Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@19:28:34 GMT

کاشت ۴۸ هزار نهال از سوی ارتش در روز درختکاری

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۶۶۶۸

معاون اجرایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: ارتش جمهوری اسلامی ایران امسال به مناسبت روز درختکاری ۴۸ هزار اصله نهال در استان تهران و ۴۸ هزار اصله نهال دیگر نیز در استان البرز غرس خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، امیر سرتیپ محمد محمودی، در مراسم گرامیداشت هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با تاکید بر اهمیت ویژه حفاظت از منابع طبیعی و محیط زیست و توسعه هوای پاک و فضای سبز در کشور گفت: ارتش امسال به مناسبت روز درختکاری با کمک تعدادی از خیرین، ۴۸ هزار اصله نهال در استان تهران و ۴۸ هزار اصله نهال دیگر نیز در استان البرز به یاد و نیت ۴۸ هزار شهید ارتش غرس خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته ارتش همکاری خوبی با دولت، شهرداری‌ها و سازمان جنگل‎ها در خصوص کاشت چندین میلیون اصله نهال در سراسر کشور به ویژه کمربند سبز شمال و شمال شرق تهران داشته است، تاکید کرد: طبق برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته و با مساعدت خیرین، تلاش ارتش در حوزه کاشت نهال‌های مثمر در سال‌های آینده نیز با غرس ده‌ها میلیون اصله نهال در سراسر کشور ادامه خواهد یافت.

در این مراسم همچنین امیر سیاری و جمع دیگری از فرماندهان و مسئولان ارتش نسبت به غرس نهال در محوطه فضای سبز ستاد فرماندهی ارتش اقدام کردند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ارتش جمهوري اسلامي ايران روز درختکاری اصله نهال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۶۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد

سرهنگ غلامرضا براتی در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مأموران پلیس نظارت بر اماکن عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان خمینی شهر با اقدامات هوشمندانه پلیسی از اقدام مجرمانه فردی در زمینه راه اندازی مرکز زیبایی غیر مجاز در این شهرستان مطلع و بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی افزود: در بررسی های انجام شده مشخص شد این فرد با راه اندازی این مرکز اقدام به دخالت در امور پزشکی از طریق ارائه خدمات زیبایی و کاشت مو به شهروندان می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر گفت: در این راستا مأموران ضمن هماهنگی با مرجع قضائی به همراه کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان به محل مورد نظر اعزام و در بازرسی انجام شده از محل موفق به کشف مقادیر قابل توجهی تجهیزات پزشکی و یک دستگاه کاشت مو شدند.

وی با اشاره به پلمب محل و معرفی متصدی مرکز به مرجع قضائی، به شهروندان توصیه کرد برای مراجعه به مراکز درمانی و کلینیک های زیبایی قبل از هرچیز از اعتبار و داشتن مجوز آن مرکز اطمینان حاصل کنند و درصورت مشاهده و اطلاع از هر گونه فعالیت غیر قانونی در این زمینه مراتب را از طریق تماس با مرکز فوریت های ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 6093262

دیگر خبرها

  • آشنایی با روش‌های بدون جراحی کاشت موی طبیعی
  • مرکز غیرمجاز زیبایی در خمینی‌شهر پلمب شد
  • کشاورزی در ماه و مریخ: مزرعه‌داری در ورای مدار زمین، امکان‌پذیر است
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • درختان ماه روی زمین کاشته می‌شوند
  • توسعه کشت دیم انجیر در شهرستان خاتم
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • انجام ۱۰۶ عمل کاشت حلزون شنوایی رایگان در زاهدان
  • کاشت برنج به سبک مکانیزه در روستای کیامحله جویبار + فیلم
  • آغاز کاشت نشا برنج در شالیزار‌های بابل + فیلم