Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصغر احمدی گفت: امسال در روز درختکاری ۱۰۰ هزار اصله نهال بین متقاضیان توزیع می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از جهانبین نیوز؛ اصغر احمدی مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هفته درختکاری از ۱۵ اسفند آغاز و تا ۲۲ اسفند ادامه دارد.

وی با بیان اینکه منابع طبیعی جزء انفال است و حفظ و حراست از آن وظیفه همگان ادامه داد: امسال در روز درختکاری ۱۰۰ هزار اصله نهال بین متقاضیان توزیع می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری چهارمحال و بختیاری یادآور شد: "ایران سرسبز، ایران قوی، همه با هم، جهاد برای حفظ منابع طبیعی" شعاری است که امسال انتخاب شده. احمدی نقش رسانه‌ها را در فرهنگ‌سازی جهت حفظ منابع طبیعی بی‌بدیل عنوان و اضافه کرد: اگر این حقیقت جا بیافتد که منابع طبیعی مال همه مردم است و منافع بسیاری دارد، آنگاه همه برای حفظ و نگهداری آن پای کار آمده، از نابودی آن جلوگیری می‌کنند و جلوی تخریب‌کنندگان این گنج خدادادی می‌ایستند. وی با اشاره به ممنوعیت ورود بازدیدکنندگان به دشت لاله چهارمحال و بختیاری بیان داشت: در جلسه حفظ حقوق بیت‌المال، ورود به منطقه دشت لاله در سال‌جاری ممنوع اعلام شد. احمدی گفت: باید موضوع ممنوعیت ورود به دشت لاله قبل از اینکه شرایط رویش لاله‌ها فراهم شود به اطلاع مردم رسانده شود، در این زمینه دادستان عمومی انقلاب استان، دادستان شهرستان کوهرنگ، منابع طبیعی و آبخیزداری و محیط زیست متولی هستند و فرمانداری هم باید همکاری کند. مدیرکل منابع طبیعی چهارمحال و بختیاری به خلاء قانونی موجود در برخورد با فروشندگان کلوس اشاره و خاطرنشان کرد: در این زمینه فقط قانون برخورد با عوامل بوته‌کنی وجود داشت اما به استناد اینکه این موضوع تحصیل مال نامشروع است دارندگان و فروشندگان را تحت تاثیر قرار داده و اعمال قانون می‌شود که همیاران طبیعت هم برای اجرای آن اعلام آمادگی کردند.   انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: چهارمحال و بختیاری منابع طبیعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۹۱۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری

در اطلاعیه اداره کل هواشناسی چهارمحال و بختیاری آمده است؛ فعالیت این ناپایداری‌های همرفتی از امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه، به صورت رگبار و رعد و برق، وزش باد به نسبت شدید و احتمال تگرگ ظاهر می‌شود و تا روز جمعه ۱۴ اردیبهشت ماه در سطح استان تداوم خواهد داشت.

بیشتر بخوانید

پیش بینی وزش باد شدید در چهارمحال و بختیاری

رگبار باران و رعد و برق، صاعقه، وزش باد به نسبت شدید تا شدید، احتمال رخداد تگرگ و مه در استان، سیلابی شدن مسیل‌ها و رودخانه‌های فصلی و آبگرفتگی معابر از مخاطرات این سامانه است.

عدم توقف و اسکان در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها، اجتناب از چرای دام‌ها در مناطق مرتفع و حاشیه رودخانه ها، احتیاط در فعالیت‌های کوهنوردی، احتیاط در رانندگی و تنظیم آب ورودی استخر‌های پرورش ماهی و سایر اقدامات پیشگیرانه توصیه می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • صدور هشدار نارنجی هواشناسی در چهارمحال و بختیاری
  • کاشت نهال متناسب با آب و هوای شهرستان دهلران باشد
  • ضرورت بروزرسانی تجهیزات منابع طبیعی
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • نمایشگاه ایران اکسپو فرصتی مناسب برای جذب سرمایه‌گذاران در چهارمحال و بختیاری است
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • کاشت بیش از ۵ میلیون اصله نهال در بوشهر + تصویر
  • وضعیت ایده آل ذخیره خون در چهارمحال و بختیاری