Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@20:33:21 GMT

پلاک خودروی مسافران نوروزی در سامانه «ایران من» ثبت شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۵۸۳۳

پلاک خودروی مسافران نوروزی در سامانه «ایران من» ثبت شود

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا زالی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد مبارزه با کرونا استان تهران، بر نظارت و مدیریت بیشتر سفرهای نوروزی تاکید کرد و گفت: برای سفرهای نوروزی لازم است پلاک مسافران نوروزی در سامانه «ایران من» ثبت شود.

وی با بیان این که تهران مبدا اکثر سفرهای نوروزی است، گفت: تهران مرکز اختلاط سویه‌های مختلف کرونا لازم است، لذا باید محدودیت‌های بیشتری در شروع و پایان سفر در نظر گرفته شود و حداقل ۸۰ درصد افراد از ماسک استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده ستاد مقابله با کرونا استان تهران آمار مراجعان سرپایی به مراکز درمانی این استان را نزولی خواند، اما در عین حال گفت: پوشش حدود ۴۰ درصدی تزریق دز سوم واکسن کافی نیست و باید این آمار برای ایمنی کامل به ۸۰ درصد برسد.

فرمانده ستاد مبارزه با کرونا استان تهران به لزوم رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی از جانب اصناف اشاره کرد و گفت: پس از اصفهان، تهران بیشترین ثبت کد بهداشتی اصناف را داشته است، اما لازم است در ثبت‌های جدید مشخصه‌هایی مانند تزریق دز سوم و نظارت میدانی مورد توجه قرار گیرد.

کد خبر 5439136

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا زالی ویروس کرونا ستاد ملی مقابله با کرونا ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان سفر استانی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مبعث گرد و غبار گردشگری شیوع کرونا اردبیل واکسن کرونا مشهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۸۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد

حسن جعفری گفت: این پرواز به شماره ۸۷۵۹ قرار بود ساعت ۲۱ و ۳۵ دقیقه دیشب انجام شود که به دلیل نقص فنی هواپیما با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای مواجه شد.

وی اضافه کرد: پذیرایی از مسافران در ۲ نوبت انجام شد و مسوولان شرکت هواپیمایی هماهنگی لازم برای انتقال مسافران به سی آی پی را انجام دادند اما مسافران در سالن حضور داشتند و به سالن سی آی پی نرفتند.

مدیر روابط عمومی شرکت فرودگاه های خراسان رضوی ادامه داد: پس از رفع نقص، این پرواز در ساعت پنج و ۵۵ دقیقه صبح امروز انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • مهار آتش در هتل محدوده میدان ولیعصر تهران و آخرین وضعیت مسافران آن
  • بازداشت مردی که با زنجیر به مسافران اتوبوس حمله کرد
  • مترو تهران؛ 25 سال تعهد به ایمنی
  • خریداران مسکن و مستاجران منتظر این تغییر باشند! / ابوالفضل نوروزی مطرح کرد
  • پرواز مشهد به تهران هواپیمایی چابهار با تاخیر ۵۰۰ دقیقه ای انجام شد
  • پرواز مشهد به تهران با ۵۰۰ دقیقه تاخیر انجام شد
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • مسافران ایستگاه مترو میرزای شیرازی در پیچ و خم خروج از مترو + تصاویر
  • شروع کار نمایشگاه کتاب بعد از شیوع کرونا نیازمند شجاعت بود