Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@03:16:30 GMT

ساخت دنباله «من افسانه هستم» با «ویل اسمیت»

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۴۵۳۷

ساخت دنباله «من افسانه هستم» با «ویل اسمیت»

دنباله فیلم سینمایی «من افسانه هستم» با حضور «ویل اسمیت» و همچنین «مایکل بی جردن» ساخته می‌شود.

به گزارش ایسنا به نقل از ددلاین، ۱۵ سال پس از ساخت فیلم سینمایی «من افسانه هستم» توسط «فرانسیس لاورنس»، قسمت دوم این فیلم تخیلی و آخرالزمانی با حضور مجدد «ویل اسمیت» و همچنین اضافه شدن یک چهره سرشناس یعنی «مایکل بی جردن» مقابل دوبین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این نخستین باری است که «ویل اسمیت» و «مایکل بی جردن» در یک فیلم سینمایی همبازی می‌شوند. 

هنوز جزئیاتی درباره داستان دنباله «من افسانه هستم» منتشر نشده اما در انتهای قسمت اول شخصیت «رابرت نویل» (با بازی ویل اسمیت) خود را می‌کشد تا دو نفر دیگر همراه با درمانی که او برای خون آشامی ایجاد کرده فرار کنند و این دو نفر ماجرای فداکاری «رابرت نویل» را برای دیگر بازماندگان تعریف می‌کنند و او تبدیل به یک افسانه می‌شود. 

«ویل اسمیت» و «مایکل بی جردن» هر دو به عنوان تهیه‌کننده نیز با این پروژه همکاری خواهند داشت و «آکیوا گلدزمن» نیز همچون قسمت نخست، نگارش فیلمنامه را بر عهده دارد. 

قسمت اول «من افسانه هستم» در سال ۲۰۰۷ اکران شد و با بودجه ۱۵۰ میلیون دلاری در نهایت به فروش ۵۸۵ میلیون دلاری در گیشه جهانی دست یافت. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: من افسانه هستم 2 ویل اسمیت مایکل بی جردن من افسانه هستم مایکل بی جردن ویل اسمیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۴۵۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتراضات ضداسرائیلی در غرب، فروپاشی افسانه یهودستیزی

یک کارشناس روابط بین الملل در ویدئویی تحلیلی برای خبرگزاری تسنیم اظهار داشت اعتراضات ضد اسرائیلی دانشجویان در غرب نشان دهنده عمق تضاد دولت‌ها و ملت‌ها و همچنین پایانی بر اتهام یهودستیز بودن جنبش‌های ضداسرائیلی است.

 

 

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3078678 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • بهروز افخمی و خاطرات یک بازپرس دادگستری
  • اعتراضات ضداسرائیلی در غرب، فروپاشی افسانه یهودستیزی
  • بهروز افخمی «کاغذ شطرنجی» را تهیه می‌کند
  • جنایت عشقی در خیابان جردن
  • موافقت شورای صدور ساخت آثار سینمایی با فیلم‌نامه هنرمند چهارمحال و بختیاری
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • تصاویر نجومی دهم اردیبهشت (۲۹ آوریل)
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • کیلین مورفی با دنباله‌های «۲۸ روز بعد» همراه می‌شود
  • فرهاد قائمیان تکلیف ساخت فیلم درباره امام رضا(ع) را روشن کرد