Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-01@14:23:58 GMT

برنامه تیم ملی تدوین شد؛ 28 اسفند حرکت به کره جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۶۷۸۸

قرار است 19 تا 20 لژیونر تیم ملی ایران را در بازی های بعدی همراهی کنند

برای بازی با کره جنوبی و لبنان، اردوی تیم ملی از 27 اسفندماه استارت خواهد زد.

به گزارش طرفداری، روز 26 اسفندماه دربی برگزار خواهد شد و پس از آن لیست تیم ملی اعلام می شود تا اردو از 27 اسفندماه با حضور بازیکنان لیگ برتری آغاز شود. 28 اسفندماه هم بازیکنان لیگ برتری به همراه مربیان و اعضای دیگر تیم ملی راهی کره جنوبی می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیفا دی از اول فروردین آغاز می شود و بازیکنان لژیونر طبق هماهنگی ها قرار است همگی به ترکیه بروند و به جای اینکه به صورت پراکنده راهی کره جنوبی شوند، به صورت یکجا به این کشور بروند تا روز اول سال جدید در اردوی تیم ملی حاضر باشند.

پس از پشت سر گذاشتن تست های PCR هم این بازیکنان وارد اردوی تیم ملی می شوند.

بازیکنان لژیونر حداقل 19 و حداکثر 20 بازیکن خواهند بود. این موضوع بستگی به مجید حسینی دارد که آیا تا آن زمان مصدومیتش برطرف شده و به شرایط بازی می رسد یا نه.

در واقع نشست روز گذشته حمید استیلی، مدیر تیم ملی با سفیر کره جنوبی در تهران هم بی ارتباط به این موضوع نبود و قرار است هماهنگی هایی صورت بگیرد تا تیم ملی بدون مشکل به کره جنوبی برود و بازی برابر این تیم را برگزار کند.

همچنین بعد از این بازی هم اینطور عنوان شده بود که تیم ملی ابتدا راهی تهران می شود تا تمرینات خود را در پایتخت برگزار کند و بعد از آن روز هفتم فروردین به مشهد می رود ولی مدیران فدراسیون فوتبال قصد دارند با دراگان اسکوچیچ رایزنی کنند تا تیم ملی به صورت مستقیم و با پرواز چارتر به مشهد برود و دیگر به تهران نیاید.

اسکوچیچ معتقد است تهران از نظر امکانات تمرینی با توجه به حضور ساختمان پک شرایط بهتری دارد ولی قرار است با او رایزنی هایی شکل بگیرد تا تیم ملی مستقیم به مشهد برود. مدیران فدراسیون فوتبال معتقد هستند در آن زمان در تهران تیم ملی امید در حال آماده سازی خود است و برای اینکه اختلالی در این موضوع ایجاد نشود، بهتر است ایران برای بازی تشریفاتی برابر لبنان به مشهد برود.

 

بیشتر بخوانید:

دیدار مدیر تیم ملی ایران با سفیر کره جنوبی در تهران

تور ایرانگردی تیم ملی از مشهد آغاز می شود

 

اخبار داغ 

برادر ورزشگاه آزادی در دانشگاه آمریکایی! ترکیب دفاعی فرهاد مجیدی کپی برابر اصل استقلالِ استراماچونی ارلینگ هالند به دنبال خرید خانه ای 6.5 میلیون یورویی در اسپانیا / ادعای رسانه های اسپانیایی کلارنس سیدورف مسلمان شد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: کره جنوبی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۶۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان

ایسنا/خوزستان اداره کل میراث ‌فرهنگی، گردشگری و صنایع ‌دستی استان خوزستان از تدوین برنامه جامع مدیریت گردشگری شهرستان دزپارت خبر داد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی خوزستان در این باره به ایسنا، گفت: وجود رودخانه، سد و محصولات و فراورده‌های کشاورزی، لبنی و دامی از جمله ظرفیت‌هایی است که برای گردشگری در آن منطقه وجود دارد.

محمدحسین ارسطوزاده با اشاره به این‌که دزپارت یکی از ورودی‌های استان محسوب می‌شود، بیان کرد: با هدف تقویت گردشگری و بهسازی فضاها و محوطه‌های گردشگری شهرستان، چندین طرح در حوزه روستایی، پشتیبانی و اعطای تسهیلات به سرمایه‌گذاران محلی در حوزه گردشگری صنایع‌دستی تعریف کرده‌ایم.

او با تاکید بر استمرار کار در حوزه آموزش افزود: اگرچه در سال گذشته بیش از ۵۰ دوره آموزشی با رویکرد تقویت جامعه روستایی و گردشگری در روستاهای سطح استان برگزار شد که بخش قابل توجهی از آن‌ها در حوزه شهرستان دزپارت بود، اما این موضوع باید تداوم داشته باشد که به صورت جدی آن رادنبال خواهیم کرد.

ارسطوزاده بیان کرد: برای این‌که جامعه محلی و روستایی برای در دست گرفتن مدیریت و تدبیر گردشگری در ابعاد محلی آماده شود، مستلزم این است که مدیران شهرستانی و ترجیحا بخشداران و دهیاران و نیز شوراهای روستاها در حوزه گردشگری وارد عمل شوند.

او با اشاره به این‌که بعد از آموزش جامعه محلی، روستاهایی که قابلیت گردشگری دارند باید در این زمینه ورود کنند افزود: برای این که اختیار و تدبیر مدیریت امور گردشگری به دهیاران و شوراها واگذار شود، سازوکاری با اداره‌کل امور روستایی تدوین شده است. ضمن این‌که بخش زیرساخت‌ها نیز از راه طرح‌ها و برنامه‌های توسعه‌ای دولت پیش می‌رود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تصویب راه‌اندازی دانشکده خانواده در دانشگاه‌های شهید بهشتی و شریف همچنین تهران
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۲ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • تدوین برنامه جامع ‌مدیریت‌ گردشگری برای‌ «دزپارت» خوزستان
  • تدوین برنامه‌های اجرایی شعار امسال در کار‌های عمرانی مازندران
  • اعلام برنامه‌های عبور از اوج مصرف برق در تهران
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان‌شرقی
  • پایان تدوین برنامه عملیاتی و تحولی رشد اقتصادی آذربایجان شرقی
  • برنامه سینماهای تهران، مشهد و شیراز امروز ۱۱ اردیبهشت + ساعت اکران «مست عشق» و قیمت بلیت
  • دانشگاه‌ها در اجرای برنامه‌ها سند دانشگاه اسلامی را ملاک قرار دهند
  • دانشگاه مشهد صحنه محکومیت خشونت آمریکا علیه حامیان فلسطین