Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در آذربایجان غربی گفت: عادی نگاری در استان خطرناک و قابل قبول نیست.

 دکتر جلیل موسوی در گفت و گو با ایسنا افزود: متاسفانه رعایت شیوه نامه های بهداشتی در استان مطلوب نیست و این سهل انگاری و عادی انگاری اصلاً رضایت بخش نبوده و ممکن است مجدداً به طغیان کرونا دامن بزند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی اظهار کرد: مراجعات سرپایی روند کاهشی و نزولی دارد و مراجعات بستری نیز با شیب ملایم رو به کاهش است اما آمار فوتی ها افزایش یافته است. 

دکتر موسوی با بیان اینکه طبق آخرین آمار ۶۱۲ بیمار در بخش های کرونایی استان بستری هستند افزود طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۲۰ نفر به صورت سرپایی به مراکز ۱۶ ساعته استان مراجعه کردند. 

دبیر قرارگاه دانشگاهی مبارزه با کرونا در استان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۰۲ مورد مثبت کرونا در استان ثبت شده است اظهار کرد تاکنون ۳۵۲ هزار و ۷۰۹ نفر به کرونا مبتلا شدند. 

این متخصص بیماریهای عفونی تاکید کرد: متاسفانه استقبال از واکسیناسیون در استان نیز کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵ میلیون و ۷۸۵ هزار و ۹۹۰ در دوز واکسن در استان تزریق شده است افزود و ۸۱ و نه در ۱۰۰ روزه اول ۷۲% دوزدوم و ۲۹ درصد دوم و سوم را دریافت کرده اند.

دکتر موسوی با اشاره به رنگ بندی کرونایی استان خاطر نشان کرد هم اکنون ۹ شهر قرمز، ۴ شهر نارنجی و ۴ شهر نیز به رنگ زرد هستند. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی کرونا در ایران پروتکل های بهداشتی مراکز 16 ساعته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،سردار "محمد احمدی" در تشریح این خبر اظهار داشت: مرزداران با اشراف اطلاعاتی و تشدید کنترل مسیر‌های عبور کالای قاچاق در نوار مرزی، طی عملیات دقیق و منسجم موفق شدند تعداد ۴ هزار و ۶۵۰ عدد ایمپلنت دندان، ۲۱۰ لیتر پولیش خودرو، و چندین قلم کالای قاچاق دیگر را کشف کنند.   وی در این رابطه افزود: کارشناسان ارزش ریالی کالا‌های کشف شده را ۱۷ میلیارد و ۱۵۰ میلیون ریال برآورد کردند، که در این عملیات ۳ نفر متهم دستگیر و ۲ دستگاه خودرو نیز توقیف و با تشکیل پرونده قضایی تحویل مراجع ذیصلاح شدند.

دیگر خبرها

  • کشف بیش از ۱۷ میلیارد ریال کالای قاچاق در مرز‌های استان آذربایجان غربی 
  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • رعایت نکات بهداشتی در استفاده از حشره کش‌های خانگی
  • پربازدید‌های خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در ۷ اردیبهشت
  • افزایش تدریجی دمادر آذربایجان غربی
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • آغاز طرح نظارت بر باشگاه‌های خصوصی و دولتی آذربایجان غربی
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی‌های تصادفات آذربایجان شرقی
  • افزایش ۳۸ درصدی آمار فوتی های تصادفات آذربایجان شرقی