Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به همراه هیات دولت در یک صبح طوفانی وارد گلستان شد تا طوفانی از عشق و امید را در دل مردم زنده کند و یاس و ناامیدی ناکارآمدی عملکرد هشت ساله «دولت تدبیر و امید» از دل مردم گلستان رخت ببندد و با روی کار آمدن «دولت کار و کرامت» موجی از امید در گلستان، نگارستان ایران پدیدار شود و مردم نظاره کنند که با دستان ابراهیم گلستان، گلستان می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 بعد از قطعی شدن سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به خطه سرسبز گلستان از مردم و کسبه و بازاریان گرفته تا مسوولان دستگاه‌های اجرایی همه شرایط را برای ورود رئیس‌جمهور مردمی، انقلابی و خدمتگزار مهیا کرده بودند.

 

رئیس‌جمهور در شانزدهمین سفر استانی خود به گلستان برنامه‌های بسیاری را برای مردم شهیدپرور، انقلابی و همیشه در صحنه به ارمغان آورد در این سفر یک‌روزه سید عزت‌الله ضرغامی «وزیر میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی»، حجت‌الله عبدالملکی «وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی»، سید جواد ساداتی‌نژاد « وزیر جهاد کشاورزی»، بهرام عین‌اللهی «وزیر ‌بهداشت و درمان و آموزش پزشکی»، سید احسان خاندوزی «وزیر امور اقتصادی و دارایی»، انسیه خزعلی «معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده»، سید حمید سجادی «وزیر ورزش و جوانان»، احمد وحیدی «وزیر کشور» و سید مسعود میرکاظمی «سازمان برنامه و بودجه کشور» رئیس‌جمهور منتخب مردمی را همراهی می‌کنند.

استان گلستان مزیت‌ها و پتانسیل‌های فراوان و کم نظیری از جمله بهره‌مندی از نعمات طبیعی همچون دریا، کوه، جنگل و زمین‌های وسیع حاصلخیزی است همچنین این استان به عنوان یک استان مرزی به شمار می‌رود که اهمیت بسیار زیادی در زمینه صادرات دارد اما با این وجود گلستان دارای مشکلات و چالش‌های بسیار زیادی بوده که انتظار است بخش عمده‌ای از این موانع در دولت سیزدهم برطرف شود.

بیشترین مطالبات مردم خطه سرسبز گلستان در سفر آیت‌الله ابراهیم رئیسی به استان در حوزه اقتصادی، معیشت، بیکاری، ازدواج، عدم وجود صنعت فعال، احیای خلیج فارس، پتروشیمی، سد نرماب، بحران آب، طرح گردشگری آشوراده، پیگیری ترانزیت ریلی با کشور ترکمنستان، تقویت رشته‌های کاربردی در دانشگاه‌های گلستان است.

در ابتدای ورود رئیس‌جمهور مردمی فرزند شهید مدافع حرم شهید افشین ذورقی با یک دسته گل به استقبال رئیس‌جمهور مردمی آمد و به ایشان خوش‌آمد گفت و سپس آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در فرودگاه بین‌المللی شهرستان گرگان چند کلامی به ایراد سخنرانی پرداختند.

 

در سفر یکروزه رئیس‌جمهور به گلستان قرار بود بازدید از «جزیره آشوراده» تنها جزیره ایرانی دریای خزر به صورت هوایی و با بالگرد صورت گیرد اما به دلیل نامساعد بودن هوا و باد و طوفانی که در شهرستان حاکم بود شرایط برای پرواز بالگرد مهیا نشد و رئیس‌جمهور مردمی از طریق سفر دریایی آن هم با قایق از این مناطق بازدید کرد تا مشکلات را رسیدگی کند.

روز جمعه یادی کنیم از عملکرد دو رئیس‌جمهور؛ «رئیس‌جمهور تدبیر و امید» که از پشت میز ریاست مشکلات مردم را می‌شنید به گونه‌ای که صبح جمعه تازه متوجه گران شدن بنزین می‌شد و از آن طرف رئیس‌جمهور «دولت کار و کرامت» در یک صبح جمعه طوفانی دل به دریا می‌زند و به قلب مشکلات می‌رود تا از نزدیک با مشکلات گلستان به ظاهر سرسبز اما محروم آشنا شود به همین دلیل است وقتی سیّد ابراهیم رئیسی صبح جمعه راهی گلستان می‌شود، افکار عمومی صبح جمعه رئیسی را با صبح جمعه روحانی مقایسه می‌کنند.

هنوز یادمان نرفته در زمان آقای حسن روحانی که از ترس کرونا تقریباً به مدت دوسال به هیچ عنوان ملاقات مردمی نداشت و یا حتی در زمان جلسه تقدیم بودجه به خاطر کرونا در مجلس حاضر نشد و جلسات هیئت دولت را یا به صورت ویدئو کنفرانس برگزار می‌کرد یا اگر هم در جلسه حضور داشت با فاصله بسیار زیاد از دولتمردانش می‌نشست.

هنوز زخم سیل گلستان در عید نوروز سال 1398 از یادمان نرفته است روزهایی که بسیاری از خانه‌ها در آب و گل به سر بردند و مردم گلستان نوروزشان را با گل و لای آغاز کردند و در آن زمان آقای روحانی برای گذراندن تعطیلات نوروزی به قشم رفته بود همچنین یادمان نمی‌رود که آقای رئیسی که در زمان سیل رئیس قوه قضاییه بود به صورت حضوری از چند منطقه سیل‌زده خوزستان بازدید کرد.

مردم تفاوت رئیس‌جمهور پشت میز نشین و رئیس‌جمهور مردمی و خدمتگذار را درک می‌کنند فرصت خدمت به مردم یک نعمت بزرگی است که باید قدر آن را دانست؛ به فرموده مقام معظم رهبری «مدظله العالی» شکر این نعمت آن است که از همه توان برای پیشبرد اهداف انقلاب استفاده شود زیرا ما یک کشور انقلابی هستیم و مردم برای رسیدن به اهداف انقلاب فداکاری و ایثارهای زیادی کردند تا این انقلاب به ثمر نشست.

 

در حاشیه سفر آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی به گلستان آن‌قدر ساده زیستی کاروان رئیسی موج می‌زد که برخی مردم نامه‌های‌شان را به صورت دستی به رئیس‌جمهور محبوبشان می‌دادند ارتباط نزدیک و بدون‌واسطه مردم با رئیس‌جمهور و وزرا بسیار دیدنی بود مردم با دغدغه معیشتی که داشتند با دیدن رئیس‌جمهور منتخب‌شان موج امید در چشمانشان پدیدار شد.

آقای رئیسی؛ الحق و والانصاف که عماری ولایت را خوب به اثبات رساندی در مدت زمان کوتاه اما پربار نقاط مهم و حیاتی استان گلستان را یکی پس از دیگری پیگیری کردید کاروانی ساده و بی‌ریا و با پژوی تولید ایرانی به گلستان نگارستان ایران سفر کردید تا ساده‌زیستی را در جامعه الگوسازی کنید.

قطعی برق و سرعت بسیار پایین اینترنت از جمله مشکلاتی بود که کار خبرنگاران را در انعکاس خبری با مشکل مواجه کرد و دیدن مردی با روحیه جهادی و انقلابی نیروی امید و تلاش را در دل خبرنگاران مضاعف کرد و سرعت پایین اینترنت باعث نشد که اخبار جهادی رئیس‌جمهور مردمی در خبرگزاری‌ها و سایت‌ها منتشر نشود.

 

از رهاورد سفر یکروزه رئیس‌جمهور منتخب مردمی سید ابراهیم رئیسی به همراه هیئت دولت به گلستان می‌توان به بررسی و حل مشکلات جزیره آشوراده و سواحل بندرترکمن، رسیدگی به صنایع نیمه تعطیل در گلستان، رسیدگی به فعال شدن منطقه آزاد اینچه‌برون، اعتبار برای تکمیل سدهای استان گلستان، پیگیری سرمایه‌گذاری 450 میلیون یورویی در نیروگاه برق استان، بررسی مشکلات برق، ادامه رایزنی حداقل حقوق کارگران در سال آینده، 2 برابر شدن اعتبارات ورزش در گلستان، تکمیل پروژه‌های نیمه‌تمام ورزشی در استان، بازدید از سایت 10 هزار هکتاری میگو در منطقه مرزی شمال گمیشان،  دیدار با خانواده‌های معزز شهدا، دیدار با نخبگان و علمای استان و دیدار با مرزنشینان ترکمن اهل سنت اینچه‌برون اشاره کرد.

صدور مجوز واردات نهاده‌های دامی از اینچه‌برون، لای‌روبی رودخانه‌های استان، رسیدگی به موضوع پتروشیمی در گلستان، بازارچه مشترک «گمیشان، حسنقلی، طرح انتقال آب از دریای خزر و شیرین‌سازی آب و لایروبی سریع، رسوب‌زدایی و باز شدن راه خلیج گرگان به سمت دریا از دیگر برنامه‌های استانی رئیس‌جمهور و هیات دولت در گلستان بود.

در سفر هیات دولت به گلستان سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی به شهرستان علی آبادکتول و حجت‌الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به شهرستان‌های مینودشت و گالیکش سفر کرد تا از نزدیک مشکلات مردم این شهرستان‌ها را نظاره کنند و درصدد رفع معضلات برآیند.

سید جواد ساداتی‌نژاد وزیر جهاد کشاورزی به شهرستان‌های کردکوی و بندرگز، حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به شهرستان‌های مراوه‌تپه و کلاله  و بهرام عین‌اللهی وزیر ‌بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان آزادشهر رتند تا از این مناطق بازدید کنند.

مدنی معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری برای بازدید به شهرستان‌های بندرترکمن و گمیشان رفت و عزت الله ضرغامی وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در شهرستان گنبدکاووس حضور یافتند.

در سفر رئیس‌جمهور و هیأت دولت به گلستان، محرابیان وزیر نیرو در شهرستان‌های گرگان و آق‌قلا حضور داشت و رستم قاسمی وزیر راه و شهرسازی، انسیه خزعلی معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده، اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور، مرتضوی معاون اجرایی و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، احمد وحیدی وزیر کشور و میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه در سفراستانی رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

رئیس جمهور با تشریح دستاوردهای سفر به استان گلستان گفت: دولت در عرصه سیاست خارجی به دنبال برقراری توازن در روابط خارجی است و به هیچ وجه سیاست خارجی کشور را محدود نخواهد کرد، امید ما به معجزه در وین نیست، دنبال رفع تحریم‌ها هستیم و خواهیم بود، اما مهم‌تر از آن دنبال خنثی کردن تحریم‌ها هستیم.

در استان گلستان برخلاف اکثر مناطق کشور جمعیت روستاها کاهش نیافته و لذا در این سفر بیشترین اعتبارات تخصیص‌یافته به گلستان، به حوزه کشاورزی تخصیص یافت تا دغدغه‌های مردم استان در زمینه کشاورزی را کاهش دهد.

 

رئیسی همچنین درباره وضعیت صنعت استان گلستان اظهار داشت: در استان گلستان شهرک‌های صنعتی هم داریم، اما صنعت در استان آنچنان که باید رونق ندارد و لذا مصوب شد کارگروهی تشکیل شود تا زیر نظر استاندار و با حضور نمایندگان دستگاه‌های مرتبط ازجمله وزارت صمت، مشکلات صنایع نیمه تعطیل و دچار مشکل را هر چه سریع‌تر برطرف کند.

رئیس جمهور با اشاره به اینکه بروز تنش‌های آبی در گلستان یکی دیگر از مسائل مطرح شده در جریان این سفر بود، تصریح کرد: مقرر شد تکمیل سدهای استان با اولویت در دستور کار قرار گیرد و برای رفع مشکل کم آبی تعدادی از روستاها نیز که دچار تنش آبی شدید هستند طرحی فوری برای حل این مشکل به تصویب رسید.

 

رئیسی به بازدید خود از خلیج گرگان و جزیره «آشوراده» نیز اشاره و خاطرنشان کرد: مقرر شد کانال‌های آبرسانی به خلیج گرگان هر چه سریع‌تر لایروبی شوند و مشکلات اداری موجود برای بهره‌برداری بهینه از جزیره آشوراده نیز در مدت حداکثر ۱۰ روز برطرف شوند تا بتوان از این ثروت‌های عظیم خدادادی هم برای گلستان و هم برای کل کشور به شکل مفید و موثرتری بهره‌برداری کرد.

رئیس جمهور ادامه داد: درباره وضعیت جزیره آشوراده بحث‌های مختلفی مطرح شد که از نظر بنده هیچ کدام از مسائل مطرح شده دلیل قانع کننده‌ای برای معطل ماندن بهره‌برداری از این نعمت خدادادی نبود و لذا دستور دادم که پیچیدگی‌های نابجای اداری که باعث به وجود آمدن وضعیت فعلی این جزیره شده است، هر چه سریع‌تر برطرف شود.

رئیسی همچنین به بازدید از منطقه آزاد «اینچه‌برون» اشاره کرد و گفت: این منطقه می‌تواند یک مرکزیت بسیار خوبی برای صادرات و واردات به خصوص در زمینه واردات نهاده‌های دامی داشته باشد که از جمله نیازهای جدی استان گلستان نیز هست.

رئیس جمهور با بیان اینکه در این سفر مقرر شد حل مساله مرتبط با سوارکاری در گلستان به هیات سوارکاری استان واگذار شود، افزود: مساله دیگر مرتبط با گلستان احداث مجتمع پتروشیمی در گلستان بود که تا کنون فقط ۲۰ درصد پیشرفت داشته است. مقرر شد جذب سرمایه برای احداث این مجتمع از طریق هولدینگ‌های مرتبط داخلی هر چه سریع‌تر انجام شود.

رئیسی همچنین به تصمیم‌گیری درباره فعال کردن تعاونی‌های غیرفعال استان گلستان اشاره و تصریح کرد: قرار شد وضعیت تعاونی‌ها در اقتصاد استان عطف به سیاست‌های اقتصاد مقاومتی مورد بازنگری قرار گیرد و تعاونی‌‌های غیرفعال و نیمه‌فعال استان هر چه بیشتر در عرصه تولید فعال شوند.

رئیس جمهور همچنین در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس درباره وضعیت شغلی و حقوق خبرنگاران خاطرنشان کرد: اگر دولت بخواهد در زمینه حقوق و مزایا یک قشر خاص را مورد توجه قرار دهد، به طور طبیعی مورد سوال شاغلان در دیگر عرصه‌ها قرار خواهد گرفت، امروز اکثریت شاغلان و حقوق‌بگیران درخواست دارند حقوق و مزایای آنان متناسب‌سازی شود و لذا دولت تصمیم گرفته‌ سازوکاری طراحی کند که عدالت را در حقوق و مزایای همه حقوق‌بگیران برقرار کند.

رئیسی گفت: سازمان امور اداری و استخدامی مامور شده تا با یک بررسی دقیق و کارشناسی طرحی را برای سامان‌دادن و متناسب‌سازی حقوق اقشار و شاغلان مختلف تهیه کند که دیگر احساس تبعیض میان حقوق‌بگیران بخش‌های مختلف وجود نداشته باشد.

 

رئیس جمهور همچنین درباره برنامه دولت برای بهره‌گیری از ظرفیت کریدور شمال-جنوب برای توسعه شرق استان خزر و نقش این منطقه در سیاست گسترش روابط همسایگی دولت گفت: دولت تعامل با همه کشورهای دنیا را با اولویت کشورهای همسایه در دستور کار خود قرار داده است.

رئیسی افزود: امروز روابط با همسایگان متناسب با ظرفیت‌های موجود نیست و تعاملات اقتصادی و تجاری ما با کشورهای همسایه می‌تواند در سطحی بسیار بالاتر باشد. در سفرهایی که در مدت سپری شده از آغاز فعالیت دولت به کشورهای همسایه داشتم بیش از پیش این مساله برای بنده محرز شد که ظرفیت‌های روابط همسایگی کشور آنچنان که باید در عمل محقق نشده است.

رئیس جمهور اظهار داشت: در سفر به ترکمنستان که اتفاقا با همین استان گلستان هم همسایه است، با مذاکرات انجام شده به این نتیجه رسیدیم که ظرفیت‌های زیادی برای ارتقای سطح روابط وجود دارد و یکی از این ظرفیت‌ها همین قرارداد سوآپ گازی بود که باعث می‌شود دیگر در مناطق شمالی کشور قطعی گاز نداشته باشیم.

 

رئیسی گفت: قرارگاهی تشکیل شده که بسیار فعال عمل کرده و اعداد و ارقام به دست آمده در عرصه صادرات نفتی و غیرنفتی گواه موفقیت عملکرد این قرارگاه و سیاست‌های اتخاذ شده از سوی دولت است، در همین منطقه اینچه برون رئیس راه‌آهن گزارش داد که تجارت از این منطقه در چند ماه اخیر بسیار متفاوت از قبل بوده و امیدواریم بتوانیم گام‌های ماندگاری در این زمینه برداریم.

رئیس جمهور درباره گسترش خطوط ریلی در گلستان اظهار داشت: دو نظر درباره گسترش خط‌آهن در گلستان وجود داشت که به لحاظ فنی و کارشناسی بودن موضوع مقرر شد هیاتی کارشناسی تشکیل شده و هر چه سریع‌تر با لحاظ مولفه‌های کوتاه‌ترین، سریع‌ترین و به صرفه‌ترین مسیر، نظر خود را اعلام کند.

رئیس‌جمهور در پایان سفر استانی خود در گلستان به جمع خبرنگاران آمد و سالار احمدی «خبرنگار فارس» به نمایندگی از خبرنگاران استان گلستان سوالاتی را از رئیس‌جمهور منتخب مردمی پرسید و رئیس‌جمهور به صبر و حوصله به سوالات پاسخ داد.

به گزارش فارس، استان گلستان سرزمین مردمان شهیدپرور، ولایی و متعهد به انقلاب اسلامی است و در طول عمر با برکت انقلاب همواره پشتیبان نظام مقدس اسلامی بوده و هستند و هرگاه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نیاز به مردم داشت در صحنه حضور داشتند و امروز که مردم این خطه سرسبز شاهد سفر رئیس‌جمهور و هیأت دولت سیزدهم به استان گلستان هستند چراغ امید در دل مردم محروم این استان روشن شد و اکنون چشم امیدشان را به عملکرد انقلابی دولت سیزدهم بستند.

==============

گزارش از سمیرا رجبی

==============

انتهای پیام/83019

منبع: فارس

کلیدواژه: اقدامات جهادی کارهای ماندگار رئیس جمهور ایران سمیرا رجبی سفر یکروزه رئیس جمهور گلستان آیت الله سید ابراهیم رئیسی سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی رئیس جمهور منتخب جزیره آشوراده رئیس جمهور چه سریع تر استان گلستان رئیس جمهور رئیس جمهور اینچه برون صبح جمعه ظرفیت ها مقرر شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۴۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس

به گزارش حوزه سیاست و اقتصاد خبرگزاری تقریب، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی صبح امروز چهارشنبه در جلسه هیئت دولت با اشاره به نزدیک شدن زمان برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی حوزه‌های انتخاباتی، بر ضرورت فراهم کردن زمینه حضور گسترده مردم در این مرحله از انتخابات و تمهید تمامی امکانات برای تکمیل حماسه‌آفرینی آنان در انتخابات 11 اسفند 1402 تاکید کرد.

رئیس جمهور انتخابات را جلوه روشن مردم‌سالاری دینی دانست که آحاد جامعه در راستای عمل به تکلیف اجتماعی و شرعی در آن مشارکت کرده و معتمدین خود را برای قانونگذاری و بهبود روند امور انتخاب می‌کنند.

رئیسی در ادامه به موضوع ضرورت مشارکت مردم برای تحقق هدف جهش تولید اشاره کرد و افزود: تمهید مقدمات تحقق مشارکت مردم نیازمند اهتمام جدی همه بخش‌های دولت است؛ هر دستگاهی باید زمینه‌ها و راهکارهای جذب مشارکت مردم در بخش خود را به شکل دقیق و با زمان‌بندی مشخص تدوین و اعلام کرده و اجرای آن را به شکل مستمر و گام به گام پایش کند.

رئیس جمهور در جلسه امروز هیئت دولت همچنین ضمن تبریک فرارسیدن روز کارگر و روز معلم، نقش کارگران و معلمان در پیشرفت و آبادانی کشور را اساسی و مهم توصیف و تصریح کرد: مبنای خلقت عالم بر تعلیم و تربیت استوار است و لذا همه ما در هر زمان و با لحاظ برخورداری از هر سطحی از دانش، همچنان نیازمند دانش‌افزایی و علم‌آموزی بیشتر هستیم.

در جلسه امروز هیئت دولت وزیر ورزش و جوانان با بیان اینکه هفته گذشته، هفته درخشش ورزشکاران کشورمان در میادین بین‌المللی بود، قهرمانی تیم ملی فوتسال در رقابت‌های جام ملت‌های آسیا، قهرمانی تیم ملی وشوو در رقابت‌های انتخابی جام جهانی، قهرمانی تیم ملی دختران کمتر از 18 سال در تورنمنت کافا در تاجیکستان، قهرمانی تیم والیبال دانش‌آموزی ایران در رقابت‌های مدارس جهان، قهرمانی، شکستن رکورد و کسب مدال طلای خانم عیدیان در ماده 400 متر دو با مانع قهرمانی آسیا، نائب قهرمانی تیم ملی تپانچه بادی کشورمان در مسابقات جام جهانی کره جنوبی و نائب قهرمانی تیم شطرنج امید کشورمان در مسابقات شهرهای آسیا را از جمله این موفقیت‌ها برشمرد که باعث شادی و شعف عمومی در کشور شد.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری نیز با اعلام خبر دستیابی به فرمولاسیون، فرآیند و فناوری استحصال کود «تریپل سوپر فسفات» به عنوان یکی از کودهای مهم و بسیار پرکاربرد در کشاورزی گفت: سالانه نیاز به واردات 250 هزار تن از این نوع کود داشتیم که خوشبختانه تولید آن در کشور بومی‌سازی و خط تولیدی با ظرفیت 100 هزار تن راه‌اندازی شده که تا 200 هزار تن قابل افزایش است و می‌تواند سالانه تا 37 میلیون دلار صرفه‌جویی ایجاد کند.

وی ابراز امیدواری کرد با حمایت از تولیدات داخل، زمینه رونق تولید داخلی این محصول فراهم شود.

دیگر خبرها

  • توجه به استان تهران در نگاه متوازن دولت
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیسی بر حضورگسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات مجلس
  • تاکید رئیس‌جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هرچه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن زمینه حضور هر چه گسترده‌تر مردم در دور دوم انتخابات
  • گشت ارشاد مدیران به معنای برکناری و بگیر و ببند نیست
  • اجرای قانون هوای پاک از توان مسئولین استان تهران خارج است
  • مرکز خدمات سرمایه‌گذاری استان با حضور رئیس جمهور افتتاح خواهد شد 
  • رئیس‌جمهور با یک خط می‌تواند فیلتر را بردارد
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!