Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:18:23 GMT

آزمون وکالت مرکز وکلا ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۶۰۷۷

آزمون وکالت مرکز وکلا ۲۳ اردیبهشت برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، اسماعیل حسینی ایجی، سخنگوی مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه گفت: آزمون وکالت فوق‌العاده مرکز وکلا، بیست و سوم اردیبهشت‌ماه سال آینده به صورت سراسری برگزار خواهد شد.

حسینی ایجی تصریح کرد: باتوجه به دغدغه داوطلبان کنکور وکالت و مراجعات و مکاتبات ایشان با مرکز وکلا، کارشناسان رسمی و مشاوران خانواده قوه قضائیه، با پیگیری‌های مجدانه آقای عبدلیان‌پور، رئیس مرکز این آزمون فوق‌العاده و خارج از برنامه برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: فارغ‌التحصیلان حقوق سرمایه‌های کشور هستند که با توجه به لغو شدن آزمون وکالت کانون وکلا در نتیجه عملکرد غیرقانونی نهاد غیرقانونی اسکودا، دچار مخاطرات روحی و شغلی شده بودند. حمایت از این سرمایه‌ها و صدور پروانه وکالت برای افراد واجد صلاحیت در کنار حفظ شأن صنفی وکلا وظیفه مرکز وکلا است؛ به همین منظور و به رغم سختی‌های جابجایی برنامه آزمون‌ها، مرکز وکلا آزمون فوق‌العاده را تدارک دید تا بخشی از دغدغه‌های جامعه حقوقی برطرف شده و مطالعات‌شان برای آزمون از پیش اعلام شده اما لغو شده کانون بی‌ثمر نماند.

حسینی در پایان گفت: زمان ثبت نام و بارگذاری مدارک داوطلبان برای آزمون اردیبهشت‌ماه مرکز متعاقباً اعلام خواهد شد.

کد خبر 5439153 مهدیه محمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: قوه قضاییه آزمون وکالت مرکز وکلای قوه قضائیه شهرداری تهران کمیته امداد امام خمینی آموزش و پرورش سازمان حج و زیارت آلودگی هوا هلال احمر جمهوری اسلامی ایران شرکت کنترل کیفیت هوای تهران سفرهای نوروزی میراث فرهنگی پلیس راهور وزارت آموزش و پرورش قوه قضاییه تعلیم و تربیت وضعیت معابر مرکز وکلا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۶۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح

به گفته مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن، بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد برای ایام شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح به فروش می‌رسد.

به گزارش ایسنا، جلال مختاری مدیرکل روابط عمومی راه‌آهن در شبکه اجتماعی ایکس (توییتر) نوشت: ‏با توجه به افزایش تقاضا در روزهای منتهی به شهادت امام جعفر صادق علیه‌السلام، روزانه سه رام ‎قطار فوق‌العاده در مسیر مشهد پیش‌بینی شد.

به گفته مختاری، بلیت‌ برای قطارهای فوق‌العاده از فردا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ساعت ۹ صبح همزمان از سکوهای اینترنتی و حضوری قابل خریداری خواهد بود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • برگزاری مجدد کنکور در زیرکوه
  • نامگذاری کتابخانه دانشگاه پیام نور کرمان به نام دانشجوی شهید حادثه تروریستی گلزار شهدا
  • رقابت ۲۱ هزار و ۱۶۹ داوطلب استان کرمان در آزمون استخدامی آموزش و پرورش
  • کنکور در این شهر دوباره برگزار می‌شود
  • آزمون مجدد برای کنکوری‌های «زیرکوه» ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود
  • سه رام قطار فوق العاده به مسیر ریلی مشهد- تهران افزوده شد
  • فروش بلیت قطارهای فوق‌العاده مشهد از فردا ساعت ۹ صبح
  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • رقابت داوطلبان شانزدهمین دوره المپیاد علوم پزشکی در دانشگاه آزاد یزد