Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@14:25:40 GMT

پرداخت ۵۰ درصد مطالبات سازندگان قطعات محصولات سایپا

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۸۰۴۳

پرداخت ۵۰ درصد مطالبات سازندگان قطعات محصولات سایپا

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر به نقل از سایپا، مهرداد معلمان با تاکید بر اینکه پرداخت مطالبات قطعه سازان از سه طریق شبکه بانکی، تأمین اوراق گام وگواهی اعتبار مولد، پیگیری می‌شود، تصریح کرد: راهکارهای دیگری نیز دنبال خواهد شد تا منابع مالی جهت پرداخت به قطعه سازان به نحو مطلوب‌تری انجام شود.

وی با اعلام اینکه تاکنون ۴۰ تا ۵۰ درصد مطالبات سازندگان قطعات محصولات سایپا پرداخت شده است، گفت: تا پایان سال پرداخت صددرصد ۱۲۰ روزه سازندگان کوچک و بیش از ۹۰ درصد ۱۲۰ روزه سازندگان بزرگ محقق خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست شرکت سازه گستر سایپا افزود: با نگاه عدالت محوری که در نظام پرداخت شکل گرفته، نوید این را خواهیم داد که ضمن حفظ جریان استمرار تولید رویکرد حمایتی در شرکت‌های قطعه ساز و زنجیره تأمین با هدف حفظ اشتغال مولد نیز تقویت شود.

وی با اشاره به اینکه تیمی از حوزه‌های مالی، برنامه ریزی و تأمین شکل گرفته است تا پرداخت مطالبات قطعه سازان عدالت محور باشد، افزود: امیدواریم تا پایان سال بخش عمده‌ای از مطالبات قطعه سازان به خصوص شرکت‌های کوچک‌تر که نقش مهمی در تولید دارند را پرداخت کنیم و با تعامل خوب و همکاری اثربخشی که با بانک‌ها شکل گرفته، پرداخت به قطعه سازان بزرگ‌تر انجام شود.

کد خبر 5439365

منبع: مهر

کلیدواژه: گروه خودروسازی سایپا تولید خودرو مطالبات معوق کسب و کار تولید نرم افزار ساختمان سازی بانک پارسیان داروی گیاهی صنعت سنگ کنکور سرگرمی دیابت سئو سایت اسنپ قهوه کشاورزی اپلیکیشن قطعه سازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!

به گزارش "ورزش سه"، شکایت بازیکنان سابق نفت مسجدسلیمان از این باشگاه به دلیل عدم پرداخت مطالبات‌شان خبرساز شده و با وجود اینکه برخی از نفرات پیشین این تیم حکم قطعی مبنی بر کسر امتیاز از نفتی‌ها را گرفته‌اند، این اتفاق نیفتاده و در جدیدترین مصاحبه نیز عماد میرجوان به این موضوع پرداخته است.

میرجوان درباره شکایت از نفتی‌ها عنوان کرد: بنده در سال 1401 از باشگاه نفت مسجدسلیمان شکایت کردم ولی هنوز مطالبات خود را نگرفتم. با مدیران این باشگاه تماس گرفتم که گفتند پیگیری می‌کنیم، اما جواب من را نمی‌دهند.

او ادامه داد: فدراسیون فوتبال حکم قطعی خود را در این پرونده به نفع من صادر کرده و دو بار برای باشگاه نفت مسجدسلیمان نامه کسر امتیاز فرستاده، اما این اتفاق نیفتاده است.

مهاجم سابق نفت مسجدسلیمان اضافه کرد: برخی تیم‌ها در لیگ یک به دلیل بدهکاری با کسر امتیاز مواجه شدند و مطالبات خود را پرداخت کردند تا امتیازهای‌شان برگردد، اما برای تیم نفت مسجدسلیمان چنین اتفاقی نیفتاده است.

میرجوان یادآور شد: به ما می‌گویند به دلیل اینکه باشگاه نفت مسجدسلیمان با ارتباطاتی که در سازمان لیگ دارد، کسر امتیاز نخواهد شد و دستور آمده تا از آنها کسر امتیاز نکنند که برای ما عجیب است.

دیگر خبرها

  • ساینا اس اتوماتیک روانه عراق می شود / صادرات چندین هزار ساینا و کوئیک به ونزوئلا
  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت ساینا و شاهین در بازار
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • سود مشارکت خودروسازان و دانش‌بنیان‌ها در تولید قطعات خودرویی
  • پتانسیل بازار آفریقا برای خودروهای اقتصادی سایپا