Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، سردار علی اکبر جاویدان ظهر شنبه در مراسم تشییع پیکر سرگرد شهید پوریا نظری مأمور ناجا که توسط سارقین مسلح به شهادت رسید، اظهار کرد: فلسفه حضور و وجود نیروی انتظامی برای تأمین نظم و امنیت و آرامش مردم است و ناجا پذیرفته است که خادم مردم باشد و با تمام ظرفیت خود امنیت مردم را تأمین کند و در این راه از جان خود نیز هزینه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: تقدیم شهدای گرانقدر ناجا برای تأمین امنیت مردم سندی بر هزینه جان مأمورین ناجا در تأمین نظم و امنیت است و هر چند وقت یکبار می‌بینیم که در حوزه تأمین امنیت و مقابله با اشرار و ناامنی‌ها در مرزها و در مرکز و شهرها و بیابان‌ها مأمورین جان برکف نیروی انتظامی جان خویش را فدا می‌کنند.

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه تصریح کرد: سرگرد شهید پوریا نظری نمونه‌ای از عزیزانی است که برای امنیت مردم جان خود را فدا کرده و در این راه به شهادت رسیده‌اند و نیروی انتظامی استان کرمانشاه با تمام توان از امنیت مردم دفاع می‌کند و هیچ‌گاه تسلیم نخواهد شد و در چارچوب قانون با اشرار و مجرمان برخورد خواهد کرد.

جاویدان تاکید کرد: اشرار و عاملان ناامنی و سارقین مسلح و متعرضین به جان و مال و ناموس مردم باید در انتظار برخورد قاطعانه نیروی انتظامی باشند و در اسرع وقت به سزای اعمالشان خواهند رسید و نیروی انتظامی در این زمینه کوتاه نخواهد آمد.

وی خاطر نشان کرد: در نیروی انتظامی ملکف هستیم در چارچوب قانون و با محوریت قانون با مجرمان برخورد کنیم و در حوزه مجازات‌ها برای قانون شکنان، بازدارندگی وجود ندارد و دستگاه قضا و حقوقدانان نیز بر این باور هستند که تصمیماتی برای تشدید بازدارندگی مجرمین در ارتکاب به جرم اتخاذ شود.

فرمانده نیروی انتظامی کرمانشاه بیان کرد: دولت و مجلس و نیروی انتظامی به دنبال آن هستند که با بازنگری در قانون مجازات‌ها، قدرت و جسارت ارتکاب جرم از مجرمین گرفته شود و امیدواریم تصمیماتی اتخاذ شود تا عاملان ناامنی به سزای اعمال خود برسند و بازدارندگی لازم در قانون مجازات‌ها اعمال شود.

کد خبر 5439131

منبع: مهر

کلیدواژه: کرمانشاه نیروی انتظامی کرمانشاه ماموران انتظامی امنیت اجتماعی قوه قضاییه قانون مجازات اسلامی نیروی انتظامی ویروس کرونا بوشهر کرمانشاه گرگان سفر استانی آمار کرونا خطبه های نماز جمعه مبعث گرد و غبار گردشگری شیوع کرونا اردبیل واکسن کرونا مشهد نیروی انتظامی امنیت مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۶۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی

تجمع کنندگان با سردادن شعار‌هایی حمایت خود را از طرح نور که با هدف حفاظت از حریم حجاب و عفاف و مقابله با هنجار شکنی در حال اجراست، اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع خواستار ترویج هر چه بیشتر فرهنگ عفاف و حجاب و تلاش برای گسترش آن در جامعه شدند.

مدیر حوزه‌های علمیه هرمزگان هم در این تجمع گفت: نیرو‌های خدوم و انقلابی انتظامی که در همه صحنه‌ها به ندای رهبر معظم انقلاب لبیک گفتند، اینبار هم با اجرای طرح نور به موضوع عفاف و حجاب به عنوان دغدغه آحاد مردم ورود کردند.

حجت الاسلام حقیقی با بیان اینکه مسئله عفاف و حجاب یکی از ضرورت‌های جامعه است، افزود: لازم است همه اقشار و صنوف مختلف جامعه در این امر به کمک نیروی انتظامی بشتابند.

وی چادر برای زنان را یک زینت برشمرد و گفت: حجاب مانعی برای پیشرفت نیست و در کنار عفت و پاکدامنی زنان، مردان هم باید غیرت داشته باشند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان هم گفت: ما برای دفاع از ارزش‌هایی که شهدای ما جان خود را در راه آن فدا کردند، سوگند یاد کرده ایم.

سردار جاویدان افزود: اگر همه دستگاه‌ها به وظیفه و مسئله اجتماعی و فرهنگی خود در این زمینه عمل کنند، عفاف و حجاب در جامعه نهادینه می‌شود.

وی با اشاره به گردش پذیر بودن هرمزگان گفت: هر کسی در هر صنف و جایگاهی باید برای ترویج فرهنگ عفاف و حجاب و جلوگیری از بی حجابی تلاش کنند.

فرمانده نیروی انتظامی هرمزگان گفت: وعده صادق سند معتبری در تاریخ ایران است که ابهت رژیم کودک کش صهیونیستی که خود را پنجمین ارتش مقدر دنیا معرفی می‌کند، فرو ریخت.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • احساس امنیت، پایداری واحدهای اقتصادی را به‌دنبال دارد
  • وظیفه یگان‌های تکاوری در مناطق کویری، تامین امنیت است
  • نیروی انتظامی آماده تعامل بیشتر با مدیریت شهری است
  • تجمع مردم بندرعباس در حمایت از طرح نور نیروی انتظامی
  • استاندار لرستان: امنیت استان حاصل مشارکت پلیس و مردم است
  • برخورد قضایی با برداشت‌های غیرمجاز از سد‌های تامین کننده آب مشهد
  • برخورد قاطع پلیس با خودروهای پلاک مخدوش در آذربایجان غربی
  • برخورد قاطع با تور‌های گردشگری غیرمجاز در کردستان
  • حیدری: کولبران در انتظار ابلاغ قانون ساماندهی اشتغال پایدار مرزنشینان هستند
  • کاهش ۵۰ درصدی تلفات ناشی از تصادفات جاده‌ای در ابتدای امسال