Web Analytics Made Easy - Statcounter

این خودرو در چین در یک کارخانه تازه ساخته در ووهان مونتاژ خواهد شد. پس از آن یک کوپه چهار درب به نام Type  ۱۳۳ و یک کراس اوور کوچکتر به نام Type  ۱۳۴ که هر دو خودرو‌های برقی خواهند بود، عرضه خواهد شد. در واقع، شرکت متعلق به جیلی با عرضه خودرو‌های مجهز به موتور ICE کار خود را به پایان رسانده است.

با وجود اینکه چند پیش نمایش از این خودرو جدید منتشر شده اما هنوز لوتوس اطلاعات زیادی از آن منتشر نکرده است؛ این خودرو احتمالا بر روی یک پلت فرم سفارشی EV سوار می‌شود که می‌تواند بسته‌های باتری تا ۱۲۰ کیلووات ساعت را حمل کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این خودروی اسپرت روی پایه‌ها تقریباً هم اندازه پورشه کاین خواهد بود و با موتور‌های الکتریکی دوگانه با سیستم چهار چرخ محرک عرضه می‌شود.

سایر جزئیات تایید شده در مورد معماری شامل فاصله بین دو محور بین ۲۸۸۹ تا ۳۱۰۰ میلی متر به همراه پشتیبانی از شارژ سریع به لطف فناوری ۸۰۰ ولت است. برای شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر بر ساعت، در کمتر از سه ثانیه می توان انتظار قدرتی بین ۶۰۰ تا ۷۰۰ اسب بخار را داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: صنعت خودرو تولید خودرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۸۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقتصاد ژاپن دست پُر آمد

آمارها نشان داد که تولید کارخانه ژاپن در مارس ۳.۸ درصد نسبت به ماه قبل افزایش یافت و این در مقابل میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۳.۵ درصدی بود.

به گزارش ایسنا، تولیدکنندگانی که وزارت اقتصاد، تجارت و صنعت ژاپن مورد بررسی قرار داد، انتظار دارند که تولید فصلی تعدیل شده در آوریل ۴.۱ درصد افزایش یابد و در ماه می ۴.۴ درصد افزایش یابد.

داده‌های جداگانه نشان می‌دهد که فروش خرده فروشی ژاپن در ماه مارس نسبت به سال قبل ۱.۲ درصد افزایش یافته است و این نتیجه پایین‌تر از میانگین پیش‌بینی بازار برای افزایش ۲.۲ درصدی بود اما بیست و پنجمین ماه متوالی رشد را نشان داد.

طبق گزارش رویترز، داده‌ها نشان می‌دهد که خرده فروشی در ماه مارس ۱.۲ درصد در مقایسه با ماه قبل، کاهش یافته است که پس از افزایش ۱.۷ درصدی در فوریه است.

دیگر خبرها

  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • روند خوب تولید؛ توقف فروش رسمی/خودروهای تولیدی کجا هستند؟
  • جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا اعلام شد
  • اقتصاد ژاپن دست پُر آمد
  • «خودروی برقی» راه‌حلی بدون جایگزین
  • اعلام جزئیات پذیرش‌های جدید در بورس کالا
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • فیلم| خودروی اسپرت برقی جدید BYD
  • پروانه فعالیت رسمی شرکت تعاونی نوآوران لوتوس پیروزی صادر شد
  • تصمیم‌گیری درخصوص عرضه پژوپارس در شورای رقابت