Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، جعفر پورکبگانی رییس شورای اسلامی شهر بوشهر صبح امروز در آیین آغاز برنامه‌های هفته نکوداشت روز بوشهر در گلزار شهدای بهشت صادق اظهار داشت: شهدا مشعل روشن هدایت برای جامعه هستند که باید در هر زمان و مکانی مقام و منزلت آنان پاس داشته شود. 

وی افزود: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری با مبلغ هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به تصویب شورا رسید که نسبت به ادوار قبل رشد بسیار چشمگیری داشته است و ان‌شالله در سال آینده شاهد تحولات بزرگی در توسعه و عمران شهر خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
رییس شورای شهر بوشهر خاطرنشان کرد: در شورا ممکن است بین اعضای شورا بحث باشد اما مباحث برای این است که اتفاقات خوب برای مردم رقم بخورد و شرمنده مردم فهیم بوشهر نشویم. 

پورکبگانی تصریح کرد: تمام تلاشمان این است که اتفاقات خوب در شهر رقم بخورد و همانطور که مقام معظم رهبری فرمودند به آینده امیدوارم با یک امید ژرف بودجه سال آینده شهرداری را تصویب کردیم که در پایان سال آینده شاهد باشیم که اتفاقات بزرگی در شهر رقم خورده است. 

رییس شورای شهر بوشهر با اشاره به همکاری بسیار خوب دستگاههای اجرایی با شورا و شهرداری گفت: استاندار محترم و جناب فرماندار بارها اعلام کردند که از هر اتفاقی که در شورا و شهرداری جهت پیشرفت و شکوفایی شهر مد نظر قرار بگیرد حمایت می‌کنیم. 

پورکبگانی با قدردانی از فرماندار بوشهر و کمیته انطباق مصوبات شورا گفت: مصوبات شورا در کوتاه‌ترین زمان به تایید کمیته انطباق رسیده و به شورا ارسال شده است. 

رییس شورای شهر بوشهر با اشاره به آزادسازی سواحل در شهر بوشهر گفت: این آزادسازی ظرفیت بسیار خوبی برای گردشگری و تفریح مردم ایجاد کرده همچنین بازگشایی گذرهای حیاتی با دیدگاه پدافند غیر عامل که مجوزهای اولیه آن گرفته شده و در حال نهایی شدن است که تا اردیبهشت ماه شاهد عملیاتی شدن آن‌ها خواهیم بود که با این کار اقدامات بزرگی در شهر رقم خواهد خورد. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری بوشهر تحول عمرانی پورکبگانی رییس شورای شهر بوشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۴۲۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، امیر برومند یکشنبه شب در نشست با مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر اظهار داشت: با تسریع در اجرای پروژه‌های باکیفیت، به عنوان بازوی قوی اجرایی استان جهت توسعه و ارائه خدمات به جامعه هدف تلاش می‌کنیم.

مدیر آزمایشگاه فنی و مکانیک خاک استان بوشهر نیز در این نشست بیان کرد: این آزمایشگاه پیش‌تر توانسته در کنار دستگاه‌های اجرایی در نظارت، کنترل و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی نقش تأثیرگذاری داشته باشد و در راستای اهداف کلان نظام فنی و اجرایی در افزایش طول عمر مفید و ارتقا کیفی پروژه‌های عمرانی ملی و استانی قدم بردارد.

غلامرضا قاسمی، افزود: آزمایشگاه استان ضمن بهره‌مندی از ۱۰۵ نفر نیروی متخصص فنی و بهره‌گیری از تجهیزات مدرن، منحصربه‌فرد و به‌روز، دارای شش شعبه شهرستانی و ۶۵ آزمایشگاه محلی مستقر در پروژه‌های سطح استان بوده که خدمات فنی و آزمایشگاهی را به دستگاه‌های اجرایی و فعالان بخش خصوصی ارائه می‌دهد و آمادگی دارد در پروژه‌های مختلف با بنیاد مسکن استان همکاری کند.

کد خبر 6091524

دیگر خبرها

  • هشدار قالیباف درباره تامین ارز دارو /بودجه شرکت های دولتی و طرح های اعتبارات عمرانی تصویب شد
  • تصویب جدول اعتبارات طرح‌های عمرانی
  • با بنده مشکل دارید، چرا باید شهر و شهرداری متضرر شود
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • نظارت مستمر بر پروژه‌های مهم مسکونی و عمرانی در استان بوشهر
  • بازداشت ۳۷ عضو شورا‌های تهران در سال ۱۴۰۲
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • تصویب قانون مدیریت واحد شهری بزرگ‌ترین خدمت به مردم و شورا/ قطار شهری، پروژه ملی است
  • تحول در پایتخت با مدیریت شهری
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران