Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@22:08:31 GMT

انتشار یک آلبوم موسیقی متاثر از شرایط اجتماعی

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۶۱۰۵

انتشار یک آلبوم موسیقی متاثر از شرایط اجتماعی

صبا علیزاده از نسخه ‌فیزیکی دومین آلبوم موسیقی خود با عنوان «شاید هرگز تو را نبینم» رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، در این مراسم که در قالب چهار اجرای کوتاه برگزار شد، این آهنگساز قطعاتی از تازه‌ترین آلبوم خود را برای مخاطبانش اجرا کرد. 

«سکوت‌های در میان»، «شاید هرگز تو را نبینم»، «سایه‌های مخدوش» و «نوروز ۹۹» قطعاتی بودند که در قالب موسیقی الکترونیک و الکتروآکوستیک روی صحنه اجرا شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

صبا علیزاده در این مراسم، درباره نحوه ساخت قطعات اجرا شده توضیحاتی را به مخاطبان ارائه کرد و گفت: در طول مدتی که در این دو سال مشغول آهنگسازی بوده، موسیقی او نیز خواهی نخواهی تحت تاثیر محیط پیرامون و ‌شرایط اجتماعی‌اش‌ قرار گرفته است.

آلبوم «شاید هرگز تو را نبینم» در قالب ۹ قطعه با نام‌های «شاید هرگز تو را نبینم»، «سایه‌های مخدوش»، «سکوت‌های در میان»، «نوروز ۹۹» ، «وضو»، «دوگانه»، «تنها امید امواج سیاه را در هم می‌شکند»، «تماس» و «آذین» پیش روی مخاطبان قرار گرفته است. 

«شاید هرگز تو را نبینم» حاصل دو سال تجربه زیستی صبا علیزاده است. این آهنگساز معتقد است شرایط این دو سال بر آثارش سایه انداخته است و کارها بی تاثیر از محیط پیرامونش نیست. در هر کدام از قطعات این آلبوم نیز قصه‌ای نهفته که متاثر از فضای جامعه و پیرامون آن است. 

در این پروژه کارگاه نوفه، موسسه این سیتو و کارگاه تصویر تهران به عنوان حامیان اصلی برگزاری بودند و ضبط و میکس آلبوم «شاید هرگزتو را نبینم» در کارگاه نوفه تهران انجام شده و صبا علیزاده به عنوان نوازنده کمانچه و تنبک و بخش الکترونیک اثر حضور داشته است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: صبا علیزاده صبا علیزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۶۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور

علی علیزاده در بجنورد گفت: ۴۰ درصد از سهم طرح کاشت یک میلیارد درخت شامل زراعت چوب صنوبر و اکالیپتوس است که باهمت مردم و بهره برداران بخش کشاورزی انجام می‌شود.

او گفت : بهره برداران در این طرح با کاشت درختان اقتصادی می‌توانند با زراعت چوب درآمد اقتصادی داشته باشند.
به گفته علیزاده در مرحله نخست اجرای این طرح باید ظرفیت کاشت نهال در نهالستان ها، عرصه‌های قابل کشت، نوع ارقام با توجه به شرایط آب و هوایی سنجیده شود.
رییس موسسه تحقیقات، جنگل‌ها و مراتع کشور در ادامه گفت: قرار نیست که منابع آب شرب، کشاورزی و یا صنایع برای اجرای این طرح استفاده شود و باید از آب‌های غیر متعارف از جمله آب دریا، باران بهره برد، به طور مثال در کاشت درختان حرا از آب دریا استفاده و در مناطقی نیز کاشت درخت در عرصه‌های منابع طبیعی از آب باران مشروب خواهد شد.

پویش کاشت یک میلیارد درخت از سال گذشته در سراسر کشور آغاز شده است و قرار است در طی چهار سال یک میلیارد درخت در کشور کاشته شود که سهم خراسان شمالی دراین چهار سال ۱۶ میلیون اصله نهال است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان شمالی بجنورد

دیگر خبرها

  • امدادرسانی هلال‌احمر در ۴ استان متاثر از بارش‌ها
  • تولید ۲۵۰ میلیون اصله نهال در کشور
  • ارزیابی مناطق متاثر از زمین لرزه سیرچ/ خسارتی گزارش نشد
  • سامان احتشامی در تهران کنسرت برگزار می‌کند
  • خواننده تیتراژ «رستگاری» کنسرت می‌دهد/ انتشار چند تک آهنگ عاشقانه
  • پشت‌پرده محبوبیت تیلور سوئیفت چیست؟
  • علیزاده: گل‌گهر هم مدعی قهرمانی در جام حذفی است
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران
  • اطلاعات املاک واگذار شده شهرداری تهران منتشر شود
  • پشت پرده محبوبیت تیلور سوئیفت در ایران | وقتی او در مورد پایان رابطه عاطفی خود حرف می‌زند...