Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-29@09:42:23 GMT

رویای واگذاری پرسپولیس به واقعیت پیوست

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۷۸۶۷

رویای واگذاری پرسپولیس به واقعیت پیوست

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از  ایلنا، رضا درویش در نشست خبری واگذاری سهام بایشگاه استقلال و پرسپولیس به مردم اظهار داشت: یک رویای 30 ساله فردا به واقعیت می‌پیوندد و پس از سال‌ها فردا مردم می‌توانند سهامدار باشگاه محبوب خودشان شوند.

درباره دریافت درآمد حاصل از تبلیغات صدا و سیما در بازی‌های پرسپولیس گفت: در بحث مدیریت بندی در این رابطه تعریف شده است پیش از این بابت پخش تبلیغات در بازی‌های این دو باشگاه، صدا و سیما بودجه‌ای را به وزارت ورزش اختصاص می‌داد اما این بودجه بین سایر رشته‌های ورزشی تقسیم می‌شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: پیش از این گفته می‌شد چون صدا و سیما دولتی و این دو باشگاه همه دولتی هستند جابجایی پول حاصل از این پخش این تبلیغات از این جیب به آن جیب است اما از آنجایی که از فردا فرآیند خصوصی سازی باشگاه‌ها آ‌غاز می‌شود باید این درآمدها تعیین تکلیف شوند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه از فردا وارد چالش جدی درباره تعیین تکلیف درآمدهای دو باشگاه خواهیم شد گفت: با مذکرات با صدا و سیما امیدواریم سال آینده باب خوبی برای اختصاص درآمدهای حاصل از حق تبلیغات باز شود.

وی درباره عدم احتساب برخی از دارایی‌‌ها در ارزش گذاری باشگاه پرسپولیس گفت: سه دانگ یکی از ساختمان‌های مهم باشگه پرسپولیس قبلا در اختیار فدراسیون فوتبال بوده اما پول آن پرداخت شده و در اسناد ثبت نشده و هنوز به نام فدرسیون فوتبال است از این رو به محض انجام و تکمیل اسند این دارایی‌ها به دارایی‌های باشگاه پرسپولیس اضافه خواهد شد.

منبع: ایلنا اخبار مرتبط ۱۰:۱۰:۰۱ عسگری مارانی: توسعه بورس کالا از گسترش فساد جلوگیری می کند ۱۳:۴۱:۲۶ صدرنشینان بازار فیزیکی بورس کالا اعلام شد ۱۱:۵۹:۴۵ افزایش بیش از ۲ برابری توزیع سود از طریق سجام در سال ۱۴۰۰ ۱۰:۱۶:۲۳ بازار آتی، سبز پوش شد ۱۱:۵۶:۲۳ پرداخت سود سهام از طریق سجام الزامی شد ۱۶:۲۶:۰۷ سبد پیشنهادی شرکت فاینتک برای سرمایه گذاری در بورس

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس اخبار بورس بورس امروز وضعیت بورس امروز وضعیت امروز بورس وضعیت بورس بازار بورس امروز شاخص بورس امروز اوضاع بورس امروز بورس امروز تهران رضا درویش صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، رعنا آزادی ور سال ۱۴۰۰ در مقابل دوربین محمدحسین مهدویان قرار گرفت تا نقش سمیرا بخشی را در سریال زخم کاری ایفا کند. او اکنون ۴۱ ساله است و در ادامه تصاویری از تغییر چهره و تیپ او را بعد سه سال از ایفای نقش سمیرا می بینید.

۲۴۵۲۴۵

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899974

دیگر خبرها

  • ماتوینکو: رویای غرب برای نابودی روسیه هرگز محقق نخواهد شد
  • فلاحت پیشه: نه‌تنها از منابع فروش نفت نفعی برای مردم حاصل نشد؛ بلکه دولت دست در جیب مردم کرده است
  • مردم سیستان و بلوچستان به احدی اجازه تفرقه‌اندازی نمی‌دهند
  • تساوی سرد و بی‌حاصل یوونتوس و میلان
  • ده سال پیش در چنین روزی؛ استیون جرارد سُر خورد، رویای لیورپول بر باد رفت!
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • کفاشیان: زور فوتبال به صدا و سیما نمی‌رسد!
  • بازیگر «زخم کاری» در واقعیت/ عکس
  • با واگذاری سرخابی‌ها راه آسیا باز شد/ به عنوان هوادار در خدمت تیم هستم
  • 2 مدال نقره و برنز، حاصل تلاش اسکواش‌بازان کشورمان