Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمحمد محمدی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: با بروز پدیده گرد و غبار شدید در منطقه ۳۹ بیمار به بیمارستان شهید بهشتی و ۶۴ بیمار به بیمارستان طالقانی آبادان مراجعه کردند و ۹ بیمار نیز بستری شدند.

به گفته او بیشتر مراجعه کنندگان دارای علائم نظیر سرفه و تنگی نفس بودند و بستری شدگان نیز سابقه بیماری تنفسی و آسم داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول گفت: به دنبال افزایش گرد و غبار در روز جمعه عوامل اورژانس آبادان، خرمشهر و شادگان و بیمارستان‌های منطقه در حالت آماده باش قرار گرفتند و در برخی از مناطق و اماکن عمومی نیز ماسک به صورت رایگان توزیع شد.

وقوع گرد و خاک در روز جمعه با ۵۲ برابر حدمجاز دید افقی را در آبادان و خرمشهر به ۱۰۰ متر کاهش داد.

تداوم روند کاهشی کرونا در جنوب غرب خوزستان

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت:دیروز ۴۲ مورد جدید مثبت کرونا در منطقه جنوب غرب خوزستان به ثبت رسید که ۲۷ نفر مربوط به آبادان، ۱۴ نفر در خرمشهر و یک نفر در شادگان گزارش شده است.

به گفته آقای محمدی ۳۱ نفر از بیماران جدید مبتلا به کرونا در منطقه به صورت سرپایی هستند و به این ترتیب ۱۸ نفر در آبادان، ۱۲ نفر در خرمشهر و یک شهروند از شادگان با مراجعه به مراکز درمانی خدمات سرپایی دریافت کردند.

این مقام مسئول از فوت ۲ شهروند آبادانی بر اثر ابتلا به کرونا خبر داد و گفت: دیروز پنج نفر بستری و ۶ نفر نیز بهبود و از بیمارستان ترخیص شده‌اند؛ بنابراین در حال حاضر کل موارد مثبت بستری در بیمارستان‌ها ۴۵ نفر است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: کرونا در جنوب غرب خوزستان بیماران تنفسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۳۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، کارشناس فرهنگی اداره تبلیغات اسلامی خرمشهر گفت: در مرحله اول آزمون کتبی تخصصی حفظ قرآن شرکت کنندگانی از سه شهرستان آبادان، خرمشهر و شادگان شرکت کردند.
سید نادر موسوی افزود: در این آزمون ۱۱۰ نفر شرکت داشتند که از این تعداد ۶۹ خانم و ۴۱ نفر آقا بودند.
او ادامه داد: افرادی که در این مرحله کتبی امتیاز لازم را کسب کنند می‌توانند در مرحله شفاهی این آزمون شرکت کنند.

دیگر خبرها

  • تداوم سامانه بارشی در اروند + فیلم
  • برگزاری آزمون حفظ قرآن در خرمشهر
  • تصویر جالب از عکس یادگاری بعد از ۱۰ سال
  • برگزاری آزمون کتبی اعطای مدرک حافظان قرآن در خرمشهر
  • افزایش سه درجه ای دما در آبادان و خرمشهر
  • حس خوب حمایت
  • جوی ناپایدار در اروند
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • حال خوب پدر و مادرها با اقدام خوب وزارت بهداشت