Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته آقای جاسم محمدی در نشست ستاد کرونا استان، نمونه گیری کرونا نیز طی هفت روز گذشته در مقایسه هفته ماقبل آن ۴۶ درصد کاهش یافته و این مهم نشانگر کاهش میزان افراد بدحال به درمانگاه‌های منتخب تست کرونا است.

هفته گذشته در مجموع ۱۸۶ نفر مبتلا به کرونا در بیمارستان‌های استان بستری شدند که این تعداد در مقایسه با هفته ماقبل آن یعنی از ۲۹ بهمن تا ۵ اسفند ۳۰.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۳ درصد کاهش یافته است که امیدواریم این روند کاهشی تعداد بستری‌های کرونا همچنان استمرار داشته باشد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام همچنین از کاهش ۶۵ درصدی فوتی‌های کرونا در این استان طی هفته اخیر در مقایسه با هفته ماقبل آن خبر داد و گفت: هفته گذشته ۹ نفر در این استان بر اثر ابتلا به کرونا جان باختند.

 طی ۲ هفته اسفند ۶ هزار و ۴۴۲ دز سوم واکسن کرونا در این استان تزریق شده که از بین تمامی شهرستان‌ها، ایلام با ۲ هزار و ۴۲۴ دز بیشترین تعداد را به ثبت رسانده است.

آقای محمدی در ادامه به وضعیت درصد پوشش واکسیناسیون افراد بالای ۱۸ سال استان پرداخت و گفت: ۸۹ درصد افراد بالای ۱۸ سال این استان تاکنون دز نخست واکسن کرونا، ۸۱ درصد دز دوم و ۳۵.۵ درصد نیز دز سوم واکسن کرونا را تزریق کردنده اند.

 شهرستان‌های چرداول، دره شهر، آبدانان، دهلران و مهران در وضعیت قرمز و شهرستان‌های ایلام، ایوان، چوار، هلیلان، سیروان، ملکشاهی و بدره نیز نارنجی هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان ایلام ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا دانشگاه علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد

ایسنا/ایلام ناظر استانی طرح جهش تولید در دیم‌زارهای استان ایلام از مبارزه بیولوژیک در مزارع دیم استان با آفات خبر داد.

مهندس «خدابخش داودی‌نصر» در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در راستای کاهش مصرف سموم شیمیایی و عرضه محصول سالم و عاری از بقایای سموم و به منظور کاهش خسارت کرم پیله‌خوار به عنوان یکی از آفات مهم و خسارت زای نخود، رهاسازی زنبور پارازیتویید براکون در مزارع نخود شهرستان بدره آغاز شده است. 

ناظر استانی طرح جهش تولید در دیمزارهای ایلام گفت: با توجه به مشارکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در طرح جهش تولید در دیم زارها و تأمین بخشی از اعتبار کنترل بیولوژیک عوامل خسارت‌زای نخود، پیش‌بینی می‌شود بیش از ۳۰۰۰ هکتار از مزارع نخود استان تحت پوشش این نوع مبارزه قرار گیرد. 
داودی‌نصر افزود: اجرای کنترل بیولوژیک یکی از مولفه‌های اصلی مبارزه تلفیقی آفات برای کاهش مصرف سموم، کاهش هزینه نهاده‌ها و تولید محصول سالم است و توسعه آن در دستور کار طرح ملی و مشترک جهش تولید در دیم‌زارها قرار دارد.
انتهای پیام

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • مقایسه اقتصاد چین با ایالات متحده در بخش‌های مختلف
  • مقایسه اقتصاد چین با ایالات متحده در بخش های مختلف
  • کاهش کانون‌های بیماری آبله در استان ایلام
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • مانور ایمنی کارگاه‌های پرخطر در ایلام
  • دو میلیون بریتانیایی هنوز درگیر کرونا هستند
  • ثبت ۲۶ هزار و ۵۷۸ ماموریت توسط اورژانس تهران در هفته گذشته
  • قزوین قعرنشین جدول تامین بارش استان‌ها
  • مبارزه بیولوژیک با آفات، در مزارع دیم ایلام آغاز شد