Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار زنجان گفت: از برنامه‌های اصلی ما برای سال آینده ارتقای سهم گردشگری در تولید ناخالص داخلی استان است و در این ارتباط برنامه مفصلی تهیه شده است که تا ۲ هفته آینده نهایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ دکتر محسن افشارچی در حاشیه جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان در گفت و گو با خبرنگاران افزود: این برنامه به صورت کمی و با این نگاه که در کجا هستیم و قرار است به کجا برسیم مد نظر قرار گرفته است و در این میان بخش گردشگری و میراث فرهنگی اهمیت بسیار زیادی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت: با توجه به داشته های خود در حوزه میراث فرهنگی باید برای چگونگی صیانت و تولید ثروت از آن برنامه ریزی شود که متاسفانه سهم گردشگری استان از تولید ناخالص داخلی یک درصد است که رقم بسیار پایینی را نشان می دهد. 

استاندار زنجان ادامه داد: تلاش می شود تا سال آینده و سال های بعد این میزان در استان افزایش یابد که این مهم با همکاری های بین بخشی، پشتیبانی و برنامه ریزی مدون امکان پذیر خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه تلاش می کنیم این استان در حوزه گردشگری به مقصد تبدیل شود، تصریح کرد: در این راستا بهره گیری از ظرفیت ها و پتاسیل ها می تواند نتیجه بهتری را رقم بزند.  

استاندار زنجان با بیان اینکه اعطای یکسری وام‌های تکلیفی به عهده بانک ها گذاشته شده است، خاطرنشان کرد: این میزان تسهیلات با توجه به آورده ای که دولت برای بانک ها دارد در اختیار صنعتگران و متقاضیان دستگاههای مختلف قرار خواهد گرفت. 

وی با بیان اینکه سهم بودجه تملک دارایی استان برای سال آینده ۹۰۰ میلیارد تومان است که استان دیگری بودجه بیشتری را کسب کرده است، گفت: از مسوولان استانی تقاضا دارم با همت و انرژی بیشتری برای تلاش و آبادانی استان گام بردارند.

افشارچی تاکید کرد: برای تلاش در جهت رشد و توسعه استان و تحقق اهداف و برنامه های طرح ریزی شده و همگامی با مسوولان استان، هیچ اما و اگری پذیرفته شده نیست.

 //انتهای پیام//

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا جلسه شورای برنامه ریزی مد گردشگری میراث فرهنگی گردشگری استان دولت تملک دارایی بودجه انرژی رشد و توسعه جلسه شورای برنامه ریزی رشد و توسعه گردشگری میراث فرهنگی استاندار زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۶۳۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن محمدی ادیب در دیدار با معاون گردشگری وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اظهار کرد: رویدادهای ویژه در حوزه گردشگری استان اردبیل با توجه به فرا رسیدن فصل گردشگری برای روزها و ماه‌های آینده تدوین شده است.

وی با اشاره به پیگیری اعتبارات حوزه گردشگری استان اردبیل در وزارت میراث‌فرهنگی خاطرنشان کرد: از معاونت گردشگری انتظار داریم در راستای پیشبرد اهداف و توسعه گردشگری استان تامین اعتبارات مورد نیاز را تسهیل کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان اردبیل ادامه داد: اقدامات زیرساختی و زیربنایی متعددی نیز در دستور کار اداره کل میراث‌فرهنگی استان اردبیل قرار دارد که در این راستا نیز نیازمند همراهی وزارتخانه هستیم.

محمدی ادیب با بیان اینکه اقدامات آموزشی و توانمندسازی نیروهای شاغل در تاسیسات گردشگری استان یکی از اهداف ما است، تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی مدیرکل آموزش گردشگری وزارتخانه، دوره‌های آموزشی لازم با تامین اعتبار برای این دسته از نیروهای شاغل در حوزه گردشگری برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل زیرساخت‌های گردشگری و پرداخت تسهیلات حمایتی برای سرمایه‌گذاران حوزه گردشگری را در اردبیل پیگیری می کنیم تا با همکاری اداره کل و وزارتخانه و تامین اعتبارات لازم انجام شود.

کد خبر 6092847

دیگر خبرها

  • همگام با برنامه های تحولی سطح فعالیت ارزی بانک توسعه تعاون ارتقا می یابد
  • نقش استان کرمان در تولید ناخالص ملی، ارتقا یافته است
  • ۲۵۰۰ میلیارد تومان برای توسعه زیرساخت‌های آموزشی بوشهر اختصاص می‌یابد
  • برگزاری جشنواره‌های ویژه گردشگری در اردبیل برنامه‌ریزی می‌شود
  • فرانسه جایگاه خود را بین ۱۰ اقتصاد برتر از دست می‌دهد
  • سکونت ۵۰ درصد از اتباع کشور در استان تهران
  • برنامه‌ریزی برای عملیاتی شدن ۶۴ پروژه کلان استان فارس
  • سهم زنجان از تولید ناخالص داخلی کشور افزایشی است
  • صادرات مرغ گرم افزایش می‌یابد
  • بدهی خارجی ایران کمتر از ۲۶ کشور خاورمیانه و آسیای مرکزی شد