Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-05-03@22:33:29 GMT

درخشش نام ایران بر بال‌های بانک پاسارگاد

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۸۴۵۵

درخشش نام ایران بر بال‌های بانک پاسارگاد

بانک پاسارگاد که در سال جاری از سوی مؤسسۀ بنکر بانک سال جهموری اسلانی ایران معرفی شده بود در موفقیتی دیگر برای هفتمین سال به‌عنوان تنها بانک ایرانی، در فهرست 500 بانک ارزندۀ جهان قرار گرفت و در جایگاه 257 جهان ایستاد. این بانک از سال ۲۰۱۵ در این رتبه‌بندی سالانه که توسط مؤسسه بین‌المللی برندفاینانس (Brandfinance) با رویکرد حق امتیاز یا Royalty Relief تهیه و به واسطه نشریه بنکر (به‌عنوان زیرمجموعه Financial Times) منتشر می‌شود حضور داشته و باارزش‌ترین برند بانکی ایرانی معرفی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



طی سال‌های اخیر بانک پاسارگاد تنها بانک ایرانی حاضر در این لیست بوده و توانسته است جایگاه شایسته‌ای را در این فهرست کسب کند.

بر این اساس بانک پاسارگاد در رتبه‌بندی سال ۲۰۲۲ با ۳۳ پله صعود نسبت به سال گذشته، موفق شد رتبه ۲۵۷ جهان را به خود اختصاص دهد و بالاتر از بسیاری بانک‌های مطرح خاورمیانه و جهان بایستد.

بانک پاسارگاد در سال ۲۰۱۵ و در اولین سال حضور خود در این رتبه بندی، رتبه ۳۲۸ را بین ۵۰۰ برند برتر بانکی دنیا به دست آورد و در سال ۲۰۱۷ علاوه بر کسب رتبه ۱۷۵، تنها بانک ایرانی در میان ۱۰ برند برتر بانکی خاورمیانه بود.

هم‌چنین، در دوره گذشته این رتبه‌بندی بانک پاسارگاد با رشد ۵۳درصدی در ارزش برند به‌عنوان نهمین بانک پیشروی جهان معرفی شد و از نظر رشد رتبه نیز جایگاه هفتم جهانی را کسب کرد.

گفتنی است بانک پاسارگاد در سایر رتبه‌بندی‌های بین‌المللی نیز بسیار موفق عمل کرده است.

بر این اساس و طبق ارزیابی مؤسسه بنکر، این بانک در سال‌های ۲۰۱۰، ۲۰۱۲، ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵، ۲۰۱۶ و ۲۰۲۱ میلادی موفق به کسب عنوان بانک سال (Bank of the Year) جمهوری‌اسلامی ایران شد و در سال‌های ۲۰۱۳، ۲۰۱۴، ۲۰۱۵،۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و ۲۰۲۱ میلادی، نیز عنوان بانک برتر اسلامی (Islamic Bank of the Year) جمهوری اسلامی ایران را کسب کرد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک مرکزی بانک بانک پاسارگاد پاسارگاد بانک پاسارگاد رتبه بندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۸۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر، ابراهیم بازیان در نشست مشترک با استاندار اردبیل اظهار کرد: در جدیدترین رده‌بندی استان‌ها از نظر مولدسازی استان اردبیل در رده اول این رده‌بندی قرار گرفته است.

وی با تقدیر از تلاش‌های استاندار اردبیل و معاونان استاندار، مدیرکل اقتصادی و امور دارایی استان و کارگروه مولدسازی که توجه ویژه‌ای به موضوع مولدسازی دارند، خاطرنشان کرد: مولدسازی دارایی‌های دولت در استان اردبیل باید با سرعت بیشتری انجام شود.

رییس سازمان خصوصی سازی کشور بیان کرد: در این زمینه سازمان خصوصی‌سازی به ‌واسطه مرکز ملی مولدسازی این سازمان با تمامی قوا در خدمت استان است و باید در تعامل مشترک تا پایان اردیبهشت مشکلات مولدسازی در استان اردبیل به ‌طور کلی از بین برود.

بازیان با اشاره به اینکه در مسیر همکاری سازمان خصوصی‌سازی و استانداری اردبیل باید نکاتی مورد توجه قرار گیرد، تصریح کرد: ضروری است تا سرعت ارزش افزایی املاک در استان اردبیل کند نشود و دوم اینکه حضور میدانی سازمان خصوصی‌سازی و استانداری اردبیل در پیشبرد اهداف مولدسازی بیش از پیش حس شود.

پروژه های بزرگ اردبیل از محل مولدسازی تکمیل می شوند

استاندار اردبیل نیز در این نشست در سخنانی اظهار کرد: از محل مولدسازی نسبت به توسعه بزرگراه‌ها و رفع کمبود فضاهای آموزشی و بیمارستانی اردبیل اقدام می کنیم.

سیدحامد عاملی با بیان اینکه هدف از اجرای مطلوب مولدسازی در استان رفع کمبود در فضاهای آموزشی و بیمارستانی و ساخت بزرگراه هاست، خاطرنشان کرد: لازم است با افزایش سرعت فعالیت‌های مرتبط با موضوع مولدسازی در استان اردبیل نتایج تلاش‌ها را در سال جاری مشاهده کنیم.

استاندار اردبیل با تاکید بر افزایش سرعت مولدسازی دارایی‌های دولت در استان اردبیل تصریح کرد: چنانچه مولدسازی به شکل خوبی در استان اردبیل اجرا شود، می‌توانیم فقر فضای آموزشی و کمبود فضای بیمارستانی را مرتفع کرده و ساخت بزرگراه را از این طریق انجام دهیم.

عاملی افزود: لازم است سرعت فعالیت‌های مرتبط با موضوع مولدسازی در استان اردبیل افزایش یابد تا در سال جاری نتایج تلاش‌های انجام‌شده در این زمینه را مشاهده کنیم.

وی با اشاره به اینکه واگذاری فرایندها به استان‌ها باعث افزایش سرعت کارها می‌شود، گفت: با توجه به قرارگیری اردبیل در رده اول مولدسازی کشور هدف ما نه لزوما اول شدن بلکه انجام مولدسازی به بهترین نحو با نتایج خوب است و چنانچه سازمان خصوصی‌سازی در زمینه مولدسازی برنامه‌ای داشته باشد حاضریم این برنامه‌ها را به‌ صورت پایلوت در استان اجرا کنیم.

استاندار اردبیل بیان کرد: سازمان خصوصی‌سازی می‌تواند فرآیندها را به استان‌ها واگذار کند و خود ناظر بر انجام این فرایندها شود چرا که واگذاری و تفویض فرایندها به استان‌ها باعث می‌شود کارها با سرعت بیشتری صورت گیرد و چنانچه این تفویض امور انجام نشود برای دولت عایدی نخواهد داشت.

کد خبر 6094499

دیگر خبرها

  • در دولت سیزدهم بیشترین مجوز برای جذب معلم صادر شده است
  • در دولت سیزدهم بیشترین مجور برای جذب معلم صادر شده است
  • اولویت اصلی دولت آموزش و پرورش است
  • رتبه‌بندی برترین دانشگاه‌های آسیا منتشر شد/ جایگاه ایران کجاست؟
  • دانشگاه بیرجند بیش از هزار پله صعود کرد
  • حضور ۷۵ دانشگاه ایرانی در میان برترین های آسیا در رتبه‌بندی تایمز
  • بیمه شخص ثالث راننده‌محور، بند قانونی که چشم‌انتظار اجراست
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • ارزش های اخلاقی در ایرانیان بالاترین رتبه را در جهان دارد
  • شیوه بیمه خودرو تغییر می‌کند