Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@19:14:23 GMT

واگذاری ۱۷۵۲ خانه به افراد تحت پوشش کمیته امداد فارس

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۷۷۹۰

واگذاری ۱۷۵۲ خانه به افراد تحت پوشش کمیته امداد فارس

ایسنا/فارس استاندار فارس اعلام کرد که امروز شنبه ۱۴ اسفندماه به مناسبت سالروز تاسیس شجره طیبه کمیته امداد امام(ره)، ۱۷۵۲ واحد مسکونی به مددجویان و خانواده‌های ایتام استان واگذار می‌شود.

محمدهادی ایمانیه شنبه ۱۴ اسفند در مراسم سالروز تاسیس کمیته امداد امام(ره) که با حضور ویدئوکنفرانسی رئیس جمهوری به شکل سراسری برگزار شد، ضمن تبریک اعتیاد شعبانیه، گفت: امروز به مناسبت تاسیس این شجره طیبه ۱۷۵۲ واحد مسکونی به مددجویان و خانواده‌های ایتام استان واگذار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او افزود: استان فارس ۶ درصد جمعیت کل کشور را به خود اختصاص داده که قاعدتا باید از کل واحدهایی که امروز در کل کشور واگذار می‌شود، ۶ درصد این واحدها به استان فارس تعلق داشته باشد اما ۳ برابر این میزان امروز در استان رسما واگذار می‌شود که جای تقدیر و تشکر دارد.

ایمانیه با اشاره به اهمیت مسکن و شغل روستائیان در جلوگیری از مهاجرت آنان به شهر، خاطرنشان کرد: اغلب این واحدها در روستاها و مناطق محروم استان به بهره برداری رسیده که امیدواریم این اقدام جزو اهداف اصلی استان مورد توجه دستگاه‌های دیگر نیز قرار گیرد تا موجب مهاجرت معکوس شود.

مدیرکل امداد فارس نیز در این مراسم گفت: ۷۰ درصد واحدهایی که امروز رسما به خانواده‌های ایتام و مددجویان استان فارس واگذار می‌شود در مناطق محروم و روستاها واقع شده است.

محمد بذرافشان ادامه داد: از تعداد ۸۷۴۴ واحدی که در کل کشور واگذار می‌شود، ۱۷۵۲ واحد سهم استان فارس است که ۷۰ درصد این واحدها در مناطق محروم و روستایی واقع شده است.

او افزود: در کنار این اتفاق مهم طی تفاهم نامه‌ای با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) فاز اول ساخت ۳۲۰۸ واحد مسکونی نیز در حال انجام است.همچنین ۸۰۰ واحد دیگر نیز با پیشرفت ۷۰ درصدی تا اردیبهشت سال آینده به بهره برداری می‌رسد.

مدیرکل امداد فارس عنوان کرد: امروز و در سالروز تاسیس کمیته امداد به فرمان امام(ره) جشن خودکفایی ۵۰ هزار خانوار نیز برگزار می‌شود که طبق آخرین آمار ۴۲۷۰ خانوار آن در استان فارس از چرخه حمایتی خارج می‌شوند تا خانواده‌های دیگری به خانواده امداد اضافه شده و در پروسه توانمندسازی قرار گیرند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی کمیته امداد امام ره مددجویان کمیته امداد مسکن محرومان واگذار می شود کمیته امداد استان فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۷۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین

شهرستان خوسف در استان خراسان جنوبی واقع شده است. به گفته شهروند خبرنگار ما  قرعه کشی حدود ۶۰۰ قطعه زمین مسکن ملی به انجام رسیده است و وجه مورد نظر توسط متقاضیان پرداخت شده و پروانه ساخت نیز دریافت کرده اند، اما هیچ زمینی به متقاضیان واگذار نشده است.

وی با ارسال پیامی خواستار رسیدگی به این موضوع شد. 

متن پیام شهروندخبرنگار

سلام، یک سال شده به تعداد ۶۰۰ قطعه زمین مسکن ملی در شهر خوسف از شهر‌های خراسان جنوبی قرعه کشی انجام شده است ما نیز واریز وجه را انجام دادیم و پروانه ساخت گرفتیم ولی زمین را واگذار نمی‌کنند. لطفا پیگیری کنید.

 

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • ۱۰۰۰ واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد در بوشهر ساخته می‌شود
  • راهبری ۵ مرکز معاینه فنی تهران به بخش خصوصی واگذار می شود
  • بلاتکلیفی ۶۰۰ متقاضی اهل خوسف برای واگذاری زمین
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • اعزام ۲۸۰۰ مددجوی سیستان‌وبلوچستان به اردوهای زیارتی مشهد مقدس
  • برای خانه‌دار شدن افراد تحت پوشش نهادهای حمایتی برنامه داریم
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی
  • بهره‌برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن کمیته امداد خراسان رضوی‌
  • نبود زمین برای ساخت مسکن، چالش این روزهای مددجویان و کمیته امداد
  • ۳هزار و ۴۵۵ دانش‌آموز و دانشجو تحت پوشش کمیته امداد سراوان هستند