Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز شنبه روابط عمومی کمیته امداد قم، محسن مسعودیان راد با اشاره به سیزدهمین سفر استانی رییس‌جمهور به استان قم، افزود: هم‌زمان با سفر ۲ روزه آیت‌الله رییسی به استان قم، کمیته امداد استان، میز ارتباطات مردمی این نهاد را در مجتمع فرهنگی تربیتی ولایت مستقر کرد و با بیش از ۵۰ مددکار پاسخگوی ۲ هزار و ۵۰۰ مراجعه مستقیم مردمی به این مرکز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این‌که پس از سفر ریاست‌جمهوری تاکنون بیش از ۹ هزار نامه از استانداری به این نهاد ارجاع شده است، اضافه کرد: بررسی میدانی، تهیه گزارش و ثبت بیش از پنج هزار نامه در سامانه سامد به پایان رسیده است.

وی با بیان این‌که متقاضیان تحت حمایت کمیته امداد استان قم پس از احراز استحقاق بلافاصله تحت پوشش این نهاد قرار گرفتند، گفت: در صورت تامین اعتبار تسهیلات وام و مساعدت بلاعوض به افرادی که درخواست مساعدت کرده‌اند، پرداخت شد.

مسعودیان راد با تشریح این‌که از بین ۴۵ هزار نامه رسیده به کمیته امداد قم، ۲ هزار و ۵۰۰ نامه مربوط به ۲ روز سفر و بقیه به‌تدریج توسط استانداری به این نهاد ارسال شده است، گفت: از بین این نامه‌ها ۳۶ هزار نامه مربوط به اقشار مختلف مردم است که این نهاد در تعامل با استانداری به آن‌ها رسیدگی می‌کند.

در حال حاضر ۲۲ هزار و ۴۸۹ خانواده شامل ۳۹ هزار و ۸۸۸ نفر تحت حمایت مستمر کمیته‌امداد قم است که از این تعداد، ۲۰ هزار و ۵۲۵ خانواده مستمری‌بگیر می‌باشند.

چهار هزار و ۱۸۱ دانش‌آموز، ۵۸۰ سالمند زمین‌گیر و یک هزار و ۲۱۳ بیمار صعب‌العلاج از جمله مددجویان کمیته‌امداد قم می‌باشند.

آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور به همراه چند تَن از اعضای هیات دولت در قالب سیزدهمین سفر استانی، در روزهای ۹ و ۱۰ دی‌ماه جاری به استان قم سفر کرد./

برچسب‌ها سید ابراهیم رییسی قم کمیته امداد امام خمینی پروندهٔ خبری سیزدهمین سفر استانی رییس‌جمهور و پیگیری دستاوردهای آن برای قم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سید ابراهیم رییسی قم کمیته امداد امام خمینی سید ابراهیم رییسی قم کمیته امداد امام خمینی کمیته امداد قم رییس جمهور هزار نامه استان قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی

محمود مصلح رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: مردم نوع دوست و خیران سال گذشته ۳۱ میلیارد و ۶۸۱ میلیون تومان برای رفع مشکلات نیازمندان پرداختند که این میزان مشارکت ۱۰۱ درصد بیشتر از سال قبل از آن است.

وی افزود: از مجموع کمک‌های جمع آوری شده ۸ میلیارد و ۹۰۳ میلیون تومان در قالب زکات، ۴۶ میلیون تومان صدقه، ۶ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در طرح اکرام ایتام، ۳ میلیارد و ۵۵۶ میلیون تومان نذر و قربانی و ۱۲ میلیارد و ۷۷۶ میلیون تومان در قالب جشن نیکوکاری، جشن عاطفه ها، اطعام مهدوی، اطعام حسینی و سایر برنامه‌های مناسبتی و مشارکتی این نهاد بوده است. 

رئیس کمیته امداد شهرستان پارسیان گفت: کمک‌های جمع آوری شده در حوزه‌هایی همچون معیشت، هزینه‌های درمانی، کمک به ازدواج جوانان، احداث و تعمیر مسکن مددجویان، تامین هزینه‌های تحصیلی دانش آموزان و کمک به تهیه و تامین لوازم ضروری نیازمندان هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • ملاقات مردمی رئیس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • ملاقات مردمی رییس سازمان حفاظت محیط زیست با هدف رسیدگی به مشکلات
  • لغو تفاهم‌نامه دانشگاه تهران با معاونت زنان و خانواده رییس‌جمهوری
  • اجرای کامل مصوبات شورای توسعه تشکل های مردم نهاد قزوین
  • استقبال قمی ها ازرییس جمهور درمسیر چهاراه شهدا تا حرم بانوی کرامت
  • توافق‌نامه همکاری کمیته امداد و معاونت علمی و فناوری رییس جمهور
  • رشد ۲۸ درصدی کمک‌های مردمی به مراکز نیکوکاری
  • کمک ۱۱ هزار میلیارد تومانی مردم به مراکز نیکوکاری در سال گذشته
  • کمک بیش از ۳۱ میلیارد تومانی به نیازمندان پارسیانی