Web Analytics Made Easy - Statcounter

رضا سلیم ساسانی گفت : کمیسیون تنظیم بازار تاکنون مصوبه‌ای در زمینه برپایی نمایشگاه نداشته است. با این وجود آمادگی داریم تا اگر تصمیم بر برپایی نمایشگاه بهاره شد، نمایشگاه را به بهترین شکل برگزار کنیم.

به گفته مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی کرمانشاه مانند همه سال‌های گذشته برنامه فروش فوق‌العاده واحد‌های صنفی را در آستانه ایام نوروز داریم، این فروش فوق‌العاده در چارچوب ضوابط اتاق اصناف کشور بوده و واحد‌های صنفی متقاضی باید محوز لازم را از اتاق اصناف و اتحادیه مربوط اخذ کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هدف ازبرپایی فروش‌های فوق‌العاده کمک به معیشت مردم در شرایط اقتصادی کنونی و فراهم کردن امکان دسترسی همه شهروندان به کالا‌ها با قیمت مناسب است از سوی دیگر فروش فوق العاده کمک می‌کند اصناف که طی دو سال اخیر به دلیل شرایط بیماری کرونا از نظر اقتصادی با مشکلات فراوانی مواجه شده اند، بتوانند فروش بیشتری داشته باشند.

خوشبختانه اکنون بیش از ۷۰ تا ۷۵ درصد واحد‌های صنفی پروتکل‌های بهداشتی را به طور کامل رعایت می‌کنند.

ساسانی از اصناف خواست هرچه زودتر نسبت به تزریق دوز سوم واکسن هم برای سلامت خود و هم سلامت افرادی که به مغازه آن‌ها مراجعه دارند، اقدام کنند.

نظارت بر بازار کرمانشاه با همراهی سایر دستگاه‌های نظارتی به طور مستمر وجود دارد اکیپ‌های نظارتی اتاق اصناف به صورت مستمر بازار را رصد می‌کنند.

ساسانی می گوید: هر روز بر تعدادی از واحد‌های صنفی محلات مختلف شهر نظارت داریم و همه تلاش ما فراهم کردن بازاری آرام و کم تخلف برای شب عید مردم است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نمایشگاه بین المللی اتاق اصناف اصناف و بازار اصناف و بازاریان واحد های صنفی فوق العاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۳۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند

سرهنگ اسدیان گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی مرند اجرا شد.

وی اظهار کرد:در همین راستا ۳۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفتند که در جریان این طرح ۴۸ واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات مربوطه پلمب و برای ۱۸۳واحد صنفی دیگر اخطاریه پلمب و تذکر لسانی صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کارآمدی صنوف اجرای طرح‌های مشابه به صورت نوبتی و فصلی در دستور کار پلیس این فرماندهی قرار دارد و از شهروندان درخواست می‌شود در صورت مشاهده هرگونه تخلف صنفی مراتب را در اسرع وقت به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • برپایی نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی اصفهان
  • پلمب ۴۸ واحد صنفی متخلف در مرند
  • فروش بلیت قطارهای فوق العاده مشهد از امروز
  • جریمه یک واحد صنفی قصابی به دلیل گرانفروشی
  • آغاز فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد
  • فروش بلیت قطار‌های فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • مشارکت بازاریان سراسر کشور در برپایی جشن‌های دهه کرامت
  • گرانفروشی برای یک واحد قصابی در کرمانشاه گران تمام شد
  • لزوم تسریع در استقرار ساختار جدید نظام صنفی کشاورزی و منابع طبیعی
  • تولید یک میلیون تن چغندرقند در مزارع استان کرمانشاه