Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، جواد لقمان زاده روز شنبه در نشست شورای اداری و معرفی معاونان فرماندار و بخشدار آبدان شهرستان دیر افزود: تغییر و تحول یک ضرورت اجتناب ناپذیر است و امروز این تغییر و تحول ها از ابعاد سلامت اداری است.

وی گفت: تکریم مردم و تعامل با نماینده مجلس و امامان جمعه و جماعت در دستور کار معاونان جدید و بخشدار باشد و خدمت به محرومان اولویت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار دیر گفت: منصوبان جدید باید از همه لحظات مسئولیت و خدمت به مردم استفاده کنند و هر مدیری بتواند اعتبار ملی را جذب شهرستان کند، هنر کرده است.

یونس باربرز افزود: باید عقب ماندگی و سهل انگاری گذشته را جبران کنیم و با افزایش سرعت فعالیت رویه خدمتگزاری و تلاش سرلوحه کار خود قرار دهیم.

امام جمعه دیر گفت:  در اسلام مسئولیت یک امانت است که باید از آن برای خدمت به مردم استفاده کرد.

حجت الاسلام سید علی حسینی افزود: اصل خوش رویی، خوش گویی و خوش خویی اعتبار نیاز ندارد و باید سرلوحه کار مسئولان باشد. 

وی گفت: مردم در مقابل خطرها و تهدیدهای دشمن ایستاده اند و مسئولان نباید زمینه نارضایتی آنان فراهم کنند.

در این آیین مصطفی فخرایی به عنوان معاون سیاسی و اجتماعی و علی اخلاقی معاون امور عمرانی فرماندار دیر و ابراهیم درویشی به عنوان بخشدار آبدان معرفی شدند و از خدمات تنگستانی، اژدرنیا معاونان و گنخکی بخشدار سابق قدردانی شد.

برچسب‌ها بوشهر مراسم معارفه بندردیر دولت سیزدهم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بوشهر مراسم معارفه بندردیر بوشهر مراسم معارفه بندردیر دولت سیزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۶۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست

 حسن دهمرده  در جلسه شورای اداری زهک با اشاره به اقدامات مطلوب دولت در سالی که گذشت؛ اظهار کرد: نمره سال گذشته ادارات این شهرستان در تحقق سیاست‌های کلی نظام و اهداف دولت سیزدهم نمره مطلوبی است و باید تلاش کنیم در سال جاری با برنامه‌ریزی درست شاخص‌های توسعه این شهرستان در بخش‌های مختلف ارتقا یابد.

وی افزود: ما چاره‌ای جز جبران عقب ماندگی‌ها و سرعت بخشیدن به فرایند پیشرفت زهک نداریم، بنابراین مدیرانی که در سال گذشته عملکرد ضعیف‌تری داشتند باید تلاش بیشتری داشته باشند.
فرماندار زهک با اشاره به شعار سال و اولویت‌های دولت سیزدهم، بیان کرد: از عملکرد برخی از دستگاه‌های اجرایی نارضایتی‌های نسبی وجود دارد که باید مدیران نسبت به رفع آن اقدام کرده و از ایجاد ناامیدی در جامعه پیشگیری کنند.

 
 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • فرماندار: نارضایتی اجتماعی از هیچ دستگاه اجرایی در زهک پذیرفتنی نیست
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • بازارچه‌های مرزی پیراحمد و شیخ سلو در چالدران راه‌اندازی می‌شوند
  • سند مقدماتی پیوست رسانه‌ای و گفتمان‌سازی شعار سال تدوین شد
  • برخی پروژه هایی که رئیس جمهور در سفرهای استانی افتتاح می کند، آنقدر کوچک است که توسط بخشدار محل هم قابل افتتاح است
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی در کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • مشارکت ۶۰ میلیون ایرانی از کالابرگ الکترونیک فجرانه
  • معاونان و مدیران فرهنگی سفیران دانشگاه در معرفی دستاورد‌ها هستند