Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، علیرضا قاسمی‌فرزاد روز شنبه در آیین سراسری رونمایی از سامانه هوشمند امداد (سها) و آیین واگذاری ۴۴۳ واحد مسکونی مددجو در سال ۱۴۰۰ و جشن خودکفایی ۱۰۹۰ خانوار تحت حمایت که به صورت سراسری و ارتباط زنده تصویری با رییس جمهور برگزار شد، افزود: برهمین اساس 

به دنبال احداث شهرک‌های صنفی در شهرک‌ صنعتی رزن هستیم که این موضوع به طور جدی پیگیری و انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار داشت: واحدهای صنفی که جنبه تولیدی دارند و نمی‌توانند در محیط‌ها و فضاهای شهری به‌راحتی کار و فعالیت کنند به نحوی که وجود آن‌ها به فضای شهر آسیب می‌رساند را به شهرک‌های صنفی یا صنعتی در نظر گرفته‌ شده منتقل خواهیم کرد.

نماینده عالی دولت در استان همدان گفت: برای تاسیس واحدهای تولیدی، ضرورت دارد تا مراحل قانونی اخذ پروانه و جواز فعالیت انجام گیرد تا در شهرک‌ِ صنعتیِ زمین موردنظر تامین شود، اگر بتوان شهرک‌های صنفی را تاسیس کرد، قطعا زمینه مناسبی برای فعالیت اصناف مختلف در حوزه تولید در سطح استان به خصوص شهرستان رزن فراهم خواهد شد.

استاندار همدان همچنین با تبریک سالروز تشکیل کمیته امداد به دستور امام خمینی(ره)، گفت: در طول سال‌های پس از انقلاب مجموعه و نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) منشا خدمات بسیار ارزشمندی برای محرومان و مستمندان بوده است. 

قاسمی فرزاد افزود: کارویژه کمیته امداد امام راحل صرفا برای فعالیت در زمینه کمک‌های مالی نیست، بلکه توانمندسازی افراد نیازمند از جمله اقدامات قابل تقدیری است که همیشه در دستور کار این نهاد قرار داشته است. 

وی تصریح کرد: کمیته امداد امام خمینی(ره) اقدامات خود را بر پایه علم، دانش و پژوهش اجرایی می‌کند و ارائه حمایت‌های معنوی، آموزش‌ و هدایت نیازمندان و فراهم کردن زمینه رشد و تعالی مستمندان نیز از دیگر اقدامات قابل توجه نهاد کمیته امداد است. 

استاندار همدان افزود: فعالیت‌ها و تلاش‌های کمیته امداد امام خمینی(ره) در راستای انجام و اجرای طرح‌های اشتغال‌زایی نیز قابل تقدیر است.

نماینده عالی دولت در استان همدان تاکید کرد: برهمین اساس دولت سیزدهم و دولتمردان در سطح استان ها از طرح‌هایی که ظرفیت ایجاد اشتغال و تقویت معیشت مردم را دارند، حمایت می‌کنند. 

برچسب‌ها مددجوی کمیته امداد استانداری همدان کمیته امداد امام خمینی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: مددجوی کمیته امداد استانداری همدان کمیته امداد امام خمینی مددجوی کمیته امداد استانداری همدان کمیته امداد امام خمینی کمیته امداد امام خمینی شهرک های صنفی امام خمینی ره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۴۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • اشتغالزایی برای ۱۲ هزار و ۴۸۱ مددجوی کمیته امداد آذربایجان‌غربی
  • اعطای ۱۲ هزار و ۴۸۱ وام و تسهیلات اشتغال‌زایی در آذربایجان‌غربی
  • قدردانی از معلمان و مدیران نمونه شهرستان فامنین
  • نهاد کتابخانه‌ها با کمیته امداد تفاهمنامه امضا می‌کند
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • تجلیل از باستانی کاران شهرستان اسدآباد
  • کلنگ عملیات اجرایی ناحیه صنعتی جویم به زمین زده شد
  • احیای منطقه اقتصادی جهان‌آباد بعد از ۱۴ سال/ بندر خشک در جهان‌آباد راه‌اندازی می‌شود
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند
  • سقوط خودرو در دره جاده صیدون یک کشته و ۹ مصدوم به همراه داشت