Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز، هفته بیست و یکم لیگ برتر تحت الشعاع یک نبرد جذاب و دیدنی است. ششمین اپیزود از تقابل‌های امیر و فرهاد از همیشه حیثیتی‌تر و مهم‌تر است.

وضعیت دو تیم در لیگ برتر

استقلال با ۴۸ امتیاز در صدر جدول است و یکی از جذاب‌ترین و نزدیک‌ترین کورس‌های تاریخ لیگ را با سرخ‌ها جلو می‌برد.

گل‌گهر گرچه در این فصل هزینه‌های زیادی کرد اما بازیکن گابنی آن‌ها را از جنگ سهمیه دور کرد و حالا شاگردان امیر محکوم به پیروزی در تمام بازی‌هایشان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آن‌ها با ۳۲ امتیاز در جایگاه پنجم جدول قرار دارند.

شرایط دو تیم

آبی‌ها که هفته گذشته روند پیروزی‌های متوالیشان در برابر نساجی پاره شد باید برای برگشت به روند موفقیت تمام امتیازات این بازی را کسب کنند. آن‌ها رکورد بی‌نظیر ۱۴ پیروزی و ۶ تساوی را به ثبت رسانده‌اند.

گل‌گهر در ۵ بازی آخر خود شکست نخورده و بازی‌های سختی را با پیروزی پشت سر گذاشته است و این دیدار برای آن‌ها پلی برای عبور به سمت خوشبختی است.

آرایش تیمی

فرهاد، امیر را گمراه کرده است. پیغام داده که من تیمم تاکتیک پذیر است و آماده ارائه دو سیستم متفاوت خواهد بود و همین امر تبدیل به دغدغه امیر خواهد شد. البته برای مهار جناحین گل‌گهر و جلوگیری از ارسال‌های بلند به مقصد استنلی استفاده از سیستم ۳ دفاعه منطقی تر است. یامگا و حسین زاده از استقلال و صادقی و استنلی از گل‌گهر ستاره‌های این دیدار خواهند بود.

انگیزه‌های تمام نشدنی!

نابغه جوان در برابر پرافتخارترین مربی لیگ برتر آماری شگفت انگیز به ثبت رسانده است. ۵ پیروزی پیاپی! و این بزرگترین انگیزه امیر برای رهایی از یک رکورد منفی است.

فرهاد به هیچ عنوان دوست ندارد در این بازی شکست بخورد و طعم همنشینی با رکورد امیر در سپاهان را از دست بدهد.

معامله ساده است. امیر برای حفظ رکوردش مجبور به شکست رویین‌ تن ترین فرهاد تاریخ است. فرهادی که می‌داند این دبل هت تریک طعم متفاوتی خواهد داشت. آیا فرهاد موفق به همنشینی با امیر در این رکورد تاریخی می‌شود؟!

علیرضا بابک

هومن جعفری کد خبر: 1132259 برچسب‌ها فوتبال ایران

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: فوتبال ایران گل گهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۹۲۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند

سرهنگ سعید راستی گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران در پی انتشار کلیپی از قدرت‌نمایی دو نفر از اوباش با سلاح گرم و قمه در فضای مجازی در محدوده محله فلاح تهران بررسی موضوع را در دستورکار خود قرار دادند و با انجام اقدامات پلیسی و رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد هر دو شرور سابقه دار هستند.

وی با بیان اینکه هویت و مخفیگاه متهمان در محدوده یافت آباد تهران شناسایی شد، گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ پس از اخذ دستور قضائی هر دو متهم را در مخفیگاهشان در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

راستی با بیان اینکه هر دو متهم به جرم خود اعتراف کردند و با تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضائی معرفی شدند، گفت: پلیس اجازه قدرت‌نمایی و بازی با آرامش و امنیت مردم را به افراد شرور و مجرمان نخواهد داد.

منبع: ایسنا

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • دستگیری اراذل و اوباش در جنوب تهران
  • دستگیری ۲ شرور که در محله فلاح تهران قدرت‌نمایی کردند
  • فرصت ویژه جواد نکونام برای شکستن رکورد فرهاد مجیدی
  • قدرت‌نمایی شبانه پلنگ در مازندران (فیلم)
  • پایان قدرت نمایی اوباش در رامسر با شلیک پلیس
  • دستگیری عامل قدرت نمایی در رفسنجان
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان 
  • عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان دستگیر شد
  • دستگیری عامل قدرت نمایی با سلاح سرد در رفسنجان