Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-04@03:46:21 GMT

معرفی دفترکار هوشمند هوآوی در MWC بارسلونا

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۶۴۴۵

معرفی دفترکار هوشمند هوآوی در MWC بارسلونا

اما دوباره امسال این نمایشگاه به شرایط قبل خود برگشت و شرکت هوآوی هم یکی از شرکت‌کنندگان فعال در این نمایشگاه بود. طبق رسم همیشه، این شرکت در روز قبل از شروع نمایشگاه یعنی 27 فوریه (8ام اسفندماه) که به روز صفر نمایشگاه معروف است، رویدادی را برگزار و به معرفی جدیدترین محصولات خود و صحبت درباره قابلیت محیط کار هوشمند پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دفترکار واقعا هوشمند هوآوی

هوآوی این رویداد را با موضوع اصلی Smart Office و تمرکز روی عواملی که یک دفترکار هوشمند را تشکیل می‌دهند برگزار کرد. در شروع این برنامه درباره فلسفه AI Life یا همان زندگی هوشمند صحبت شد و هوآوی این موضوع را در پنج زمینه مختلف سلامت و تندرستی، سفر آسان، سرگرمی، خانه هوشمند و دفترکار هوشمند مطرح کرد. البته تاکید این رویداد کاملا درباره دفترکار هوشمند بود که حول دو موضوع “خلق بدون محدودیت” و “ارتباط بدون وقفه” است. هوآوی با ترکیب اتصال بین ابزارها و یکپارچه سازی اکوسیستم به این امکان دست پیدا کرده است. مسیری که از سال 2018 آغاز شده و در آن سال با معرفی امکان OneHop اتصال گوشی موبایل هوآوی به لپ‌تاپ هوآوی را به راحتی امکان‌پذیر کرده بود. در نسل بعدی در سال 2020 امکان Multi-Screen معرفی شد که مخصوص اتصال بی‌سیم گوشی موبایل با لپ‌تاپ و تبلت بود. این اتصال در سال 2021 به تکامل رسید و در قالب سوپر دیوایس، یک اکوسیستم را به کاربر معرفی کرد. اکنون اکوسیستم سوپردیوایس می‌تواند تمامی اجزای یک دفترکار هوشمند را به صورت بی‌سیم به یکدیگر متصل کند، از لپ‌تاپ و All-in-One و گوشی هوشمند گرفته تا مانیتور و پرینتر و ابزارهای صوتی. تمامی این محصولات بر پایه سیستم عامل هارمونی هوآوی و نرم‌افزارهای اختصاصی آن به یکدیگر متصل خواهند شد. در حال حاضر 5.4 میلیون برنامه نویس در دنیا در حال ساخت نرم افزار در اکوسیستم HSM هستند و بیش از 187 هزار برنامه در فروشگاه AppGallery هوآوی قرار گرفته است. همچنین بیش از 580 میلیون کاربر در سراسر دنیا تا کنون از این فروشگاه استفاده کرده‌اند.

هوآوی در ادامه به معرفی چند محصول جدید پرداخت. یکی از این محصولات سری جدید لپ‌تاپ ‌MateBook X Pro با قابلیت‌های جذابی از جمله صفحه نمایش 3K لمسی با لبه‌های بسیار باریک، بدنه تمام فلزی، سخت‌افزار قدرتمند و به روز، سیستم خنک کننده بسیار کارآمد و امکان پشتیبانی از ویژگی سوپردیوایس بود. همچنین هوآوی محصول جدیدی از سری MateBook E را معرفی کرد که چیزی مابین لپ‌تاپ و تبلت است. به ترتیبی که صفحه نمایش آن از کیبورد جدا شده و می‌توان مانند یک تبلت با قابلیت پشتیبانی از قلم نوری هوآوی از آن استفاده کرد. نکته قابل توجه اینجاست که شما یک لپ‌تاپ با صفحه‌نمایش لمسی OLED و در عین حال یک تبلت با سیستم عامل ویندوز در دست خواهید داشت، که هر دوی این موارد در بین محصولات تمام شرکت‌ها بسیار کمیاب هستند.

 از دیگر ابزارهای بسیار کارآمد در دفاتر کار سیستم‌های یکپارچه All-in-One هستند و هوآوی هم در راستای دستیابی به یک دفترکار کامل، MateStation X را معرفی کرد. این محصول ترکیبی از مانیتور باکیفیت و بسیار باریک MateView با سخت‌افزارهای قدرتمندی نظیر پردازنده مرکزی AMD Ryzen، 16 گیگابایت رم، یک ترابایت SSD و چیپ شبکه Wi-Fi 6 است. صفحه نمایش 28.2 اینچی این محصول از نوع لمسی است و وضوح تصویر 4K+ با نسبت تصویر 3:2 و شدت نور 500 نیت دارد. این کامپیوتر یکپارچه قابلیت اتصال بی‌سیم از طریق سوپردیوایس به دیگر محصولات هوآوی را دارد.

 همچنین هوآوی در این رویداد اولین کتابخوان دیجیتالی خود را تحت عنوان MatePad Paper معرفی کرد. این تبلت کتابخوان از تکنولوژی جوهر الکترونیکی یا E-Ink بهره می‌برد و همزمان عملکرد کتاب دیجیتال و کاغذ یادداشت دیجیتال را دارد و از قلم نوری هوآوی پشتیبانی می‌کند. این کتابخوان صفحه 10.3 اینچی دارد و علاوه بر نمایش متون، امکان پخش تصاویر و ویدیو به صورت سیاه و سفید را دارد. با هر بار شارژ کاکل باتری، می‌توان تا حدود چهار هفته از آن استفاده کرد و ساعت‌ها با آن کتاب خواند.

هوآوی در این رویداد اولین پرینتر لیزری خود با نام PixLab X1 را هم معرفی کرد. این پرینتر در اکوسیستم سوپردیوایس هوآوی قابلیت اتصال بسیار سریع و بی‌سیم به تمام محصولات این شرکت را دارد و هیچگونه دردسری برای نصب و راه‌اندازی ندارد. تونر این پرینتر طراحی کشویی دارد و به ساده‌ترین شکل ممکن قابل تعویض است. همچنین این محصول توانایی پرینت با کیفیت 1200 dpi و سرعت تا 28 صفحه در دقیقه به همراه اسکن و کپی را دارد. در نهایت هم اسپیکر قابل حمل Sound Joy معرفی شد که با همکاری کمپانی Devialet طراحی و تولید شده است. هوآوی در این محصول از یک بلندگوی 20 وات Full-range و یک تیوتر 10 وات استفاده کرده است که صدایی شفاف و قدرتمند را ارائه می‌دهد.

تمامی محصولات معرفی شده امکان اتصال بی‌سیم به یکدیگر در قالب اکوسیستم سوپر دیوایس هوآوی را دارند و با استفاده از این مجموعه می‌توان یک دفترکار کاملا هوشمند را داشته باشید.

برای آشنایی بیشتر با محصولات هوآوی می‌توانید به این لینک مراجعه فرمایید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد وتوسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: صفحه نمایش اتصال بی لپ تاپ بی سیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۶۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان

خضریان، سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست این کمیسیون جهت نظارت بر حسن اجرای قوانین موضوع فعالیت سامانه املاک و اسکان اظهار داشت: با توجه به اینکه با پیگیری‌های کمیسیون اصل نودم قانون اساسی مراحل راه اندازی و فعالیت ابتدایی سامانه آغاز شده است، این جلسه در جهت احصای موانع و مرتفع کردن آنها در جهت اجرای کامل برگزار شد.

وی افزود: کمیسیون از ابتدای دوره فعالیت خود در مجلس یازدهم موضوع سامانه املاک و اسکان را پیگیری کرده و این حکم قانونی که از سال ۱۳۹۴ یعنی زمان تصویب ماده ۱۶۹ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم اجرایی نشده بود، در مراحل اولیه و استقرار سامانه اجرا شد. پس از آن در مراحل مختلف و با تشکیل جلسات تخصصی و با حضور دستگاه‌های مرتبط وظایف هر دستگاه در تعامل با سامانه املاک و اسکان پیگیری و احکام آئین نامه‌ها و مقررات اجرا شدند.

 ۵۷۰ هزار واحد خانه خالی در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر شناسایی شد

خضریان تصریح کرد: در این جلسه که با حضور مدیران وزارت راه و شهرسازی، سازمان ثبت احوال، بانک مرکزی، کارگروه تعامل پذیری دولت الکترونیک و اعضای کمیسیون به ریاست حجت‌الاسلام پژمانفر برگزار شد، ابتدا مدیران سامانه گزارشی از آخرین وضعیت سامانه را ارائه کردند و بر اساس گزارش‌های اعلامی تا به حال ۵۷۰ هزار واحد خانه خالی در شهر‌های بالای ۱۰۰ هزار نفر شناسایی شد که اخطار‌های لازم به صاحبان آنها مبنی بر پرداخت مالیات ارسال شده است.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس افزود: تاکنون بیش از ۷۰ درصد اطلاعات اسناد تک برگ ارائه شده از سوی سازمان ثبت اسناد در سامانه وارد شده است و با اتصال سامانه خودنویس، اطلاعات مؤجران و مستأجران نیز به این سامانه متصل شده است. همچنین در حال حاضر اطلاعات خرید و فروش در دفاتر اسناد رسمی نیز به صورت برخط به سامانه املاک و اسکان اتصال یافته است و در حال حاضر محل سکونت اصلی ۷۵ میلیون کد ملی بر مبنای کدپستی در سامانه مذکور احصاء شده است.

وی گفت: در این جلسه مقرر شد اقدامات لازم برای الزام افراد به ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان برای صدور دسته چک از سوی بانک مرکزی صورت پذیرد و سازمان ثبت احوال نیز مکلف شد، اقدامات اولیه برای ارائه خدمات چهارگانه خود یعنی تولد ازدواج طلاق و وفات از طریق تعیین محل اقامت توسط سامانه املاک را انجام دهد.

عضو هیأت رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس خاطرنشان کرد: در این جلسه مقرر شد اقدامات دستگاه‌های اجرایی به دقت توسط این کارگروه رصد شده و در صورت استنکاف دستگاه‌ها از انجام تکالیف قانونی خود، این موارد ضمن ارجاع به مرجع قضایی، مطابق قانون برای اقدامات نظارتی به کمیسیون اصل نود ارسال شود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • اتصال فاضلاب در بندرعباس به تصفیه خانه افزایش می‌یابد
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • پیگیری نوبت دهی الکترونیک در بیمارستان‌های تامین اجتماعی
  • نحوه اتصال مستقیم شلنگ به لوله آب (فیلم)
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • مدیریت مصرف با روش‌های هوشمند امکان‌پذیر است
  • حمایت ۲۷.۵ میلیاردی ستاد اتصال‌پذیری از ۲۵ طرح فناورانه
  • عبدالکبیر: اتصال منطقه‌ای بدون افغانستان ممکن نیست
  • اتصال «ائل داغی» به «آجی چای» در تبریز
  • اتصال آنلاین اطلاعات خرید و فروش به سامانه املاک و اسکان