Web Analytics Made Easy - Statcounter

در ادامه رقابت های لیگ ۲ فوتبال کشور عصر شنبه تیم فوتبال شهدای رزکان البرز در ورزشگاه انقلاب میزبان تیم شهدای بابلسر بود.

این بازی که با نتیجه مساوی یک - یک به پایان رسید حواشی در برداشت، حواشی که امروز مدیر عامل باشگاه فوتبال شهدای رزکان البرز در گفت و گو با ایرنا در خصوص آن توضیحاتی ارائه کرد.

«حمید کریمی» در این رابطه گفت: پیش از بازی با تماشاگرها و هواداران تیم شهدای رزکان صحبت های لازم را کرده بودیم که هیچ گونه سر و صدایی به جز تشویق نباشد و برنامه ما همیشه این بوده و هست که هر تیمی که به استان می آید را مورد مهمان نوازی و حمایت قرار دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: طبق روال همیشه میزبانی شهدای رزکان، آهنگ هر شهر را به پاس احترام بازیکنان تیم مقابل در ورزشگاه پخش کردیم، این در حالی بود که در بازی ما در مقابل این تیم در بابلسر مسایلی را دیدیم که با این وجود آنها را نادیده گرفته و تلاش کردیم اصل مهمان نوازی را ادا کنیم.

کریمی گفت: در خصوص بازی شب گذشته گل اول را تیم ما زد اما در دقیقه های پایانی بازیکنان تیم حریف گل مساوی را وارد دروازه شهدای رزکان کردند.

وی ادامه داد: زننده گل تیم شهدای بابلسر پس از زدن گل سمت نیمکت کادر فنی تیم ما آمد و با دستش که فیلم بازی موجود و ناظر نیز به خوبی شاهد بود حرکاتی غیر اخلاقی و بسیار زننده از خود نشان داد که آن را توهین به تیم و مردم استان تلقی کردیم.

مدیر عامل باشگاه فوتبال شهدای رزکان البرز افزود: نخستین فردی که از دیدن این حرکات زننده عصبانی و ناراحت شد خود بنده بودم و آنقدر شهامت دارم که بگویم که جواب این توهین را دادم.

کریمی اظهار داشت: اما شروع کننده این حواشی ما نبودیم و در واقع بازیکن تیم حریف سبب متشنج شدن بازی شد و ما نیز اعلام کردیم تا زمانی که معذرت خواهی نکنند اجازه خروج آنها را از زمین نخواهیم داد.

وی با بیان اینکه با عذر خواهی سرپرست تیم حریف اجازه دادیم که بیرون بروند گفت:  تمام سعی ما بر این بود که رسم مهمان نوازی را به خوبی ادا کرده تا حرف و حدیثی باقی نماند اما اگر فیلم بازی را ببینید به خوبی به این واقعیت می رسید که شروع کننده این حواشی ما نبودیم.

تیم فوتبال شهدای رزکان البرز که در رقابت های لیگ ۲ کشور حضور دارد هم اکنون با ۲۰ امتیاز در مکان هشتم جدول این لیگ قرار گرفته است.

برچسب‌ها فوتبال البرز وزارت ورزش و جوانان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فوتبال البرز وزارت ورزش و جوانان فوتبال البرز وزارت ورزش و جوانان فوتبال شهدای رزکان البرز تیم شهدای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir

سامانه بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان به نشانی footballeticket.ir آغاز به کار کرد. قیمت بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان در سامانه فوتبال‌تیکت مورد توجه کاربران فضای مجازی برای خرید است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های فوتبال پرسپولیس و سپاهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم لیگ‌برتر فوتبال ایران از ساعت ۱۹:۳۰ _چهارشنبه دوازدهم اردیبهشت_ در ورزشگاه آزادی مقابل هم صف‌آرایی خواهند کرد.

پس از صدور مجوز فروش بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان سامانه فروش بلیت این دیدار از دقایقی پیش در دسترس قرار گرفته است و هواداران می‌توانند بلیت این دیدار را از درگاه رسمی بلیت‌فروشی فوتبال‌تیکت دریافت کنند.

سامانه خرید بلیط پرسپولیس و سپاهان

تماشاگرانی که تمایل به خرید بلیت دیدار پرسپولیس و سپاهان را دارند، می‌توانند از طریق سامانه footballeticket.ir برای خرید بلیت اقدام کنند.

کد خبر 748955

دیگر خبرها

  • تقدیر از خانواده های شهدای فاطمیون در البرز
  • فیلم پربیننده؛ صحبت‌های ضداسرائیلی گزارشگر فوتبال صداوسیما در شروع بازی
  • بلیط فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان آغاز شد + لینک سایت خرید بلیط footballeticket.ir
  • پیشکسوت فوتبال سپاهان: کمیته داوران یک داور باکیفیت برای دیدار با پرسپولیس انتخاب کند
  • به روز رسانی| پائز: با قلب و عشق‌مان تمام دانش و مهارتمان را به کار گرفته‌ایم تا به المپیک برسیم
  • بررسی دیدار پایانی فوتسال جام ملت های آسیا در مجله فوتبال
  • توضیح مدیر تراکتور در مورد کامنت جنجالی!
  • حواشی دنیای فوتبال
  • یک هشدار دیگر درباره «سنگلج» و شروع «جادوی شهرزاد»
  • دیدار تیم های فوتبال تراکتور و ذوب آهن