Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/گیلان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان، با بیان اینکه خانواده معظم شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی جهادگران عرصه تبیین هستند، گفت: تبیین و بیان رخدادهای انقلاب اسلامی از زبان ایثارگران برای نسل جوان جذاب و اثرگذار خواهد بود.

حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی اشجری در دیدار با اعضای مجمع ایثارگران و جانبازان شیمیایی استان گیلان که در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گیلان برگزار شد، با تبریک فرارسیدن اعیاد شعبانیه، اظهار کرد: ماه شعبان المعظم ماه پالایش روح و جان و تقرب انسان به خداوند متعال است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تبریک ولادت باسعادت حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار، تصریح کرد: ماندگاری انقلاب اسلامی مرهون پاسداری خانواده معظم شهدا، جانبازان و پاسداران است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه خانواده معظم شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی جهادگران عرصه تبیین هستند، گفت: تبیین و بیان رخدادهای انقلاب اسلامی از زبان ایثارگران برای نسل جوان جذاب و اثرگذار خواهد بود.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه نهال انقلاب اسلامی به برکت خون پاک شهدای گرانقدر و صبر و استقامت خانواده معظم شهدا و جانبازان به درخت تنومند امروز تبدیل شده است، اظهار کرد: همگان در هر کسوت و جایگاهی، عزت و اقتدار امروز ملت شریف ایران را مدیون گذشت و فداکاری ایثارگران هستند.

وی با بیان اینکه خانواده معظم شهدا و جانبازان و ایثارگران باید نسبت به ارزش‌های اسلامی و انقلابی در جامعه مطالبه‌گر باشند، تصریح کرد: با نقدهای دلسوزانه می‌توان نسبت به رفع نقایص اقدام کرد و در برابر فسادها و بی‌عدالتی‌ها ایستاد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گیلان با اشاره به نقش پررنگ و اثرگذار ایثارگران در روشنگری و بصیرت جامعه، بیان کرد: بانگ «الله اکبر» فتنه‌گران در سال ۸۸ همانند بانگ «الله اکبر» قاتلان امام حسین(ع) در روز عاشورا بود لذا قدرت تشخیص و تمیز حق از باطل نیاز به بصیرت دارد.

حجت‌الاسلام اشجری با بیان اینکه با استقرار دولت جدید بارقه‌ای از امید در جامعه هویدا شده است، تاکید کرد: رفع مشکلات معیشتی، ایجاد اشتغال، حل مشکل پسماند و احیای رودخانه‌ها از جمله مطالبات مردم گیلان از دولت سیزدهم است.

وی به برکات طرح آزادسازی سواحل اشاره کرد و افزود: نباید از دو خطر احتمال افزایش ناهنجاری‌های اجتماعی و افزایش تلفات جانی ناشی از غرق شدن به واسطه آزادسازی سواحل غفلت نمود.

حاج بهبود نصیری، دبیر مجمع ایثارگران و جانبازان شیمیایی استان گیلان نیز در این نشست ضمن تبریک اعیاد مبارک شعبان، گفت: ایثار و از جان گذشتگی شهدا و صبر و بردباری خانواده معظم آنان و همچنین فداکاری و وفاداری جانبازان به تاسی از امام حسین(ع) و حضرت زینب(س) است.

وی از رسانه‌ها خواست تا بیشتر از گذشته به مشکلات ایثارگران بپردازند و اظهار کرد: حل مشکلات عدیده خانواده خانواده معظم شهدا و جانبازان عزم جدی مسئولان را می‌طلبد.

این جانباز ۷۰ درصد دفاع مقدس، با اشاره به زیبایی و طبیعت سرسبز استان گیلان، تصریح کرد: متاسفانه عمده مشکلات اقتصادی مردم این استان زیر پوشش سبز و زیبایی ظاهری آن پنهان مانده است.

وی به مشکلات بیکاری جوانان اشاره کرد و افزود: سفر اخیر رئیس جمهور به گیلان فرصت مناسبی برای طرح و حل مشکلات و معضلات اقتصادی استان بود.

نصیری، با بیان اینکه اقدام دولت در آزادسازی سواحل قابل‌تقدیر است، تاکید کرد: باید از حریم مقدس استان گیلان که همواره به عنوان پایگاه اول بزرگان مذهب شیعه مطرح بوده، مراقبت و حراست کرد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی جهاد تبیین شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خانواده معظم شهدا و جانبازان انقلاب اسلامی استان گیلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۵۹۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد

هرمزگان-جام جم انلاین-مدیرکل بنیاد هرمزگان طی سفر به جزیره هرمز که با هدف رسیدگی و پیگیری بازسازی گلزار شهدای هرمز صورت گرفته بود، با حجت الاسلام جعفر رستا خیز امام جمعه و محمد بنده بخشدار هرمز به صورت جداگانه دیدار و گزارشی از خدمات و فعالیت‌های در حال انجام به جامعه ایثارگری داد و خواستار همراهی و حمایت بیشتر امام جمعه و بخشدار هرمز از خانواده شهدا و ایثارگران این جزیره شد.   به گزارش ایثار واحد هرمزگان، عطا ناوکی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان هرمزگان در این دیدار گفت: تبدیل وضعیت ایثارگران در دستگاه‌های دولتی استان هرمزگان به خوبی در حال انجام است.

دیگر خبرها

  • توجه جدی به جهاد تبیین و بیان دستاوردهای جوانان نخبه کشور
  • سهمیه ۲۰ هزار نفری آموزش‌وپرورش در استخدام فرزندان شهدا و جانبازان بالای ۷۰ درصد
  • مشکلات جامعه ایثارگران و خانواده شهدا مورد اهتمام قرار بگیرد
  • ۳۱ هزار مجوز استخدام فرزندان ایثارگر کسب شده است
  • اعتبارات درمان ایثارگران ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • دیدار رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با خانواده شهدا در قائم شهر
  • حمایت درمانی خانواده شهدا ۱۰۰ درصد افزایش یافت
  • کاهش ۹ درصدی نرخ بیکاری در جامعه ایثارگری کشور
  • دیدار معاون وزیر کار با خانواده شهید وطن خواه کردستان
  • به زودی دغدغه خانواده شهدا هرمز با احداث گلزار شهدا رفع خواهد شد