Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-01@14:44:40 GMT

آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی ساری در آستانه نوروز

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۵۲۵۴

آماده‌باش نیروهای آتش‌نشانی ساری در آستانه نوروز

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری از آماده‌باش نیروهای این سازمان تا چهاردهم فروردین‌ماه سال آینده خبر داد.

سیدسلمان ابوالقاسمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری ساری به‌عنوان متولی ایمنی در سطح شهر در آستانه فرارسیدن نوروز ۱۴۰۱، با تمهیدات لازم تلاش می‌کند تا شهروندان و مسافران از خطرات و حوادث احتمالی در امان باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از آمادگی کامل آتش‌نشانی ساری در ایام پایان سال خبر داد و افزود: خودروهای ایستگاه‌های شش‌گانه آتش‌نشانی با امکانات و تجهیزات عملیاتی تا چهاردهم فروردین‌ماه سال آینده در آماده‌باش کامل خواهند بود.

رئیس سازمان آتش‌نشانی شهرداری ساری خاطرنشان کرد: این خودروها به منظور افزایش سرعت در خدمات‌رسانی به شهروندان و رسیدن به‌موقع به محل حریق و حوادث در نقاط پرترافیک شهر، ازجمله بلوار کشاورز جنب شهرداری منطقه سه و میدان ساعت، مستقر هستند.

ابوالقاسمی گفت: خودروهای امدادی آتش‌نشانی ساری علاوه بر استقرار در محل‌های تعیین‌شده، از اول فروردین‌ماه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ و ۱۷ تا ۱۹ جهت خدمات‌رسانی به شهروندان در دیگر مکان‌های شهر مستقر می‌شوند.

کد خبر 559190

منبع: ایمنا

کلیدواژه: مازندران شهرداري ساري ساری شهردار ساری شورای شهر ساری مدیریت شهری برنامه ریزی شهری آتش نشاني آماده باش نيروهاي آتش نشاني شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۲۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد

به گزارش خبرنگار مهر، جایزه بهترین شرکت‌کننده و نشان آبی آسمانی فیاپ از جشنواره بین‌المللی عکس «نوروز» در تاجیکستان به مهدی آشنا عکاس ایرانی رسید.

جشنواره بین‌المللی عکس «نوروز» در تاجیکستان از ۲۶ مارچ تا ۲۹ آوریل ۲۰۲۴ برابر با ۷ فروردین تا ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ برگزار شد که دارای مجوز (پاتروناژ) فدراسیون هنر بین‌المللی فیاپ است.

مجمع عمومی سازمان ملل متحد در سال ۱۳۸۸ با تصویب قطعنامه‌ای روز ۲۱ مارس را با عنوان فرهنگ صلح به عنوان روز جهانی «نوروز» به تصویب رساند و در تقویم خود جای داد. از این پس نوروز به‌عنوان یک مناسبت بین‌المللی به رسمیت شناخته شد.

در اطلاعیه دفتر روابط عمومی مجمع عمومی سازمان ملل آمده‌است که امروزه بیش از ۳۰۰ میلیون نفر در ایران، افغانستان، تاجیکستان، آذربایجان، سایر کشورهای آسیای میانه و قفقاز، ترکیه، ترکمنستان، قزاقستان، قرقیزستان، هند، در منطقه بالکان، آلبانی و مقدونیه، حوزه دریای سیاه و خاورمیانه آغاز فصل بهار را با سنت باستانی عید نوروز که تاکیدی است بر زندگی در هماهنگی و تعادل با طبیعت، جشن می‌گیرند.

جشنواره بین المللی عکس «نوروز» نیز در همین راستا برگزار می‌شود.

کد خبر 6091942 آروین موذن زاده

دیگر خبرها

  • مهدی آشنا برگزیده جشنواره عکس نوروز تاجیکستان شد
  • ساخت پارکینگ‌های محلی منطقه‌ای و ارتقاء ایمنی شهروندان در دستور کار شهرداری منطقه۱۶ باشد
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر در پی اعلام هشدار سیل
  • تسریع روند راه‌اندازی سامانه راهبردی ناوگان آتش‌نشانی تبریز
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • انفجار گاز پیک‌ نیک با یک مصدوم در قزوین
  • آماده‌باش کامل شهرداری شیراز برای بارندگی‌های پایان هفته جاری
  • آتش نشانان ناجی جوان٣٣ساله کوهنورد