Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر واحد بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفت: سکوت رسانه‌های غربی و سلبریتی‌های داخلی در مقابل کشتار مسلمانان پاکستان رنج‌آور است.

کولانی، دبیر واحد بین الملل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، گفت: درست در میانه سلام و درودی که عشاق غرب نثار رئیس جمهور دلقکِ گریخته از وطن پاره پاره، در گوشه دیگر دنیا مردم همیشه مظلوم و مسلمان پاکستان که گویا زیر پونز نقشه جهان اتاق سران کشور‌های غربی قرار دارد مورد هجوم تروریست‌های وهابی واقع می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: این واقعه تروریستی درست در زمانی حادث شد که نگاه همگان به اکراین و شو رسانه‌ای رئیس جمهور کمدین این کشور بود؛ سکوت رسانه‌های غربی اگرچه قابل پیش‌بینی بود، اما عمیقاً رنج آور است. در گوشه‌ای از دنیا روزانه صد‌ها کودک و پیر و جوان به وسیله تروریست‌های پرورش یافته از غرب جان خود را از دست می‌دهند، اما نه کسی برای آن‌ها شمعی روشن می‌کند و نه ندای نه به خشونت سر می‌دهند.

کولانی بیان کرد: متأسفانه سکوت رقت انگیز سلبریتی‌ها و به اصطلاح روشنفکران داخلی نیز داغ این جنایات را بیشتر هم می‌کند، دیدیم در هفته گذشته آنچنان از مضرات جنگ و خونریزی می‌گفتند گویی در فلان اندیشکده سطح یک دنیا و یا فلان معبد تدریس می‌کنند، اما پس از کشتار فجیع مسلمانان در پاکستان رنگ از نمایش مضحکشان فرو ریخت؛ حال سؤال اینجاست عدم توجه به مردم مظلوم پاکستان نتیجه فقدان چشمان رنگی و مو‌های بلوند است و یا نتیجه مستقیم حیوان صفتی این نان به نرخ روز خور ها؟!

وی اظهار کرد: امیدواریم جنگ و خشونت در گوشه گوشه عالم خاموش شود و دیگر شاهد این نباشیم که میزان انسان بودن افراد را از جایی جز ذات انسانی و روح خدایی بشر جستجو کنند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: جنایت تروریستی کشتار مسلمانان پاکستان سلبریتی ها جنگ روسیه در اوکراین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۶۵۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاسف عمیق رئیسی درباره شکستن حرمت دانشجو در خاک امریکا! | فیلم

رئیسی در جلسه هیئت دولت گفت: برخوردی که با دانشجویان در غرب صورت می‌گیرد، جای تاسف دارد. شکستن حرمت دانشگاه، قانون، آزادی بیان و قلم و شکستن حرمت دفاع از حقوق انسان از جمله فجایعی است که به دست غربی‌های مدعی حقوق بشر درحال رخ دادن است. چهره واقعی غربی‌ها در این اتفاقات نمایان شد. جریان دانشجویی در جایگاه شرافت در مقابل شرارت قرار گرفته‌ است. ایستادگی دانشجویان در غرب حتما مقابل اقدامات آمریکا و اسرائیل ایجاد بازدارندگی می‌کند./مهر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • استاندارد دوگانه رسانه‌های غربی در خصوص اعتراضات ضد صهیونیستی و اغتشاشات در ایران!
  • فیلم| پایان یک رقابت
  • تاسف عمیق رئیسی درباره شکستن حرمت دانشجو در خاک امریکا! | فیلم
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • دستگاه آمارگیری کشتار طیور در گناباد تولید شد
  • حرکات عجیب بایدن مقابل خبرنگاران سوژه رسانه‌ها شد
  • وقتی هم‌میهن اجازه ندارد مستقل از رسانه‌های MI۶ و موساد باشد
  • رسانه‌های جهان اسلام باید به خوبی خروش عواطف انسانی در حمایت از مردم غزه را به تصویر بکشند
  • ببینید | عاقبت سلبریتی هایی که به ایران پشت پا زدند چه شد؟
  • جلالی: با استمرار «فعالیت رسانه‌ها» و «اعتراضات دانشجویی» موضوع غزه «مساله اول» باقی می‌ماند