Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@08:50:24 GMT

پاس در اندیشه فرار از قعر جدول لیگ ۲ فوتبال

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۵۱۱۶

پاس در اندیشه فرار از قعر جدول لیگ ۲ فوتبال

به گزارش ایرنا، پاسی‌ها در این هفته از مسابقات در حالی امروز مهمان اسپاد تهران هستند که تنها با پیروزی شاید بتوانند امیدوارتر به دنبال جدا شدن از قعر جدول باشند.

شاگردان فراهانی در هفته‌های اخیر نتوانسته‌اند نتایج خوبی کسب کنند و با گذشت چهارده هفته از مسابقات صاحب سه برد، چهار تساوی و هفت شکست شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط باعث شده تا پاس با ۱۳ امتیاز در قعر جدول قرار بگیرد و گزینه اصلی سقوط به لیگ سه باشد و در دیدارهای باقی مانده اگر فکری به حال و روز این تیم نشود به طور قطع سرنوشت تلخ تکرار شدنی است.

پاسی‌ها یکبار تجربه تلخ سقوط از لیگ ۲ به لیگ سه را در همین سال‌های اخیر داشته‌اند و باید تدبیری اندیشیده شود تا باردیگر به این سرنوشت مبتلا نشوند.

در اندیشه برد

تیم پاس در شرایطی امروز به مصاف اسپاد می‌رود که در بدترین شرایط ممکن در لیگ ۲ فوتبال کشور قرار دارد و اگر امروز موفق به عبور از اسپاد تهران هم نشود، اوضاع این تیم وخیم‌تر می‌شود.

شاگردان فراهانی در بازی‌های گذشته خود نتوانسته‌اند انتظارات را برآورده کنند و همین مساله باعث شده تا اکنون با ۱۳ امتیاز تیم قعرنشین گروه ب باشند.

پیروزی مقابل اسپاد تهران شاید آن‌ها را از رتبه سیزدهمی نجات دهد و شروعی دوباره برای فرار پاس از قعرجدول باشد.

پیروزی مقابل اسپاد تهران شاید آن‌ها را از رتبه سیزدهمی نجات دهد و شروعی دوباره برای فرار پاس از قعرجدول باشد.

پاسی‌ها ۲ روز زودتر راهی تهران شدند تا در زمین اصلی مسابقه تمرین کنند و با شرایط بهتری در مقابل اسپاد قرار بگیرند.

بازی ۲ تیم در زمین چمن مصنوعی برگزار می‌شود و شاید کمی شرایط را برای پاس سخت کند چرا که بازیکنان عادت به بازی در چنین زمینی را ندارد.

پاس شاید در صورت برد در این بازی ۲ پله در جدول صعود کند و به رده یازدهم برسد با این حال حاشیه امنیت برای پاس وجود ندارد و این تیم در مسابقات پیش رو محکوم به برد است.

اسپاد در کورس مدعیان

تیم اسپاد تهران امسال توانسته در جمع مدعیان صعود در گروه ب قرار بگیرد و امروز نیز در اندیشه برد است.

اسپادی‌ها در ۲ بازی اخیر خود موفق به پیروزی نشده‌اند و همین مساله باعث شده تا برای سه امتیاز بازی مقابل پاس از شرایط میزبانی بهره مند شوند.

اسپادی‌ها در دو بازی اخیر خود موفق به پیروزی نشده‌اند و همین مساله باعث شده تا برای سه امتیاز بازی مقابل پاس از شرایط میزبانی بهره مند شوند.

این تیم هم اکنون با ۲۴ امتیاز در رده چهارم قرار گرفته و برای صعود تلاش می‌کند.

آن‌ها در چهارده بازی اخیر خود صاحب هفت پیروزی، سه تساوی و چهار شکست شدند تا با ۲۴ امتیاز در یک قدمی صدر جدول باشند.

برد اسپاد در بازی امروز می‌تواند به این تیم برای صعود حتی به رده‌های دوم و سوم جدول کمک شایانی کند و همین مساله انگیزه‌ای خواهد بود تا برابر پاس به سه امتیاز برسند.

برنامه بازی‌های هفته پانزدهم

اترک بجنورد - شهرداری نوشهر - ساعت ۱۴: ۱۵ - ورزشگاه تختی بجنورد
پژمان قرائیان - محسن منصوری - محمد حمیدی - مهدی طاهری - ناظر داوری: سیدمرتضی علوی

ون پارس اصفهان - عقاب تهران - ساعت ۱۴: ۳۰ - ورزشگاه فولادشهر اصفهان
سعید کیانی - محمد درخشان - عیسی کوراوند - فرشاد مولایی - ناظر داوری: براتعلی مولوی  

اسپاد تهران - پاس همدان - ساعت ۱۴: ۳۰ - ورزشگاه امام رضا (ع) تهران
علی محمدی پور - حسین رحمتی زاده - حسن مجر کاظمی - احمد رمضان خواه - ناظر داوری: بابک عباسقلی زاده

شهید قندی یزد - فولادنوین اهواز - ساعت ۱۴: ۳۰- ورزشگاه نصیری یزد
غلامرضا ادیبی - احمد آریک - علیرضا محتشمی فر - محمد نصرتی - ناظر داوری: رحیم مهر پیشه

مس نوین کرمان - شاهین بندرعامری - ساعت ۱۴: ۳۰ - ورزشگاه شهرداری کرمان
امیر آرمند - مهدی اکبرزاده - میثم باهوش مهیار محمدی پور - ناظر داوری: حمیدرضا پایدار

برچسب‌ها فوتبال همدان پاس همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال همدان پاس همدان فوتبال همدان پاس همدان همین مساله اسپاد تهران باعث شده ناظر داوری ساعت ۱۴

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۱۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!

جوئل امبید، یانیس آنتتوکومپو و دیمین لیلرد، هیچ کدام از این ستارگان را در راند دوم پلی آف نخواهیم دید. 

طرفداری | بامداد جمعه به وقت تهران، 2 بازی در جریان رقابت های پلی آف ان بی ای برگزار شد تا تکلیف دو سری از کنفرانس شرق به شکل کامل مشخص شود. در ادامه این مطلب مروری داریم بر نتایج و مهم ترین اتفاقاتی که طی این چند بازی رقم خورد. 

ایندیانا پیسرز 120-98 میلواکی باکس (پیروزی 2-4 پیسرز)

پیروزی در بازی قبل و بازگشت دیمین لیلرد (28 امتیاز، 4 اسیست و 3 ترن اور با فیلدگل کمتر از 50%)، باکس و هوادارانش را امیدوار کرده بود که سری را به بازی هفتم بکشانند؛ با این حال چنین خبری نبود. عملکرد عالی اکثر بازیکنان پیسرز به خصوص نیمکت نشین ها، کاری کرد پرونده تیمی که قرار بود برای قهرمانی بجنگد، برای دومین سال متوالی در راند اول پلی آف بسته شود. مروری داشته باشیم بر بلاهایی که تایریس هلیبرتن (17/6/10) این فصل سر باکس آورد: رکورد 1-4 در فصل عادی، حذف آنها از تورنمنت این سیزن، انجام دادن خوشحالی دیم تایم مقابل دیم لیلرد، گیم وینر در بازی سوم و در نهایت کنار زدن باکس از پلی آف.

ایندیانا پس از 10 سال موفق شد در یک سری پلی آف به پیروزی برسد. اوبی تاپین در این بازی 21 امتیاز گرفت که بهترین عملکرد زندگی اش در پلی آف بود. باکس از زمانی که سر و کله داک ریورز پیدا شد، در آمارهایی مانند ریتینگ حمله، ریتینگ دفاع، نت ریتینگ و رکورد برد و باخت در میان 15 تیم ضعیف لیگ قرار گرفت. ریک کارلایل هم پس از 13 سال در یک سری پلی آف به پیروزی رسید. سرمربی پیسرز آخرین پیروزی اش در یک سری را در سال 2011 و در فینال موریکس مقابل هیت جشن گرفته بود. 

فیلادلفیا سونی سیکسرز 115-118 نیویورک نیکس (پیروزی 2-4 نیکس)

سیکسرز بازی قبل را با معجزه تایریس مکسی به سود خودش تمام کرده بود اما این بار خبری از یک پایان عجیب و غریب نبود، حتی با وجود عملکرد خوب جوئل امبید، بادی هیلد و حمایت تماشاگران خودی! نیکس کوارتر اول همه چیز را تحت کنترل داشت اما سیکسرز در کوارتر دوم اوضاع را به سود خودش تغییر داد. بقیه بازی نزدیک دنبال شد و با یک شاهکار دیگر از جیلن برانسن، نیویورک نیکس به راند دوم پلی آف رسید. برانسن حالا همراه با جمال موری یکی از دو بازیکنی است که در پلی آف، سه بازی متوالی 40+ امتیازی ثبت می کند. او کارش را با 41 امتیاز و 10 اسیست تمام کرد، امتیازآورترین بازیکن پلی آف و دومین پاسور برتر. 

امبید کارش خودش را با آمار 39/13 تمام کرد. او در این بازی 5 ترن اور داد و حالا در صدر جدول بیشترین ترن اور در این پلی آف قرار دارد. ام وی پی همچنان باید برای دیدن رنگ فینال کنفرانس شرق صبر کند، چه برسد به فینال و قهرمانی! نیویورک نیکس حالا برای دومین سال متوالی به دور دوم پلی آف رسیده است، برای اولین بار در قرن جدید. از افتضاح توبایس هریس هم غافل نشوید. او که به زودی قراردادش تمام می شود و بعید است سال بعد به سیکسرز برگردد، در این بازی 0 امتیاز طی 29 دقیقه ثبت کرد. 

 

براکت پلی آف

 

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بسکتبال NBA | پایان فصل برای تیم هایی که فقط رویابافی بلد بودند!
  • فرار بزرگ پرسپولیس از بدترین سناریوی ممکن در دقیقه 95
  • پیروزی استقلال آبی پوشان ملاثانی در فوتبال دسته اول
  • سیلی مدیرعامل نود ارومیه به مربی اسپاد در حاشیه بازی؛ رسوایی در لیگ دو (+فیلم)
  • توقف تیم فوتبال نفت و گاز گچساران در خانه
  • جدول لیگ برتر| همه چیز به کام استقلال؛ قعر در دست خوزستانی‌ها
  • (عکس) جدول لیگ برتر؛ همه چیز به کام استقلال
  • جدول لیگ برتر در پایان هفته ۲۵ +نتایج کامل
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال
  • شجاعی در برابر شهری که او را بزرگ کرد!