Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@22:42:22 GMT

بازگشت فرشاد فرجی به لیست پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۴۵۱۸۶۶۴

خرید جدید سرخ ها شاید اولین بازی اش را مقابل نفت آبادان انجام دهد

فرشاد فرجی به لیست پرسپولیس برگشت.

به گزارش طرفداری و به نقل از فارس، تیم فوتبال پرسپولیس عصر امروز برای برگزاری دیدار با نفت آبادان از هفته بیست و یکم لیگ برتر عازم این شهر می‌شود.

با توجه به اینکه مدیران باشگاه پرسپولیس امروز قرارداد شرزود تمیروف، مهاجم ازبکستانی جدید این تیم را در سازمان لیگ ثبت کردند، وی امروز با سرخ‌پوشان به آبادان می‌رود اما قرار است کارت بازی‌اش نهایت تا فردا صادر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین فرشاد فرجی هم که با نظر یحیی گل‌محمدی برای بازی با مس رفسنجان در فهرست پرسپولیس قرار نگرفت برای دیدار با شاگردان علیرضا منصوریان به آبادان خواهد رفت.

امید عالیشاه هم که پس از رفع مصدومیت به تازگی در بخشی از تمرینات گروهی تیمش حاضر شده مانند نفرات آسیب دیده پرسپولیس یعنی عیسی آل‌کثیر، سیامک نعمتی، حامد پاکدل و میلاد سرلک در این سفر سرخ پوشان را همراهی نخواهد کرد.

اخبار داغ 

برادر ورزشگاه آزادی در دانشگاه آمریکایی! ترکیب دفاعی فرهاد مجیدی کپی برابر اصل استقلالِ استراماچونی ارلینگ هالند به دنبال خرید خانه ای 6.5 میلیون یورویی در اسپانیا / ادعای رسانه های اسپانیایی کلارنس سیدورف مسلمان شد 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۸۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ

نام روبرتو دزربی یک‌بار به صورت جدی پیرامون بایرن مونیخ مطرح شده است

طرفداری  | پس از منتفی شدن حضور ژابی آلونسو و یولیان ناگلزمان، رالف رانگنیک نیز پیشنهاد بایرن مونیخ تا این باشگاه در یک شرایط بحرانی برای پیدا کردن جایگزین توماس توخل قرار بگیرد.

به گزارش فیلیپ کسلر از TZ؛  مکس ابرل عضو هیئت مدیره و کریستوف فرویند مدیر ورزشی بایرن مونیخ اکنون روی روبرتو دزربی تمرکز کرده‌اند، گرچه در حال بررسی گزینه‌های زیاد دیگری نیز هستند زیرا باشگاه پس از اتفاقات اخیر، متوجه شده هیچ چیز قطعی نیست. هانسی فلیک، اریک تن هاخ، روگر اشمیت و زین الدین زیدان از جمله کسانی هستند که نام‌شان در بین مدیران بایرن مطرح شده است.

از سوی دیگر دزربی احتمال انتقال به مونیخ را رد نکرده و سران بایرن نیز با او در تماس بوده‌اند، با این حال مسائلی وجود دارد که توافق روی آن‌ها برای دو طرف دشوار خواهد بود. کادر بزرگی که دزربی همراه خود خواهد آورد و همچنین هزینه بالای جذب او از برایتون، از جمله این مسائل هستند. باواریایی‌ها حاضر نیستند برای سرمربی جدید خود هزینه زیادی بپردازند زیرا در سال‌های اخیر مقدار زیادی پول به این خاطر خرج کرده‌اند.

گفتنی است قرارداد دزربی با برایتون تا سال 2026 اعتبار دارد اما بند فسخی در آن گنجانده شده که باشگاه‌های علاقه‌مند می‌توانند با پرداخت مبلغی در حدود 11 میلیون پوند، او را جذب کنند.

از دست ندهید ????????????????????????

جای خسرو حیدری بودم پیشنهاد منچسترسیتی را قبول می‌کردم! مرد هزار چهره؛ یورگن کلوپ مشاور مالی شد (فیلم) خوشحالی باورنکردنی جیمی کرگر در دیوار زرد! (فیلم) لیونل مسی در شکل‌وشمایلی که هرگز ندیده‌اید! (عکس)

دیگر خبرها

  • بازگشت روبرتو دزربی به لیست بایرن مونیخ
  • بازگشت مدافع پرسپولیس به ترکیب اصلی
  • ترکیب پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص شد/ بازگشت بیرانوند به دروازه
  • روز سخت پرسپولیس مقابل میلادِ سپاهان(عکس)
  • بیرانوند برای بازگشت به دروازه پرسپولیس آماده شد
  • تیتر مورد علاقه هواداران پرسپولیس پیش از جدال سپاهان
  • ساعت پخش زنده بازی هوادار و صنعت نفت آبادان‌ + پخش آنلاین
  • ترکیب سپاهان مقابل پرسپولیس (احتمالی)
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • سپاهان با کلین‌شیت 450 دقیقه‌ای در آزادی!