Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر سجاد انوشیروانی در دیدار با رئیس, اعضای هیات, قهرمانان و سرمربی اردبیلی تیم ملی اپه جوانان از فراهم کردن شرایط ایده ال برای شمشیربازی اردبیل خبر داد.

 به گزارش خبرگزاری برنا از اردبیل، صادق آرامش سرمربی تیم ملی اپه و امیرحسین موشحی عصر به همراه هادی صباغی سرپرست هیات شمشیربازی استان اردبیل, اعضای هیات و قهرمانان این رشته با دکتر انوشیروانی مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
این دیداردر پی کسب مقام سومی تیم ملی اپه جوانان ایران در مسابقات قهرمانی آسیا که در ازبکستان برگزار شده بود صورت گرفت. در این دیدار از صادق آرامش سرمربی تیم ملی و امیر حسین موشحی ورزشکار اپه ایست استان اردبیل تجلیل و قدردانی شد. دکتر انوشیروانی در این دیدار و تجلیل از فراهم کردن شرایط ایده ال برای شمشیربازی اردبیل خبر داد و گفت: رشته شمشیربازی استان اردبیل با توجه به ظرفیت هایی که دارد یکی ازاولویت ورزش استان به حساب می آید و بر همین اساس اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل برای توسعه و رشد این رشته شرایط ایده الی را فراهم خواهد کرد. مدیر کل ورزش وجوانان استان اردبیل افزود: فدراسیون شمشیربازی جزء فدراسیون هایی است که از نظر مدال آوری در رتبه بالایی قرار دارد و از رئیس محترم فدراسیون که از بزرگان و مفاخر ورزش کشور هستند انتظار داریم به لحاظ تجهیزاتی ورزشکاران این رشته را ویژه حمایت کنند. انوشیروانی با اشاره به اینکه وجود مربیان ارزشمند در بدنه تیم های ملی اعم از وزنه برداری، شمشیربازی و دیگر رشته های ورزشی می تواند به توسعه ورزش استان و استعدادیابی کمک زیادی کند، افزود: استان اردبیل در تمام رشته های ورزشی از پتانسیل بالایی برخوردار است که نیاز هست از طرف فدراسیون های ورزشی توجه ویژه ای به ورزش استان اردبیل بشود. در این دیدار هادی صباغی گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی جوانان اپه که دو مرحله اردوی آن در اردبیل برگزار شد ارائه کرد و افزود: نگاه فدراسیون به شمشیربازی اردبیل نگاه حمایتی است و انصافا فدراسیون و در راس آن آقای دکتر باقرزاده همیشه به استان اردبیل نظر حمایت ویژه داشته اند و از هرآنچه در دسترس داشتند دریغ نداشتند. وی با تشکر از حمایت اداره کل ورزش و جوانان استان و دکتر انوشیروانی از قهرمانان ورزش استان بخصوص شمشیربازی استان گفت: این بچه ها حتی در لباس استاندارد هم مشکل داشتند که با مساعدت مدیرکل محترم از محل کمک اعتباری کمیته ملی المپیک, این مشکل رفع شد. صباغی در پایان ضمن تقدیر و تشکر از مجموعه اعضای هیات استان در تلاش شبانه روزی برای موفقیت قهرمانان شمشیربازی استان, اظهار امیدواری کرد با تداوم حمایت فدراسیون و اداره کل, سال جدید سال تداوم ارتقای جایگاه شمشیربازی استان اردبیل باشد. در این دیدار, صادق آرامش اصل سرمربی تیم ملی جوانان اسلحه اپه کشورمان هم گزارشی از روند آماده سازی و مسابقات آسیایی تاشکند و مشکلات و مسائل و ویژگی های این تیم ارائه کرد.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا سرمربی تیم ملی استان اردبیل تیم ملی ایران مسابقات قهرمانی آسیا اداره کل ورزش رشد تیم های ملی رشته های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استاندارد شبانه روزی مشکلات اردبیل شمشیربازی استان استان اردبیل جوانان استان ورزش استان شرایط ایده کل ورزش تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۶۸۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است

رضا قاسمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار کرد: مرحله دوم انتخابات اهمیتی کمتر از مرحله اول ندارد و منتخب شمال استان اردبیل باید با بیشترین رای و اعتماد مردمی راهی بهارستان شود.

وی خاطرنشان کرد: شور و نشاط انتخاباتی شهرهای شمال استان اردبیل را فراگرفته و تا ۲۰ اردیبهشت ماه فضای تبلیغاتی انگیزه بیشتری را برای مشارکت بالای مردم فراهم می آورد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل گفت: ۲۲ اردیبهشت تکلیف هفتمین بهارستان نشین استان اردبیل مشخص خواهد شد تا با وحدت و همگرایی نمایندگان مسیر توسعه استان اردبیل شتاب بیشتری به خود بگیرد.

قاسمیان افزود: تمام تمهیدات برای برگزاری باشکوه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در تک حوزه انتخابیه پارس آباد، بیله سوار و اصلاندوز فراهم شده تا در ۲۷۶ شعبه مردم این شهرها از بین دو کاندیدای راه یافته به مرحله دوم منتخب خود را برگزینند.

وی ادامه داد: پخش مناظره ها از امشب و برنامه تبلیغی کاندیداها از شبکه سبلان فرصتی را فراهم کرده تا اهالی سه شهرستان شمالی استان با بصیرت و تیزبینی منتخب خود را برگزینند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل اظهار کرد: آرای بیشتر مردم نه تنها پشتوانه منتخب این مناطق در مجلس دوازدهم و پیگیری امور مردم خواهد بود بلکه قوام بخش دو رکن جمهوریت و اسلامیت نظام تلقی می شود که استوار به رای مردم است.

کد خبر 6098602

دیگر خبرها

  • وحدانی: هزینه هنگفتی کردیم تا شمشیربازی مدال المپیک بگیرد/ نتایج بدی در سئول نگرفتیم
  • اسکی ۱۵۰ مدال دارد/ از قله به درون شهرها رفتیم
  • مشارکت گسترده در پای صندوق های رای قوام بخش نظام است
  • علی پاکدامن در جایگاه سوم رنکینگ جهانی شمشیربازی ایستاد
  • گزارشگر ایده‌آل رئیس فدراسیون فوتبال
  • سپاهان: این داور را نمی‌خواهیم!
  • خلیلی: طرح گذرگاه‌های ورزش با جدیت در کشور دنبال می‌شود
  • حج نماد عظمت امت اسلامی است
  • واکنش وزیر ورزش به اتفاقات دیدار پرسپولیس - سپاهان
  • چادرملو صدرنشین لیگ برتر شمشیربازی اسلحه اپه شد