Web Analytics Made Easy - Statcounter

هفته بیست و پنجم مسابقات لیگ برتر فوتسال در حالی از فردا آغاز می‌شود که تیم گیتی پسند اصفهان هفته گذشته موفق شد قهرمانی خود را در لیگ برتر قطعی کند. تیم‌های مس سونگون، کراپ الوند قزوین، سن ایچ ساوه و مقاومت البرز برای کسب عنوان نایب قهرمانی تلاش می‌کنند و تیم‌های راگای تهران، شهروند ساری و ملی حفاری اهواز باید برای ماندن در لیگ به مصاف رقبای خود بروند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سن ایچ ساوه - کراپ الوند قزوین

تیم‌های فوتسال سن ایچ ساوه و کراپ الوند قزوین فردا در ساوه به مصاف هم می‌روند. سن ایچ که برای کسب عنوان نایب قهرمانی تلاش می‌کند با ۵۰ امتیاز در رده پنجم جدول قرار دارد و در صورت پیروزی در دیدار فردا  می‌تواند تا رده سوم جدول بالا بیاید. شاگردان محمد کشاورز در تیم گیتی پسند اصفهان در فاصله ۲ هفته به پایان لیگ موفق شدند عنوان قهرمانی را به دست آورند و  با ۶۱ امتیاز در صدر جدول قرار گرفته‌اند.

مجتمع فردوس قم - مس سونگون

در دیگر بازی هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال فردا ۲ تیم مجتمع فردوس قم و مس سونگون رو در روی هم قرار می‌گیرند. مس سونگون قهرمان ۴ دوره گذشته رقابت‌های لیگ برتر بعد از اینکه شانس خود را برای کسب قهرمانی از دست داد برای نایب قهرمانی به میدان می‌رود. این تیم با ۵۴ امتیاز در رده دوم جای دارد و از شانس‌های اصلی کسب نایب قهرمانی محسوب می شود و تیم فوتسال مجتمع فردوس قم با ۲۵ امتیاز رده دهم جدول را به خود اختصاص داده است.

چیپس کامل مشهد - کراپ الوند قزوین

تیم‌های فوتسال چیپس کامل مشهد و کراپ الوند قزوین دیگر بازی این هفته را برگزار می‌کنند. شاگردان محمود خوراکچی با ۵۳ امتیاز در رده سوم جدول قرار دارد و به دنبال لغزش مس سونگون است تا جای این تیم را در رده دوم بگیرد. تیم فوتسال چیپس کامل مشهد هم با ۱۹ امتیاز در جایگاه یازدهم قرار گرفته است.

مقاومت البرز - فرش آرای مشهد

در دیگر بازی هفته بیست و پنجم رقابت‌های لیگ برتر فوتسال فردا تیم‌های مقاومت البرز و فرش آرای مشهد مقابل هم صف آرایی می‌کنند. مقاومت البرز تا قبل از بازی با فرش آرا با ۵۲ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد و این تیم هم از شانس‌های اصلی کسب عنوان نایب قهرمانی به حساب می‌آید. از طرفی شاگردان قدرت بهادری در تیم فرش آرای مشهد هم با ۳۱ امتیاز جایگاه هفتم جدول را به خود اختصاص داده اند.

شهروند ساری - ملی حفاری اهواز

تیم‌های فوتسال شهروند ساری و ملی حفاری اهواز که هر ۲ احتمال سقوط به لیگ دسته پایین را دارند، این هفته باید رو در روی هم قرار بگیرند. شهروند تا قبل از این بازی با ۱۴ امتیاز و با توجه به تفاضل گل بهتر نسبت به تیم "ملی حفاری" در رده سیزدهم جدول قرار دارد و شاگردان کیاوش علاسوند هم با همین امتیاز در انتهای جدول جای گرفته اند. شکست در این بازی می‌تواند حکم سقوط یکی از ۲ تیم به لیگ دسته پایین‌تر را امضا کند.

سپاهان اصفهان - فولاد زرند ایرانیان

در یکی دیگر از بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ برتر فوتسال فردا تیم‌های سپاهان اصفهان و فولاد زرند ایرانیان رو در روی هم قرار می‌گیرند. سپاهان اصفهان با ۳۰ امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارد، تیم فولاد زرند ایرانیان هم با ۳۱ امتیاز جایگاه ششم جدول را به خود اختصاص داده است.

زندی بتن کلاردشت - راگای تهران

در آخرین بازی این هفته فردا ۲ تیم زندی بتن کلاردشت و راگای تهران به مصاف هم می‌روند. شاگردان رضا لک در تیم فوتسال زندی بتن کلاردشت با ۲۷ امتیاز در رده نهم جدول قرار دارد. تیم راگای تهران هم که بعد از آمدن مهدی گل پور سرمربی جدید خود تغییری در وضعیتش ایجاد نشده است با ۱۶ امتیاز در جیاگاه دوازدهم جدول جای گرفته است.

بیشتر بخوانید

پیروزی پیکان در روز شکست نفت آبادان

هفته بیست وششم که هفته پایانی مسابقات لیگ برتر فوتسال است، جمعه ۲۰ اسفند برگزار می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان کراپ الوند قزوین هفته بیست و پنجم جدول قرار لیگ برتر فوتسال امتیاز در رده مقاومت البرز نایب قهرمانی راگای تهران ملی حفاری مس سونگون هم قرار سن ایچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۴۷۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید

آفتاب‌‌نیوز :

در چارچوب هفته سی‌وچهارم سری‌آ ایتالیا، تیم‌های یوونتوس و میلان از ساعت ۱۹:۳۰ امشب به مصاف هم رفتند.

یووه و میلان در حالی با هم روبرو شدند که با قرار گرفتن در رده سوم و دوم جدول، رقابت نزدیکی برای نایب قهرمانی دارند اینتر هفته گذشته قهرمانی‌اش را قطعی کرد تا امید‌های دو مدعی دیگر یعنی یوونتوس و میلان برای رسیدن به جام از بین برود.

با وجود انتظاری که می‌رفت دربی ایتالیا در پایان ۹۰ دقیقه تلاش دو تیم گلی نداشت و توپی از خط دروازه‌ها عبور نکرد تا یوونتوس و میلان در بازی بزرگ هفته سی‌وچهارم با تساوی بدون گل به کارشان پایان بدهند.

با این تساوی، آث‌میلان با ۷۰ امتیاز و یوونتوس با ۶۵ امتیاز جایگاهشان را در رده دوم و سوم جدول حفظ کردند.

در دیگر بازی امشب سری‌آ، از ساعت ۲۲:۳۰، لاتزیو میزبان ورونا است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قهرمانی زود هنگام مسی‌در روز تقسیم امتیازات/ تلاش پرواز برای بقا
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • ناتینگهام فارست ۰ - ۲ منچسترسیتی/ سیتیزن‌ها کم اشتباه در هفته‌های پایانی + فیلم
  • منچسترسیتی برد و به تعقیب آرسنال ادامه داد
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن به قهرمانی امیدوار ماند
  • پیروزی اینتر در نخستین قضاوت تمام زنانه سری A
  • اتلتیکو نبرد کسب سهمیه را از بیلبائو برد
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد