Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

در چند ماه گذشته در بخش مترو مدیران مرتبط وعده هایی دادند که برخی از آنها محقق شد و برخی دیگر محقق نشد.

به گزارش تین نیوز، در ادامه وعده های محقق شده مسئولان شرکت مترو را که مربوط به خرداد ماه سال 1400 تا کنون است، مرور می کنیم.

- ایستگاه مدافعان سلامت(باقر خان)

 ۲ ایستگاه شهرک آزمایش در خط ۶ و مدافعان سلامت در خط ۷  د رتاریخ 27 خرداد بهره برداری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این افتتاح در حالی صورت گرفت که مدیرعامل شرکت مترو تهران، پنجم خرداد ماه 1400 گفته بود: ایستگاه مترو باقرخان در مجاورت بیمارستان امام خمینی(ره) و در تقاطع بزرگراه شهید چمران و خیابان ستارخان، طی دو هفته آینده تکمیل و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

- ایستگاه مترو شهید رضایی

روز 19 مهر ماه ایستگاه مترو شهید رضایی افتتاح شد.

علی امام مدیرعامل وقت شرکت مترو تهران و حومه در مراسم افتتاح این ایستگاه گفت: ایستگاه شهید رضایی، سیزدهمین ایستگاهی است که در خط ۶ راه اندازی شد.

وی خاطرنشان کرد: همچنین امروز از ورودی دوم ایستگاه برج میلاد در خط ۷ نیز بهره برداری می شود.

علی امام 11 مرداد ماه گفته بود: ایستگاه مترو شهید رضایی در خط ۶ مترو قرار است، ظرف هفته‌ های آینده افتتاح شود.

- ایستگاه توحید در خط ۷ مترو تهران

 اول دی ماه مراسم بهره‌ برداری از تقاطع های ایستگاه توحید در خط ۷ مترو تهران برگزار شد. ایستگاه توحید هفدهمین ایستگاهی بود که در این خط به بهره برداری رسید.

مدیرعامل وقت شرکت متروی تهران در مراسم افتتاح این ایستگاه گفته بود: در ۳ ماه گذشته این دومین ایستگاهی است که در حال افتتاح است. در این مدت ۵ ورودی جدید نیز افتتاح شده است. در خط ۷ نیز سه ورودی رودکی، مهدیه و برج میلاد و ورودی های بعثت و مرزداران در خط ۶ نیز افتتاح شده است.

وی همچنین  26 مهر ماه از افتتاح ورودی دو ایستگاه جدید مترو ایستگاه توحید در تقاطع خطوط 4 و 7  و دومین ورودی مستقل ایستگاه مهدیه که به ورودی شمال غربی موسوم است و ورودی شرقی ایستگاه  رودکی که در حاشیه شرقی بزرگراه شهید نواب صفوی و در تقاطع پل خیابان امام خمینی (ره) با این بزرگراه قرار دارد، در آبان ماه خبر داده بود.

قابل ذکر است علیرضا زاکانی شهردار تهران، 23 بهمن ماه طی حکمی، مسعود درستی را به عنوان مدیرعامل شرکت مترو تهران منصوب کرد. وی جایگزین علی امام شد که از سال 1396 تا بهمن ماه 1400 مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه بود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: مترو تین ایستگاه مترو بزرگراه شهید چمران برج میلاد مترو مترو برج میلاد بزرگراه امام خمینی مترو وعده های مسئولین ایستگاه مترو وعده های مسئولان علی امام مدیرعامل شرکت مترو تهران و حومه ایستگاه برج میلاد ایستگاه باقرخان علیرضا زاکانی شهردار تهران ایستگاه توحید مسعود درستی ایستگاه رودکی شرکت مترو تهران ایستگاه توحید ایستگاه مترو شهید رضایی علی امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۸۰۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان

مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه سد قیز قلعه‌سی به عنوان مهم‌ترین طرح مرزی شمال غرب کشور به طور کامل به اتمام رسیده، از بهره‌برداری قریب‌الوقوع این سد به دستان رؤسای جمهور ایران و آذربایجان طی روزهای اخیر خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تبریز، یوسف غفارزاده مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی‌ با بیان اینکه افتتاح سد قیزقلعه‌سی به عنوان مهم‌ترین طرح مرزی شمال غرب کشور با حضور آیت‌الله رئیسی رئیس جمهور ایران و الهام علی‌اف رئیس جمهور آذربایجان طی روزهای آینده صورت خواهد گرفت، اظهار ‌داشت: این طرح شامل سد مخزنی خداآفرین در 196 کیلومتری پایین دست سد ارس با حجم 1.6 میلیارد متر مکعب، سد بین‌المللی قیزقلعه سی و نهایتاً کانال و شبکه پایاب به منظور آبیاری اراضی کشاورزی به وسعت 74 هزار هکتار (12 هکتار سهم آذربایجان‌شرقی و 62 هزار هکتار سهم استان اردبیل) است که تماماً توسط دانش و توان فنی و مهندسی داخلی باز طراحی و اجرا شده است.

وی افزود: احداث و بهره‌برداری از این سد علاوه بر تأمین آب اراضی شبکه پایین دست و رونق کشاورزی، موجبات توسعه اقتصادی منطقه و همچنین افزایش کیفیت محصولات کشاورزی و توسعه گردشگری را فراهم خواهد آورد.

غفارزاده با اشاره به دستاوردهای مهم اجرای این طرح به عنوان یکی از بزرگ‌ترین طرح‌های آبیاری تحت فشار در منطقه گفت: اجرای این طرح موجب استفاده بهینه از منابع آب و خاک و تحقق حقابه‌های مرزی، تبدیل شیوه‌های سنتی کشاورزی به شیوه‌های مدرن و صنعتی و ساماندهی عشایر با افزایش درآمد خانوارها، ایجاد اشتغال برای 40 هزار نفر و جلوگیری از مهاجرت و توسعه فعالیت صنایع جانبی و تبدیلی خواهد شد.

وی اضافه کرد: سد قیز قلعه‌سی در فاصله 220 کیلومتری شمال شرقی شهر تبریز و در 12 کیلومتری پائین دست سد مخزنی خداآفرین بر روی رودخانه ارس و در حد فاصل مرز جمهوری اسلامی ایران و جمهوری آذربایجان برای بهره‌برداری مشترک احداث شده است. 

مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی با اشاره به پیچیدگی فنی و اجرای تجهیزات هیدرومکانیکال این پروژه خاطرنشان کرد: این سد از نوع خاکی با هسته رسی به طول تاج 834 متر و ارتفاع 37 متر و 2 واحد نیروگاهی 40 مگاواتی با انرژی قابل استحصال سالیانه 270 گیگاوات ساعت در دو طرف است. 

غفارزاده خاطرنشان کرد: طراحی این سد براساس سیلاب 10 هزار ساله معادل 3440 متر مکعب بر ثانیه بوده که از طریق مجاری تخلیه‌کننده تحتانی و سرریزهای رادیال گیت در طرفین در نظر گرفته شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • افتتاح بزرگ‌ترین نیروگاه خورشیدی انشعابی استان تهران به دست هایپراستار
  • افتتاح سد قیز قلعه‌سی با حضور رؤسای جمهور ایران و آذربایجان
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • خدمت‌رسانی ناوگان اتوبوسرانی قم به ۱۰۰ هزار نفر در روز
  • ۱۹ اردیبهشت نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران افتتاح می‌شود
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه