Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@03:07:40 GMT

کنایه آیت‌الله عاملی به گاف جو بایدن

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۵۰۵۹

کنایه آیت‌الله عاملی به گاف جو بایدن

‍‍‍‍‍‍

آیت الله عاملی گفت: از رئیس‌جمهور آمریکا تشکر می‌کنیم که ناخواسته در سخنرانی خود از ملت بزرگ ما تجلیل کرد.

به گزارش مشرق، آیت الله عاملی آیت الله عاملی امام جمعه اردبیل،‌ گفت: از رئیس‌جمهور آمریکا تشکر می‌کنیم که ناخواسته از ملت بزرگ ما تجلیل کرد.

بیشتر بخوانید: بازتاب گاف بایدن در مورد ایران و اوکراین+فیلم ترند کردن هشتگ ایران و الشعب الایرانی با هدف تمسخر بایدن بایدن مردم اوکراین را «ایرانی» خواند +فیلم

امام جمعه اردبیل در بخشی از خطبه‌های نماز جمعه این شهر با اشاره به گاف اخیر بایدن رئیس جمهور آمریکا که به جای مردم اوکراین، مردم ایران را ستوده بود، گفت: در آخر خطبه از رئیس‌جمهور آمریکا تشکر می‌کنیم که ناخواسته در سخنرانی خود از ملت بزرگ ما تجلیل کرد او  درباره جنگ اوکراین خطاب به پوتین گفت شما می توانید کی اف را با تانک‌های خودتان محاصره کنید اما هیچ وقت نمی توانید با محاصره تانک دل ایرانی‌ها را به دست آورید از اینکه ایران عزیز ما و هیبت ملت بزرگ ما قلب بایدن را چنان تسخیر کرده که حتی جنگ بزرگی مثل جنگ اوکراین نیز نمی تواند هیبت ایرانیان را از دل بایدن بیرون بیاورد به ملت عزیزمان تبریک عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ویدئوی زیر سخنرانی بایدن را در مجلس آمریکا می‌بینید که هنگام صحبت درباره تحولات اوکراین،‌مردم این کشور را به اشتباه،‌ «مردم ایران» خواند و از تسخیر نشدن قلب مردم ایران توسط تانک صحبت کرد:

دانلود

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین بورس قیمت اوکراین مجلس آمریکا آمریکا بایدن پوتین مشرق ولادیمیر پوتین ایرانیان ایران تحولات اوکراین روسیه جو بایدن خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت رئیس جمهور آمریکا آیت الله عاملی ملت بزرگ ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۰۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو

دریافت 1 MB

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، رئیس‌جمهور آمریکا پس از پایان سخنرانی خود در کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری در ایالت فلوریدا، تلاش داشت تا با یک موجود خیالی دست بدهد.

گاف جدید و خنده‌دار بایدن درباره اسرائیل | تمسخر رئیس‌جمهور آمریکا در شبکه‌های اجتماعی کد خبر 847092 برچسب‌ها خبر ویژه بایدن ایالات متحده آمریکا

دیگر خبرها

  • نگرانی مردم آمریکا از بایدن در دوره دوم ریاست‌جمهوری / او احتمالا می میرد!
  • بایدن لایحهٔ ممنوعیت تیک‌تاک را امضا کرد
  • تصاویر تلاش مجدد بایدن برای دست دادن با موجود خیالی + ویدئو
  • بایدن قانون کمک ۹۵ میلیارد دلاری برای ارسال سلاح به اوکراین و اسرائیل را امضا کرد
  • بایدن: اوکراین نیمی از اراضی خود را از روسیه پس گرفته است
  • بایدن لایحه کمک به اوکراین و رژیم صهیونیستی را امضا کرد
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • رئیس رژیم اسرائیل از آمریکا تشکر ویژه کرد
  • خبرگزاری آمریکایی: احتمالاً بایدن تحریم‌های نفتی ایران را اجرا نخواهد کرد
  • تاکید بایدن بر حمایت‌های واشنگتن از کی‌یف