Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارسلان خالدی‌فر روز شنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا همچنین استقبال کارمندان از دُز سوم واکسن کرونا را نامطلوب دانست و اظهار داشت: درصد واکسیناسیون دُز سوم کارمندان استان به ۳۰ درصد رسیده که کمتر از میانگین استانی است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در بین کودکان نیز گفت:در موج ششم کرونا ۶۲۵ نفر در رده سنی کودکان زیر ۱۴ سال بستری شدند که تست ۴۷۳ نفر از این کودکان مثبت اعلام شد و که از این تعداد ۲ مورد از این بیماران که شیرخوار بودند و بیمار زمینه‌ای داشتند و یک کودک ۲ ساله جان خود را از دست دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خالدی ادامه داد: در سطح جامعه برخی هنوز رعایت پروتکل‌های بهداشتی را جدی نگرفته‌اند که این عادی انگاری و ساده‌انگاری می‌تواند سلامت آنها و اطرافیانشان را به خطر اندازد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری، آمبولانس و کادر پزشکی را از نیازهای ضروری استان برای اعزام تیم‌های سیار واکسیناسیون اعلام کرد و گفت: همچنین میراث فرهنگی مکان‌هایی که برای تجمع گردشگران در نظر می‌گیرد را اعلام کند تا نظارت‌ها در این مکان‌ها تشدید شود.

کاهش مبتلایان سرپایی و بستری  کرونا در چهارمحال و بختیاری

رییس مرکز بهداشت چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست از کاهش قابل توجه تعداد بیماران سرپایی کرونا در استان خبر داد و گفت: روند نزولی در تعداد بیماران بستری نیز آغاز شده اما بسیار شکننده است.

علی احمدی افزود: این در حالی است که تعداد فوتی‌ها در استان همچنان زیاد است و پیش‌بینی می‌شود تا روند افزایشی فوتی‌ها تا ۲ هفته آینده ادامه داشته باشد.

وی به برگزاری نشست با گروه‌های با نفوذ در استان از جمله ائمه جمعه و جماعات و رسانه‌ها و مربیان آموزش و پرورش خبر داد و گفت: تلاش می‌شود تا با اقناع‌سازی روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی را در استان افزایش دهیم.

سرپرست معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی، خدمات درمانی و بهداشتی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: یکی از چالش‌های جدی در استان رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس و تزریق واکسیناسیون در بین دانش‌آموزان و معلمان است که هنوز رضایت‌بخش نیست.

احمدی افزود: هنوز برخی از معلمان نسبت به تزریق دُز سوم واکسن اقدام نکرده‌اند و تهویه کلاس‌های درس و رعایت فاصله اجتماعی در مدارس در وضعیت مطلوب نیست.

رشد ۱۵ درصدی ترددها در استان طی سالجاری

سرپرست اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری نیز در این نشست از افزایش مجموع ترددهای استان طی سالجاری خبر داد و گفت: این ترددها نسبت به سال ۹۹ از ۱۵ درصد افزایش برخوردار شده است.

حسین مالکی افزود: نظارت بر پایانه‌های مسافربری از ابتدای اسفند تشدید شده و با رانندگانی که پروتکل‌های را رعایت نمی‌کنند برخورد می‌شود.

وی با بیان اینکه صدور کارت هوشمند برای رانندگان منوط به ارائه کارت واکسیناسیون است، تصریح کرد: استفاده از کارتخوان در پایانه‌ها، نظارت بر بهداشت داخل اتوبوس‌ها و گندزدایی پایانه‌ها از دیگر اقداماتی است که در راستای مقابله با کرونا در استان انجام شده است.

برچسب‌ها ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت ویروس کرونا چهارمحال وبختیاری بهداشت و سلامت چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۲۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما‌ی خراسان شمالی؛ محمد رحمانی از افتتاح میز خدمت دریافت شناسه یکتا در بجنورد خبردادو گفت: اصناف و فعالان اقتصادی براساس قانون برای دریافت خدمات مختلف باید شناسه یکتا داشته باشند.
وی با بیان اینکه اصناف و فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت ماه جاری برای دریافت شناسه یکتا مهلت دارند افزود: پس از این مهلت، مجوز‌های کاغذی بی اعتبار هستند و سامانه‌های دولتی و بانکی به فعالان اقتصادی فاقد مجوز الکترونیک (شناسه یکتا) خدمت نمی‌دهند.
میز خدمت دریافت شناسه یکتا در میدان کارگر بجنورد افتتاح و آماده خدمات رسانی شد، اصناف و بازاریان می‌توانند برای دریافت شناسه یکتا علاوه بر این مکان به اتاق اصناف شهرستان‌ها مراجعه کرده و برای دریافت مجوز الکترونیک اقدام کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • انتشار فراخوان جشنواره ملی فعالان دفاع مقدس و مقاومت
  • نشست هم اندیشی تشکل‌های کارگری و کارفرمایی چهارمحال و بختیاری با استاندار
  • چهارمحال و بختیاری از سه‌شنبه تحث تاثیر سامانه بارشی است
  • فقط ۴۵۰۰ صنف خراسان شمالی شناسه یکتا دارد
  • ضرورت پاسداشت زبان فارسی در انتخاب نام واحد‌های صنفی
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!
  • صدای شما پیگیر مطالبات در استان چهارمحال و بختیاری
  • کشف و ضبط ۸۴۰ بسته نیم کیلویی چای قاچاق
  • ۴۰۹ متقاضی واحد صنفی در چهارمحال و بختیاری پاسدار زبان فارسی شدند
  • کشف محموله چای قاچاق در چهارمحال وبختیاری