Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از صبا، رضا صادقی و علی یاسینی خوانندگان پاپ کشور به دعوت رسمی اکسپو ۲۰۲۰ در دبی، سوم و هفتم فروردین ۱۴۰۱ در صحنه اصلی این فستیوال روی صحنه می‌روند.

میلاد ماهان راد، مدیرعامل کمپانی بین المللی فرهنگی لیما که مذاکرات و توافق نهایی این اجرا را پیش برده، درباره این برنامه گفت: ضمن تشکر از مدیران اماراتی اکسپو و نیز کمک بنیاد رودکی ما هم پس از دریافت دعوت نامه ویژه اکسپو، پیگیری‌هایی صورت دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اظهار کرد: از دید من این یک اتفاق ویژه برای موسیقی پاپ ایران است. همه تلاش ما برگزاری برنامه ای بی نقص و با کیفیت بالا خواهد بود و تمام توان خود را برای ارائه کنسرتی بزرگ و ویژه به کار خواهیم گرفت تا نماینده ای لایق برای هنر ایران در این فستیوال بین المللی باشیم.

«اکسپو» به عنوان بزرگ‌ترین و مهم‌ترین رویداد نمایشگاهی جهان با شرکت بیش از ۱۹۰  کشور گفته می‌شود که برای نمایش بهترین‌ دستاورهای کشورهای مختلف به‌خصوص در زمینه‌ فناوری، نوآوری به کار می‌رود و با حضور گردشگران بیش از ۲۰۰ کشور و بیش از سه میلیون بازدیدکننده هر پنج سال یک‌ بار اتفاق می‌افتد.

 کولد پلی، کریس دِ برگ، جان هیومن، راغب علامه و… از دیگر ستاره های موسیقی جهان هستند که در طول برگزاری اکسپو ۲۰۲۰ در این فستیوال روی صحنه رفته‌اند.

رضا صادقی عنوان «عشق و صلح» را برای  کنسرت خود در این اکسپو دبی ۲۰۲۰ برگزیده است.

کنسرت رضا صادقی در تاریخ ۳ فروردین و کنسرت علی یاسینی ۷ فروردین با ارکستر کامل در سالن اصلی اکسپو ۲۰۲۰ دبی برگزار خواهد شد.

کد خبر 661889 برچسب‌ها كنسرت موسيقى موسیقی - چهره - ساز - آلبوم - اجرا

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: كنسرت موسيقى رضا صادقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۷۹۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور

مهدی مهدی پور که به دلیل آسیب دیدگی ناچار به عمل جراحی شد، بلافاصله پس از عمل جراحی، فیزیوتراپی و برنامه‌های درمانی را شروع کرد.

مهدی پور هر روز از ساعت ۱۰ صبح تا حوالی ساعت ۱۸ در کلینیک دکتر صادقی مشغول درمان است و امروز علی خطیر مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در این کلینیک، از ستاره مصدوم استقلال عیادت کرد.

 مدیرعامل باشگاه استقلال ضمن قدردانی از زحمات دکتر مجید صادقی و علی ادبی، فیزیوتراپ مخصوص مهدی مهدی پور، برای این آبی پوش آرزوی سلامتی کرد و گفت امیدوار است هر چه زودتر مهدی مهدی پور را سلامت و سرحال در میادین فوتبال ببیند.

مهدی مهدی پور و پدرش که از فوتبالیست‌های سرشناس استان اصفهان و ذوب آهن بود نیز از علی خطیر تشکر کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • اکران «اقیانوس پشت پنجره» به مناسبت روز ملی خلیج فارس
  • جلسه ویژه مالک نساجی با موضوع بقا
  • ستاره لهستانی بارسلونا: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای ۲۰۲۰ حق من بود و الان هم آن را می‌پذیرم
  • لواندوفسکی: توپ طلای 2021 حق مسی بود؛ بلینگام و ام باپه بهترین بازیکنان دنیا هستند
  • استمرار روند کاهشی تورم و قیمت ارز نیازمند مراقبت جدی است
  • عیادت مدیرعامل باشگاه استقلال از مهدی مهدی پور
  • دوقلوهای آواز ایرانی در شهر اصفهان به روی صحنه می‌روند
  • راهیابی فیلم کوتاه هنرمند گیلانی به فستیوال پاناما
  • گروه موسیقی آهوی دشت شهربابک در بندر عباس به روی صحنه رفت