به تفاوت های باربیکیو و کباب پز پرداخته ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تفاوت باربیکیو و کباب پز

باربیکیو در ابعاد 50، 60، 70، 80، 100 و 110 سانتی متری و انواع مختلف کابینت دار یا بدون کابینت تولید می شود، در برخی از باربیکیوها شعله ای در کنار این دستگاه تعبیه شده است و گروهی دیگر از این دستگاه بدون شعله می باشند. به طور کلی باربیکیو غذا را با سرعت آهسته تری آماده کرده و بسته به نوع آن برای طبخ غذا از گاز یا ذغال استفاده می شود، در این روش پخت و پز می توان انواع مواد خوراکی را بر روی میله ی فلزی باربیکیو قرار داد تا با حرارت غیر مستقیم به آرامی مغز پخت شوند.

 

 از باربیکیو می توان برای آماده کردن انواع کباب گوشت و مرغ استفاده کرد حتی گیاهخواران و افرادی که رژیم غذایی دارند می توانند از باربیکیو گازی برای کبابی کردن انواع سبزیجات و ماهی استفاده کنند. از باربیکیو می توان در ویلا، باغ، بالکن منازل و حیاط استفاده کرد. برای آشنایی با انواع باربیکیو بهتر است مطلب  باربیکیو  را مطالعه کنید.

کباب پزها نیز در انواع مختلف پایه دار، گازی، برقی، تابشی تولید می شوند، کباب پزها بر خلاف باربیکیو که از ورق گالوانیزه و رنگ کوره ای الکترواستاتیک یا استیل در ساخت آن ها استفاده می شد از جنس استیل ساخته می شوند، کباب پز دارای شیرهای صنعتی بوده و در ابعاد مختلف با پایه های فلزی ساخته می شوند. به طور کلی کباب پزها شکل سنتی تری داشته و می توان با کمک آن ها با سرعت بالا و حرارت زیاد کباب های خوشمزه ای آماده کرد.

همان طور که اشاره شد کباب پز گازی انواع مختلف دارد که برای آشنایی بیش تر با ویژگی های هر یک از انواع کباب پزها می توانید به صفحه  کباب پز گازی  مراجعه کنید.

 

کباب پز تابشی

کباب پز تابشی یکی از انواع کباب پزهای جدید بوده که به دلیل ویژگی ها و مزایا فراوان و مصرف کم انرژی مورد توجه بسیاری از رستوران داران قرار گرفته است. پخت یکنواخت کباب، سرعت بالای پخت، عدم نیاز به هود و پخت بدون دود از جمله اصلی ترین مزایای کباب پز تابشی می باشد.

در مقاله ی معرفی  کباب پز تابشی  به صورت کلی به ذکر تمامی ویژگی های این محصول پرداخته شده است، برای شناخت بهتر این محصول می توانید به لینک مربوطه مراجعه کنید. این نوع از کباب پز کاربرد فراوانی داشته و چون حرارت از بالا ساطع می شود چربی غذا بر روی شعله نریخته و ایجاد دود نخواهد کرد.

تمامی کباب پز و باربیکیوهای تولید شده توسط گروه صنعتی ابتکار استیل از بهترین مواد اولیه ساخته شده اند نکته ی مثبت در تولیدات این گروه امکان سفارشی سازی محصولات می باشد به همین دلیل مشتری می تواند با توجه به ابعاد و مدل دلخواه سفارش ساخت محصول را بدهد.

انتخاب بهترین کباب پز و باربیکیو

اگر قصد خرید کباب پز یا باربیکیو را دارید با توجه به تنوع محصولات موجود شاید انتخاب بهترین آن ها کمی دشوار باشد اما بهتر است در زمان خرید این محصول توجه داشته باشید به چه منظوری می خواهید از این وسیله استفاده نمایید، از آن جایی که کباب پزها تجهیزات ساده تری هستند معمولا از آن ها در پخت و پزهای خانگی استفاده می شود و باربیکیوها به جهت طبخ انواع کباب در ویلا و باغ به کار گرفته می شوند. گازی یا ذغالی بودن محصول و ابعاد آن نیز از دیگر نکاتی است که در هنگام خرید باید به آن ها توجه داشته باشید.

"این مطلب تبلیغاتی است"

منبع: تسنیم

کلیدواژه: انواع کباب ی کباب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۳۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی سرهنگ توحید فارسی افزود: در اجراى طرح تشدید مبارزه با کالاى قاچاق، ماموران پلیس آگاهی حین کنترل خودروهاى عبوری در محورهاى مواصلاتی به یک دستگاه کامیون بنز حامل بار مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: ماموران در بازرسی از این خودرو ۴۰۰ کیسه ۲۵ کیلویی انواع غذاى ماهى و آبزیان خارجى قاچاق به وزن ۱۰ تن را کشف کردند و در این خصوص یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده به مرجع قضائی تحویل داده شد.

فرمانده انتظامی مراغه با اشاره به اینکه قاچاق کالا همواره ضربه سنگینی را به اقتصاد کشور وارد می‌کند از شهروندان خواست، در صورت اطلاع از هرگونه قاچاق کالا و موارد مشابه مراتب را با پلیس ۱۱۰ در میان بگذارند.

 

دیگر خبرها

  • پایان فصل صید در گلستان؛ صید بیش از ۱۲۰۰ تُن انواع ماهیان استخوانی
  • کشف بیش از ۷۳ میلیارد ریال کالای قاچاق در سمنان
  • قیمت انواع میوه در میادین و بازارهای میوه و تره بار اعلام شد
  • کشف ۷۰۰ میلیارد تجهیزات سرمایشی قاچاق در اصفهان
  • کشف ۱۰ تن انواع خوراک آبزیان خارجى قاچاق در مراغه
  • کشف کالای قاچاق در مروست
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در گلستان
  • پیش بینی برداشت یک میلیون و ۸۰۰ هزار تُن انواع محصولات کشاورزی در استان گلستان
  • نکات مهم قبل از انتخاب و خرید بهترین باربیکیوها
  • قیمت انواع ملک در تهران در سال ۱۳۵۳