Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار بوشهر با اشاره به افتتاح و واگذاری ۲۸۸ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان گفت: بر اساس برنامه‌ریزی همه مددجویان باید در مدت ۲ سال آینده صاحب مسکن شوند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده در آیین افتتاح واحدهای مسکونی و جشن خودکفایی مددجویان کمیته امداد استان بوشهر با اشاره اینکه روند اجرا طرح‌های مسکونی برای مددجویان تصریح یافته است اظهار داشت: امروز همزمان با سراسر کشور 288 واحد مسکونی در استان بوشهر ویژه مددجویان کمیته امداد افتتاح و با آنان واگذار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه اکنون 2 هزار و 480 مددجو کمیته امداد استان بوشهر فاقد مسکن هستند گفت: بر اساس برنامه‌ریزی این مددجویان باید در مدت 2 سال آینده صاحب مسکن شوند.

‌استاندار بوشهر از تشکیل کارگروه تخصصی برای روان‌سازی طرح‌های ساخت مسکن مددجویان خبر داد و افزود: حل مشکل مسکن و اشتغال مددجویان کمیته امداد طی مدت 2 سال به‌عنوان مهمترین اولویت این استان مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

محمدی‌زاده حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی و ساماندهی آنان را مورد تأکید قرار داد و تصریح کرد: امروز جشن خودکفایی 2 هزار و 245 خانوار مددجویی استان بوشهر برگزار شد.

وی با اشاره به راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک ویژه مددجویان بیان کرد: واگذاری اراضی به مددجویان در شهرک‌ها و نواحی صنعتی برای راه‌اندازی کارگاه‌های کوچک در راستا خودکفایی افراد تحت حمایت کمیته امداد مورد توجه ویژه قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه با این راهکار مددجویان کارآفرین کمیته امداد صاحب کارخانه‌های کوچک می‌شوند خاطر نشان کرد: با تحقق این مهم زمینه ایجاد ثروت و خودکفایی اقتصادی مددجویان فراهم می‌شود.

288 واحد مسکونی با سرمایه‌گذاری 57.6 میلیارد تومان ساخته شده است

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر نیز با اشاره به افتتاح 288 واحد مسکونی مددجویی در استان و واگذاری آنها به افراد تحت حمایت کمیته امداد تصریح کرد: از این تعداد واحد مسکونی 220 واحد آن با تلاش و همکاری شورای راهبردی شرکت‌های پتروشیمی پارس جنوبی ساخته و تکمیل شده است.

محمد رضا میری با بیان اینکه 60 واحد آن توسط کمیته امداد استان بوشهر ساخته شده گفت: این واحدهای مسکونی با زیربنا 50 متر با سرمایه‌گذاری 57.6 میلیارد تومان ساخته شده است.

وی از ساخت 529 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد استان بوشهر در سال جاری خبر داد و تصریح کرد: در قالب تفاهمنامه با بسیج سازندگی، بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان ساخت 740 واحد مسکونی عملیاتی شده که تا پایان سال آینده تکمیل می‌شوند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان بوشهر اعتبار مورد نیاز احداث این واحدهای مسکونی را 185 میلیارد تومان دانست و بیان کرد: از این میزان 80 میلیون تومان آن به‌صورت بلاعوض و مابقی از محل تسهیلات بانکی و کمک بنیاد مسکن تأمین می‌شود.

افتتاح 233 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد خوزستان‌/ 1250 خانوار توانمندسازی شدندعملیات اجرایی ساخت 20 هزار واحد مسکونی برای محرومان در کشور آغاز می شود+ فیلماحداث 180 هزار واحد مسکونی با همکاری شهرداری و ارائه تسهیلات به خانواده‌ها

میری با اشاره به اجرا طرح‌های خودکفایی اقتصادی برای 2 هزار و 335 مددجو کمیته امداد استان بوشهر گفت: این طرح‌های خودکفایی در زمینه دامداری، کشاورزی، صنایع دستی، خدمات، صنعت و معدن، صیادی، حمل و نقل، زنبورداری، پرورش طیور است که برای هر یک از این طرح‌ها 100 میلیون تومان تسهیلات پرداخت شده است.

وی از فراهم شدن اشتغال 9 هزار و 406 مددجویان کمیته امداد در استان بوشهر خبر داد و خاطر نشان کرد: امسال 320 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی مصوب شده که زمینه اشتغال حدود 7 هزار نفر فراهم می‌کند.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مددجویان کمیته امداد استان کمیته امداد استان بوشهر ویژه مددجویان میلیارد تومان واحد مسکونی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۵۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جهش قیمت مسکن در تهران / یک متر خانه ۸۱۶.۳ میلیون تومان!

به گزارش خبرگزاری مهر، گزارش «تحولات معاملات بازار مسکن شهر تهران در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳» که برگرفته از آمارهای خام سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات کشور است، توسط اداره بررسی‌ها و سیاست‌های اقتصادی‌بانک مرکزی تهیه و منتشر شده است.

بر اساس این گزارش، در فروردین‌ماه امسال، تعداد آپارتمان‌های مسکونی معامله شده در شهر تهران به ۱.۵ هزار واحد مسکونی رسید که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۷۵.۶ و ۱۴.۲ درصد کاهش نشان می‌دهد. متوسط قیمت خرید و فروش یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۸۱۶.۳ میلیون ریال بود که حاکی از افزایش ۰.۲ درصدی نسبت به ماه قبل است.

حجم معاملات مسکن در شهر تهران نصف شد!

بررسی توزیع تعداد واحدهای مسکونی معامله شده در شهر تهران به تفکیک عمر بنا در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳ حاکی از آن است که از مجموع ۱۵۰۸ واحد مسکونی معامله شده، واحدهای تا ۵ سال ساخت با سهم ۳۰.۱ درصد، بیشترین سهم را به خود اختصاص دادند. سهم مذکور در مقایسه با فروردین‌ماه سال قبل حدود ۱.۷ واحد درصد افزایش یافته است.

افزایش ۲۲.۹ درصدی مسکن نسبت به مشابه سال قبل

در فروردین‌ماه سال ۱۴۰۳، متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای واحد مسکونی معامله شده از طریق بنگاه‌های معاملات ملکی شهر تهران ۸۱۶.۳ میلیون ریال بود که نسبت به ماه قبل و ماه مشابه سال قبل به ترتیب ۰.۲ و ۲۲.۹ درصد افزایش نشان می‌دهد.

در میان مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران، بیشترین متوسط قیمت یک متر مربع زیربنای مسکونی معامله‌شده معادل ۱۵۰۴.۲ میلیون ریال به منطقه ۱ و کمترین آن با ۴۲۳.۶ میلیون ریال به منطقه ۱۸ تعلق داشته است.

کد خبر 6099594 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کمیته امداد اردبیل از ۱۳۲۰ بیمار صعب‌العلاج و خاص حمایت می‌کند
  • واریز مستمری ۲۹ هزار خانوار کمیته امداد البرز
  • اختصاص ۳۰ همت برای اشتغال مددجویان کمیته امداد
  • تشریح برنامه‌های خدمت به مددجویان کمیته امداد اصفهان در دهه کرامت
  • جهش قیمت مسکن در تهران/ یک متر خانه ۸۱.۶ میلیون تومان!
  • جهش قیمت مسکن در تهران / یک متر خانه ۸۱۶.۳ میلیون تومان!
  • پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان برای کمک به ساخت مسکن روستایی در کردستان
  • ۱۰ غرفه مددجویان کمیته امداد در نمایشگاه اقوام دایر شد
  • پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به ۱۳۷۰ نفر در بابل
  • ۷ درصد رتبه‌های برتر کنکور از مددجویان کمیته امداد هستند