Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربیان تیم‌های فوتبال فولاد و ذوب‌آهن پیش از دیدارشان در نشست خبری صحبت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ جواد نکونام در نشست خبری پیش از دیدار فولاد خوزستان - ذوب‌آهن اصفهان اظهار داشت: مثل تمام بازی‌ها باید با تمرکز کامل وارد زمین شویم و ببینیم چه خواسته‌هایی از بازی فردا داریم. ما با تیم خوب و قابل احترام ذوب‌آهن بازی داریم که همیشه در فوتبال ما نام بزرگی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ذوبی‌ها در چند هفته گذشته هم شرایط خوبی داشته‌اند و خوب فوتبال بازی می‌کنند. قطعاً فردا بازی تاکتیکی خواهیم داشت و امیدوارم بازیکنان‌ ما با تمام تمرکز بازی کنند و حداکثر امتیاز را داشته باشیم. ما نیاز داریم که با تمرکز کامل بازی کنیم و خیلی خوب و پرانرژی بازی را شروع کنیم تا به موفقیت برسیم.

وی درباره محروم و مصدومان تیمش گفت: دوست ندارم در این مورد چیزی بگویم، ولی نفراتی را داریم که در بازی فردا نیستند.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در مورد شرایط تیمش در لیگ قهرمانان آسیا خاطرنشان کرد: من همانطور که اول فصل هم با مسئولان باشگاه و هواداران تیم صحبت کردم، تمام برنامه‌مان این بود که بتوانیم شرایط فولاد را بهبود ببخشیم و سوپرجام را به دست بیاوریم. همچنین در لیگ قهرمانان آسیا با تمام توان بازی و به مرحله بعد صعود کنیم. تمام تمرکز ما در آسیا این است که بتوانیم صعود کنیم و با توجه به حضور بازیکنان جدید، قطعاً برنامه‌ریزی برای آسیا داریم و بازی‌های سختی در این مسابقات خواهیم داشت. ما در گروه سختی هستیم، ولی هیچ دلیلی ندارد که شرایط را برای خودمان آسان نکنیم و با تمام تمرکز باید حواس‌مان به آسیا باشد.

نکونام در واکنش به این موضوع که با توجه به غیبت سرخابی‌ها، فولاد و سپاهان نیاز به حمایت بیشتری برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا دارند، تصریح کرد: قطعاً همین‌طور است. خیلی از مردم به هر حال وقتی صحبت از بازی‌های ملی و نماینده‌های ایران می‌شود پشتیبانی لازم را دارند و حمایت می‌کنند. همه مردم دوست دارند که دو نماینده کشورمان خوب نتیجه بگیرند که برای سهمیه سال‌های آینده فوتبال ما خیلی اهمیت دارد و همه بهره می‌برند. قطعاً اگر حمایت خوبی داشته باشیم و نتایج خوبی بگیریم، تیم‌های دیگر هم از موفقیت ما در آسیا نفع خواهند برد.

وی در پاسخ به این پرسش که چقدر از نتایج هفته‌های گذشته فولاد رضایت دارد، گفت: اگر بخواهیم واقعاً درباره شرایط فولاد صحبت کنیم، باید بگویم این روند از اول فصل وجود داشت. بدون شک روند خیلی خوبی داشتیم، ولی با توجه به شرایطی که در اول فصل پیش آمد و تغییر و تحولاتی که صورت گرفت، کمبود بازیکن داشتیم و نتایج هم ایده‌آل نبود. البته در نیم‌فصل با ایده‌آلی که مدنظر من بود دو یا سه امتیاز بیشتر فاصله نداشتیم، ولی می‌توانستیم بیشتر امتیاز کسب کنیم. در دور برگشت هم اگر یک مقدار بدشانسی نیاورده بودیم و در بازی با مس رفسنجان پیروز می‌شدیم قطعاً شرایط بهتری پیدا می‌کردیم.

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان خاطرنشان کرد: به هر حال نسبت به برنامه و هدف‌گذاری که داریم شرایط تیم خوب پیش می‌رود. این تازه شروع کار ماست و هنوز زود است که بخواهیم صحبت کنیم. ما سال گذشته تا آخرین بازی لیگ شانس کسب سهمیه داشتیم که متأسفانه کسب نکردیم. در دو سال گذشته هم تا آخرین روزها در رتبه ششم جدول بودیم و در هفته آخر در خانه مقابل تراکتور توانستیم سهمیه کسب کنیم. هنوز خیلی از راه مانده است و در جدول خیلی اتفاقات خواهد افتاد. ما تمرکز داریم که بهترین نتایج را کسب کنیم. من هیچ قولی نمی‌دهم، ولی قطعاً تا روزی که هستیم و تیم باید بازی کند تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا فولاد موفق شود و برای بزرگی این تیم تلاش می‌کنیم.

تارتار: هیچ چیز بهتر از شادی هواداران‌مان نیست

مهدی تارتار درباره دیدار تیمش مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: طبیعتاً بازی با فولاد با توجه به کیفیت و ساختار این باشگاه بازی راحتی نیست. فولاد از تیم‌‌هایی است که خیلی قوی در چند سال گذشته عمل کرده و با آمدن آقای گرشاسبی روند‌شان را به خوبی ادامه داده‌اند و کادر فنی‌اش هم به جز چند هفته ابتدایی ثبات خوبی داشته است. بازیکنان تیم فولاد حفظ شده‌اند و در نیم‌فصل نیز این تیم به خوبی تقویت شده است، آنهم در زمانی که هیچ تیمی نتوانست به خوبی خودش را تقویت کند.

وی در ادامه افزود: فولاد نسبت به نیم‌فصل اول تیم بهتری شده است، ولی ما نیز تیمی هستیم که خوب بازی می‌کنیم و این را از ابتدا نشان دادیم. ما بازیکنان خوب و باکیفیتی داریم و در بحث نتیجه‌گیری نیز در دو هفته اخیر خوب عمل کردیم. فکر می‌کنم فردا یک بازی تاکتیکی را از جانب هر دو تیم شاهد باشیم، چون دو تیم از تیم‌های بابرنامه لیگ هستند، ولی امیدوارم ما بتوانیم با ارائه یک بازی خوب و هدفمند سه امتیاز را برای خود کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره تأخیر یک روزه در سفر تیمش به اهواز یادآور شد: خوشبختانه با تمهیداتی که باشگاه در نظر گرفت ما خیلی معطل نشدیم، بچه‌ها استراحت لازم را داشتند و امروز نیز با یک پرواز خوب به اهواز می‌رویم. امیدوارم فردا که بازی انجام می‌شود وضعیت از لحاظ جوی خوب باشد تا هم ما و هم تیم فولاد که روی زمین بازی می‌کند بتوانیم نمایش خوبی داشته باشیم.

وی درباره غایبان تیمش در بازی فردا گفت: محروم ما قریشی است که به نظرم بی‌دلیل محروم شده و داور در دیدار هفته قبل به اشتباه کارت زرد دوم را به او نشان داد. بقیه بازیکنان خدا را شکر وضعیت خوبی دارند. امیدوارم با کسب امتیاز و ارائه یک بازی خوب به شهر‌مان برگردیم، چون هیچ چیز بهتر از این نیست که هواداران‌مان شاد باشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: فولاد خوزستان خوبی داشته ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۵۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد

 پیشکسوت باشگاه استقلال تأکید کرد، شاگردان جواد نکونام تا پایان فصل جاری لیگ برتر دو بازی خطرناک دیگر در پیش دارند.

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با تسنیم، درباره حضور خودش و تعدادی از پیشکسوتان در تمرین روز جمعه تیم فوتبال استقلال اظهار داشت: در مراسم ختم پدر حمید بابازاده حضور داشتیم که جواد نکونام هم شرکت کرده بود. ایشان و آقای علوی مسئول فرهنگی باشگاه ما را برای حضور در تمرین دعوت کردند و از آنجایی که تیم‌مان را دوست داریم، در تمرین شرکت کردیم. انصافاً روز خوبی بود و بازیکنان سرحال تمرین کردند.

وی در ادامه افزود: نکونام به ما، آتیلا حجازی، فرشید سمیعی و نماینده هلدینگ خلیج فارس خوش‌آمد گفت و از ما هم خواستند دقایقی برای بازیکنان صحبت کنیم. من بیشتر به سمت آرامش رفتم و به بازیکنان گفتم مثل هفته ششم به بعد باشید. اگر خاطرتان باشد پس از آشتی که جواد نکونام و علی خطیر پس از هفته پنجم داشتند، آرامش در تیم برقرار شد. الان هم تا حدودی شرایط مثل آن زمان است و این آرامش می‌تواند به استقلال کمک کند. به بازیکنان توصیه کردم باید بهترین بهره را از فرصت موجود ببرند. به آنها گفتم همه دنبال قهرمانی هستیم و هم شما به این قهرمانی نیاز دارید و هم ما و تأکید کردم قهرمانی دست خودتان است.

پیشکسوت باشگاه استقلال خاطر نشان کرد: پنج هفته به پایان لیگ باقی مانده است و 15 امتیاز این وسط می‌چرخد. اختیار قهرمانی دست استقلال است و اگر همه بازی‌ها را ببرد کسی به آن نمی‌رسد. بازی آسانی نداریم و در این پنج بازی با دو تیم فولاد خوزستان و نساجی مازندرانی بازی داریم که برای نیفتادن می‌جنگند. این دو بازی برای استقلال خطرناک است. استقلال این هفته با ذوب‌آهنی بازی دارد که سرمربی‌اش یکی از آنالیزورهای خوبی لیگ است و قطعاً تاکتیک و روش بازی استقلال را تحلیل می‌کند. شکست هفته گذشته آنها به نساجی در روحیه‌شان تأثیر می‌گذارد، ولی نباید این تصور به وجود بیاید که استقلال بازی آسانی دارد. با روحیه خوبی که از بازیکنان دیدم آرامش آنها می‌تواند حالت شارژی خوبی برای‌شان باشد. باید از زحمات علی خطیر مدیرعامل قبلی هم استقلال تشکر کرد که به نوبه خودش در این باشگاه زحمت کشید.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • شادی جواد از شکستن رکوردها و طلسم‌ها!
  • اریک تن هاخ: قطعا سرمربی مناسبی برای منچستریونایتد هستم
  • تغییرات تاکتیکی پوچتینو چگونه فصل چلسی را نجات می‌دهد؟
  • تارتار لباس فرار بزرگ را پوشید! (عکس)
  • مدافع مورد علاقه تارتار و تکرار لحظه خاص (عکس)
  • نکونام: می دانیم کجای کار هستیم و چه می خواهیم
  • برکناری علی خطیر خبر خوبی بود! | هشدار به نکونام
  • آلگری: مقابل رم عصبانی بازی سختی داریم
  • شادی هواداران ایپسویچ تاون برای صعود به لیگ برتر انگلیس پس از ۲۲ سال + فیلم
  • فریبا: استقلال دو بازی خطرناک تا قهرمانی دارد