Web Analytics Made Easy - Statcounter

در هفته‌های آتی تصمیم نهایی در مورد مربی فصل آینده منچستر یونایتد، گرفته خواهد شد

انتصاب رالف رانگنیک به عنوان مربی موقت منچستر یونایتد، گمانه زنی‌های زیادی در مورد سرمربی بعدی و دائمی این باشگاه در رسانه‌ها انجام می‌شود. در این مدت نام‌هایی همچون ارنستو والورده، زین الدین زیدان، لوییز انریکه حول محور این باشگاه به گوش رسیدند اما گویا اریک تن‌هاخ و مائوریسیو پوچتینو جدی‌ترین گزینه‌های شیاطین سرخ باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش طرفداری و به نقل از اتلتیک، به نظر می‌رسد گزینه‌های احتمالی برای به هدایت گرفتن منچستر یونایتد، مشخص شدند. در هفته‌های آتی باشگاه در این مورد تصمیم گیری خواهد کرد. یونایتد خواهان مربی است که به طور کامل در ساخت تیم (مانند نقل و انتقالات) برای فصل آینده، مشارکت داشته باشد. ریچارد آرنولد قصد دارد یک تحقیق جامع در مورد همه گزینه‌ها انجام دهد و تمامی جوانب را بسنجد. صحبت‌ها حول محور مائوریسیو پوچتینو و اریک تن‌هاخ در جریان است. نام برخی دیگر از مربیان نیز در این بین مطرح شده‌اند.

چندین منبع نزدیک به باشگاه، پوچتینو را هدف اصلی یونایتد معرفی کردند. اما اگر قرار بر به خدمت گرفتن پوچتینو باشد، باشگاه پاری‌سن‌ژرمن خواهان دریافت میلیون‌ها یورو غرامت خواهد بود. تن‌هاخ که اکنون بسیاری از جلسات تمرینی خود را با زبان انگلیسی انجام می‌دهد، هزینه کمتری برای یونایتد در بر خواهد داشت. این به عنوان یک مزیت برای تن‌هاخ نسبت به پوچتینو در نظر گرفته می‌شود. همچنین عملکرد آژاکس در لیگ قهرمانان اروپا در این بین می‌تواند تاثیر گذار باشد. عملکرد در لیگ قهرمانان همچنین می‌تواند روی شرایط رالف رانگنیک نیز تاثیر گذار باشد. در صورتی که منچستر یونایتد روند خوبی در این رقابت‌ها داشته باشد، رالف رانگنیک که از فصل جدید به عنوان مشاور در این باشگاه فعالیتش را شروع می‌کند، شرایط بهتری برای نظر دادن خواهد داشت.

اخبار داغ 

برادر ورزشگاه آزادی در دانشگاه آمریکایی! ترکیب دفاعی فرهاد مجیدی کپی برابر اصل استقلالِ استراماچونی ارلینگ هالند به دنبال خرید خانه ای 6.5 میلیون یورویی در اسپانیا / ادعای رسانه های اسپانیایی کلارنس سیدورف مسلمان شد 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: منچستر یونایتد گزینه ها تن هاخ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین

به گزارش "ورزش سه"، به جرئت می‌توان گفت ویتال هاینن یکی از جنجالی‌ترین مربیان دنیای والیبال محسوب می‌شود. جوش و خروش او در کنار زمین یکی از ویژگی‌های خاص این سرمربی بلژیکی محسوب می‌شود که البته باید به دانش فنی بالای او نیز اعتراف کرد.

هاینن همواره یکی از گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران نیز به حساب آمده، اما هیچگاه حضور او در تیم ملی نهایی نشد. او حتی اخیراً یکی از گزینه‌های اصلی جانشینی بهروز عطایی در تیم ملی والیبال ایران نیز به شمار می‌آمد اما نهایتاً به دلایل نامعلوم حضورش در تیم ملی منتفی شد.

حالا از تصمیم جدید و غیرمنتظره ویتال هاینن رونمایی شده است. او بعد از استعفا از هدایت تیم ملی والیبال زنان آلمان و یک باشگاه در ترکیه حالا رسماً هدایت تیم ملی والیبال چین را بر عهده گرفته تا چالش جدید خود را به شکل غیر منتظره‌ای آغاز کند.

والیبال چین در سال‌های اخیر دچار پسرفت زیادی شده و از بین قدرت‌های آسیا فاصله گرفته است. حالا باید دید آیا آنها می‌توانند با سرمربی بزرگی مثل هاینن دوباره روزهای خوبی را تجربه کنند یا خیر.

دیگر خبرها

  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و برنلی از تلویزیون+ شبکه ۳ و پخش آنلاین
  • جنگ تن‌هاخ با روزنامه‌نگاران: حق سوال پرسیدن ندارید!
  • جانشین کلوپ تایید کرد: من سرمربی لیورپول هستم!‏
  • رسمی: گزینه همیشگی والیبال سرمربی جدید چین
  • هشدار تن‌هاخ به ستاره یونایتد: این وضع را تمام کن
  • برد پرگل منچستر برابر قعرنشین با درخشش برونو
  • شرط میلیون دلاری منچستر یونایتد برای نگه داشتن تن هاخ | یا صعود کن یا فقیر شو!
  • تماس بایرن مونیخ با سرمربی سابق منچستر یونایتد
  • روی کین باتعصب برگرد به تیمت!‏
  • ساعت پخش زنده بازی منچستر یونایتد و شفیلد یونایتد +پخش آنلاین