Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: ‌امیدوارم همانطور که دو بازیکن استقلال به خدمت رفتند، دیگران هم بروند و دنبال فرار از خدمت یا معافیت پزشکی نباشند. - اخبار ورزشی -

علیرضا اکبرپور در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، درباره جدایی محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی از استقلال گفت: خیلی‌ها دست به دست هم دادند تا این دو بازیکن را از استقلال بگیرند و در نهایت هم این اتفاق رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال با وجود چنین نفراتی صاحب بهترین خط دفاعی لیگ بود و شکست هم نخورده است ولی قطعاً خیلی‌ها با فشارهای مختلف، مصاحبه کردن، نامه زدن و بیانیه دادن کاری کردند که این دو بازیکن از استقلال بروند.

وی در مورد مصاحبه یزدانی علیه مسئولان استقلال خاطر نشان کرد: من در جریان نیستم که باشگاه یا کادر فنی چه قول‌هایی به یزدانی داده بودند، ولی قطعاً مدیرعامل و سرمربی دوست ندارند بازیکن خودش را به راحتی از دست بدهد. حتماً آنها تلاش کردند، ولی در نهایت نتوانستند این دو بازیکن را حفظ کنند. ما با آینده آنها بازی کردیم و این در حالی است که یزدانی و مرادمند می‌توانستند به تیم ملی و استقلال کمک کنند. خیلی‌ها می‌خواستند استقلال را به حاشیه ببرند و ظاهراً به هدف‌شان هم رسیدند.

پیشکسوت باشگاه استقلال در خاتمه تصریح کرد: استقلال دیگر نباید به جدایی این دو بازیکن فکر کند و در دو بازی اخیر هم بدون حضور یزدانی و مرادمند دروازه این تیم بسته ماند. این نشان می‌دهد که کار تیمی استقلال قوی است و همین روند هم باید ادامه پیدا کند. من مخالف این نیستم که فوتبالیست به سربازی نرود، ولی امیدوارم قانون برای همه به صورت یکسان اجرا شود و فردی دنبال فرار از خدمت یا گرفتن معافیت پزشکی با ترفندهایی خاص نباشند.

برومند: یزدانی و مرادمند آنقدر که در سربازی معروف شدند در فوتبال نشده بودند!

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: استقلال استقلال یزدانی و مرادمند دو بازیکن خیلی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۸۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!

 باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، اطلاعیه‌ای را که منتشر کرده بود پاک کرد.

به گزارش "ورزش سه"، با اعلام رسمی سازمان لیگ، سه هفته پایانی رقابت‌های لیگ برتر به صورت همزمان برگزار خواهد شد و در این میان نیز مکان بازی استقلال برابر پیکان، ورزشگاه پاس قوامین تهران اعلام شده است. موضوعی که با اعتراض آبی‌ها همراه شد.

در متن اطلاعیه‌ای که رسانه رسمی استقلال صادر کرد، آنها نوشته بودند که با ارسال نامه‌ای به بهاروند، خواستار تغییر مکان این دیدار شده‌اند، چرا که استقلال شانس اصلی قهرمانی در لیگ برتر است و حضور هواداران این تیم در هفته پایانی حق مسلم طرفداران استقلال است.

    آبی‌ها خواهان تغییر مکان این دیدار شدند و اعلام کردند باید بازی آخر استقلال نیز با حضور تماشاگران برگزار و عدالت در هفته پایانی رعایت شود. اطلاعیه ای که پس از گذشت ساعتی، از رسانه‌های رسمی باشگاه حذف شد.

ظاهرا علت این موضوع، تهدید به جریمه باشگاه استقلال بوده است. مانی غفار مدیررسانه‌ای سابق آبی‌ها در صفحه شخصی‌اش نوشته است که به مدیران استقلال گفته‌اند بابت انتشار خبر نامه اعتراضی به سازمان لیگ برای تغییر مکان بازی هفته آخر، دو میلیارد جریمه می‌شوید. استدلال کرده‌اند وقتی نامه زده‌اید، دیگر نباید اطلاع رسانی می‌کردید.

در نتیجه باشگاه استقلال برای فرار از جریمه دو میلیاردی، تصمیم گرفت تا این اطلاعیه را از رسانه‌های رسمی خود پاک کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
  • علت حذف بیانیه استقلال: فرار از جریمه میلیاردی!
  • اکبرپور در استقلال ملاثانی ماندنی شد
  • کنایه سنگین یک استقلالی؛ رکورد پرسپولیس را در گینس ثبت کنید | سه بار کامبک خوردن کار هر تیمی نیست
  • بازگشت سیاوش به استقلال ملاثانی
  • کار سخت سپاهان برای صعود در جام حذفی
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • پاک پرور: حیف شد سپاهان را نبردیم
  • با اکبرپور به عنوان یک استقلالی دست برادری داده‌ایم/ با استعفا موافقت نمی‌شود
  • مدیرعامل استقلال ملاثانی: با استعفای اکبرپور مخالفت می‌شود/ او خسته است و نیاز به استراحت دارد