Web Analytics Made Easy - Statcounter

سامانه هوشمند امداد «سها» با هدف یکپارچگی در اطلاعات و ارتقای سطح کمی و کیفی خدمات ارائه شده به مددجویان، با حضور رئیس جمهور رونمایی شد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ با حضور آیت‌الله رئیسی، رئیس جمهور و سید مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد از سامانه هوشمند امداد «سها» رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پروژه طراحی این سامانه حدود یکسال پیش در دستور کار کمیته امداد قرار گرفت. این سامانه در برگیرنده اطلاعات هویتی دهک‌های پایین جامعه و همچنین حامیان و خیران است که به صورت آنلاین پالایش و صحت‌سنجی شده است.

این سامانه در راستای پیاده‌سازی دولت هوشمند و پنجره واحد خدمات سازمانی به شهروندان، با 27 وب‌سرویس از دیگر سازمان‌های مرتبط شده است و تمام خدمات ارائه شده به نیازمندان و مددجویان از طریق این سامانه به شکل برخط و بدون نیاز به مراجعه حضوری به ادارات امداد انجام می‌شود.

براساس این گزارش، یکی از بزرگترین مزیت‌های این سامانه متصل کردن خیران به نیازمندان و شفاف‌سازی در فرآیند کمک‌های مردمی و خیرین و قابلیت پاسخگویی برخط به خیرین است.

در این سامانه اطلاعات پرونده حدود پنج میلیون نفر از مددجویان امداد به صورت میدانی و با استفاده از وب‌سرویس‌های مرتبط پالایش شده است.

سامانه سها طبق بررسی‌های صورت گرفته توسط سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات، جزو معدود سامانه‌هایی است که اطلاعات و داده‌های آن به صورت برخط با دستگاه‌های ذی‌ربط صحت‌سنجی می‌شود.

در ادامه این مراسم با دستور رئیس جمهور، 8744 واحد مسکن مددجویی در سراسر به صورت ویدئو کنفرانس افتتاح شد. همچنین جشن خودکفایی 54 هزار خانوار توانمند شده در استان‌های مختلف برگزار شد.

براساس این گزارش، در راستای سفر شهریورماه آیت الله رئیسی به استان سیستان و بلوچستان و دیدار با خانواده‌های روستای «ملاعلی»، و قول مساعد ایشان مبنی بر توسعه و توانمندسازی منطقه، طرح برکت آفتاب در این روستا انجام و نیروگاه‌های خورشیدی با هدف درآمدزایی مددجویان و خانواده‌های نیازمند روستا به بهره‌برداری رسید.

توزیع بسته حمایتی بنیاد مستضعفان به مددجویان بهزیستی و امداد در آستانه سال نوافزایش بیش از 40 درصدی مستمری مددجویان کمیته امداد به نظر مجلس بستگی دارد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آیت الله سیدابراهیم رئیسی آیت الله سیدابراهیم رئیسی رئیس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری

مدیرکل کمیته امداد امام استان ایلام از افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان در سال جدید خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی استان ایلام؛ ناصر مرادی پویانی اظهار کرد: بیش از ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت و مستمری به مددجویان و نیازمندان زیر پوشش این نهاد در سال گذشته پرداخت شده است.

وی ادامه داد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار خانواده در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

مدیرکل کمیته امداد استان ایلام با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش داشته است گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوارهای یک نفره یک میلیون تومان، دو نفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان، سه نفره دو میلیون تومان، چهار نفره دو میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا سه میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مرادی پویانی اضافه کرد: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده‌های مددجو است، و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

کد خبر 748561

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • بزرگترین باند قاچاق موبایل در یزد متلاشی شد
  • ۲۴۰۰۰ خدمت مشاوره‌ای و روانشناسی به مددجویان کرمانشاهی ارائه شد
  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • افزایش ۳۰ درصدی مستمری مددجویان ایلام در سال جاری
  • ربات هوشمند خودروسازی چینی چری رونمایی شد
  • رونمایی از برات الکترونیکی زنجیره تأمین مالی با حضور وزیر اقتصاد
  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟
  • جزئیات صورتجلسه کمیسیون اصل ۹۰ درباره سامانه اعتبارسنجی/ سازمان تامین اجتماعی، ثبت احوال و فراجا ترک فعل کردند؟