Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهران محسنی روز شنبه در گفت وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: سروش امسال فشار تمرینی زیادی را متحمل شد و یکی از آماده‌ترین کشتی گیران در جام تختی بود.

وی با اشاره به اینکه همراه «محمد فتحی و مصطفی یونسی نیا» از مربیان خوب کشتی استان همدان تمرینات آماده‌سازی سروش رنجبر را زیر نظر داشتیم، افزود: این کشتی گیر نباید از جام تختی حذف می شود و یکی از دلایل اصلی این اتفاق هم نبود یکی از مربیان همدانی برای همراهی با او در مسابقات بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از راه دور برای این کشتی گیر برنامه تاکتیکی و فنی ارایه دادیم و طبیعی است که وقتی مربی بالای سر او نباشد، به تنهایی نمی‌تواند به هدف خود برسد، گفت: رنجبر به تنهایی راهی جام تختی شد و همه حریفان او دارای کوله باری از تجربه بودند و اگر یکی از مربیان همدانی او را همراهی می‌کرد، نتایج درخشانی را می توانست کسب کند.

این مربی رشته فرنگی همدان افزود: سروش می‌توانست با هدایت یکی از مربیان همدانی خود حتی به نشان طلای این مسابقات برسد اما متاسفانه نتیجه تلخی را برای او شاهد بودیم.

وی گفت: در طول مسابقات با سروش در ارتباط بودم و عنوان کرد که اغلب کشتی گیران با مربیان خود حاضر شده‌اند و متاسفانه مربیانی او را در مبارزات همراهی کردند که شناختی از وی نداشتند ضمن اینکه در طول رقابت‌ها آنطور که باید نسبت به اعتراض برای گرفتن حق سروش رنجبر و نیز انتقال مباحث فنی و تاکتیکی به او اقدام موثری انجام نشد.

مربی کشتی فرنگی همدان، نبود حریف تمرینی برای سروش را دیگر مشکل پیش روی این کشتی گیر دانست و گفت: سروش از استعدادهای درخشان کشتی کشور است که همین چند ماه اخیر توانست قهرمان کشور شود و با این حال نیاز به حمایت بیشتر دارد.

«محمدسروش رنجبر» کشتی گیر سنگین وزن همدانی تنها نماینده این استان در جام تختی بود که در وزن ۱۳۰ کیلوگرم به میدان رفت، رنجبر در یک هشتم نهایی با قبول شکست مقابل امیر قاسمی منجزی به گروه بازنده‌ها رفت و در این گروه نیز برابر سجاد موسوی تن به شکست داد.

این کشتی گیر همدانی در این رقابت‌ها حرفی برای گفتن نداشت و در نهایت نتوانست بین ۱۰ کشتی گیر برتر وزن ۱۳۰ کیلوگرم قرار بگیرد.

این در حالیست که او در مسابقات قهرمانی کشور به مدال طلا دست یافته و نخستین مدال تاریخ ورزش کشتی فرنگی همدان را کسب کرده بود.

همدان همواره در کشتی فرنگی آنطور که باید نتوانسته در سطح بهترین‌های کشور و تیم ملی قرار بگیرد.

برچسب‌ها کشتی همدان جام تختی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کشتی همدان جام تختی کشتی همدان جام تختی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان کشتی گیر فرنگی همدان سروش رنجبر کشتی فرنگی جام تختی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۶۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، چهل وچهارمین دوره مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام پهلوان تختی از امروز در شهرک نفت اهواز آغاز شد.

دراین مسابقات فرنگی کاران از کشور‌های ایران، سوریه، عراق و ارمنستان به رقابت می‌پردازند.

۸۹ فرنگی کار برگزار کننده مسابقات ۵ وزن نخست رقابت‌ها هستند.

حسن رنگرز سرمربی تیم ملی، حسن حسین زاده سرمربی و مربی تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشور به همراه فرزاد ایمانعلی زاده و غلمرضا قصاب از خوزستان به عنوان عضو کمیته فنی بر مسابقات نظارت می‌کنند.

حمید باوفا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشور از نزدیک این مسابقات را تماشا می‌کند.

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی فرداشب با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به پایان می‌رسد.

دیگر خبرها

  • طلایی شدن تنها سهمیه کشتی فرنگی همدان در جام تختی
  • نفرات برتر پنج وزن دوم جام تختی
  • عبدولی در فینال جام تختی؛ هدایت به محمودی رسید
  • کشتی فرنگی جام تختی؛ فینالیست‌های پنج وزن دوم مشخص شدند
  • مرحله نهایی کشتی فرنگی جام تختی از شبکه ۳
  • کشتی فرنگی جام تختی| نتایج فینال ۵ وزن نخست اعلام شد
  • کشتی فرنگی جام تختی، فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| فینالیست‌های پنج وزن نخست مشخص شدند
  • آغاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام تختی دراهواز
  • آغاز مسابقات بین‌المللی کشتی فرنگی جام تختی در اهواز