Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از سازمان انتقال خون استان تهران، دکتر محمدرضا مهدی زاده با اشاره به کاهش مراجعات مردم به مراکز اهدای خون در روزهای پایانی سال به دلیل مشغله های شب عید و شیوع ویروس کرونا، خاطرنشان کرد: در آستانه فصل بهار و همزمان با اعیاد شعبانیه، پویشی تحت عنوان "لبخند بهار" را در تمام مراکز اهدای خون استان تهران برگزار خواهیم کرد که این پویش می تواند زمینه ساز مشارکت بیشتر مردم در کمک به زندگی دوباره بیماران نیازمند به خون باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی اضافه کرد: زیباترین اتفاق در آستانه بهار این است که هر کدام از مردم بتوانند پیام رسان شادی و لبخند برای دیگران باشند و امیدواریم با مشارکت بیشتر شهروندان تهرانی در مراکز اهدای خون، لبخند امید و زندگی به بیماران و خانواده های عزیزشان تقدیم شود و هموطنان دل نگران را با این حرکت نجات بخش، دل آرام کنیم.

بنابراین گزارش، پویش لبخند بهار تا روز سیزدهم فروردین ۱۴۰۱ و با هدف تامین ذخایر خون مورد نیاز مراکز درمانی و بیماران در تمام مراکز اهدای خون پایتخت اجرا خواهد شد.

برچسب‌ها سازمان انتقال خون ايران سازمان انتقال خون ایران سازمان انتقال خون

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان انتقال خون ايران سازمان انتقال خون ایران سازمان انتقال خون سازمان انتقال خون ايران سازمان انتقال خون ایران سازمان انتقال خون سازمان انتقال خون مراکز اهدای خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۷۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، خانواده مرحوم علیرضا شجاعی‌راد، پس از فوت فرزندشان، در یک اقدام خداپسندانه با اهدای کلیه‌ها، چشم‌ها و برخی از بافت‌ها و نسوج از قبیل: دریچه‌ی قلب، مغز استخوان و... وی به بیماران متقاضی موافقت کردند.

مرکز تحقیقات پزشکی قانونی تهران اعلام کرد، اهدای اعضای بدن این مرحوم به زندگی چندین بیمار نیازمند به پیوند عضو و مغز استخوان جانی دوباره بخشید.

مرحوم علیرضا شجاعی‌راد متولد ۱۳۶۶ بود و از سال ۱۳۸۷ به عنوان متصدی تجزیه و ثبت مرسولات در مرکز تجزیه و مبادلات شرکت ملی پست مشغول خدمت بود. او متاهل و دارای یک فرزند هشت ساله است.

دیگر خبرها

  • نجات جان چند بیمار با اعضای بدن کارمند پست
  • اجرای پویش « با انرژی» در غرب مازندران
  • اهدای ۸ سری جهیزیه به نوعروسان نیازمند در هریس
  • بهره‌مندی ۷۰۰ زنجانی از نذر سلامت هلال‌احمر
  • اهدا اعضا جوان جانبخش ارومیه‌ای به بیماران نیازمند
  • اهدای اعضای دانش آموز ۱۳ ساله اهل لالی به ۳ بیمار
  • دانش‌ آموزی که فرشته نجات سه نفر شد
  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • اهدای هزینه سالگرد اموات، برای کمک به خانواده زندانیان نیازمند
  • ساماندهی ۹۰ تن نخاله ساختمانی با اجرای یک پویش در استان مرکزی