Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، سردار عبدالرضا حاجتی مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان امروز در یادمان فتح‌المبین در جمع زائران راهیان‌نور، اظهار کرد: حرکت عظیم و میلیونی راهیان‌نور می‌تواند بهترین افسران را برای مبارزه و مقابله با هجمه‌های استکبار تربیت کند. 

وی عنوان کرد: هر زائر راهیان نور باید یک رسانه علیه تفکرات استکباری باشد، فضای راهیان‌نور باید به سمت تحلیل و بررسی برود تا اثرگذاری آن زیاد شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: تفکر استکباری به محض آن که متوجه شود کشور و یا ملتی ضعیف شده، ماهیت پلید خود را نشان می‌دهد، بر همین اساس رهبر معظم انقلاب اسلامی بر اقتدار دفاعی و نظامی و داشتن موشک‌های نقطه‌زن تاکید می‌کردند.

حاجتی بیان کرد: اگر تدابیر بنیانگذار کبیر انقلاب و سپس راهبردهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب اسلامی نبود، سرنوشت دیروز کشور ما چیزی شبیه به اوکراین امروز بود.

وی ادامه داد: جنگ اوکراین یک عبرت بزرگ است. عبرتی که کشورها را بیدار کرده است که به وعده های پوشالی غرب و آمریکا تکیه نکنند و در پی استقلال و حفظ منافع کشور و ملت خود باشند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان سردار حاجتی راهیان نور یادمان فتح المبین خوزستان زائران راهیان نور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۴۵۱۹۶۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند

ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: کارگران به عنوان موتور محرکه و بازوان پرتوان هر جامعه‌ای هستند.

مسلم مرادی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: بدون شک همه پیشرفت‌های بشری در طول تاریخ از روحیه کار و تلاش و اندیشه ساختن آینده ای بهتر نشات گرفته است و در این میان کارگران به عنوان موتور محرکه و بازوان پرتوان هر جامعه‌ای، همواره ایفاگر نقشی مهم و اساسی در راه نیل به رشد، تعالی و شکوفایی هستند. قشری که در دین آسمانی اسلام از شأن و منزلت ویژه‌ای برخوردار بوده و بوسه رسول مهربانی ها حضرت محمد مصطفی(ص) بر دستان زحمتکش کارگر بیانگر متعالی‌ترین و ارزشی ترین نگاه به این قشر است.

فرماندار بروجرد اضافه کرد: تلاش و پشتکار قشر شریف کارگر در طول بیش از چهار دهه از عمر پر برکت انقلاب اسلامی، بویژه در شرایط خاص و حساس کنونی که بیش از هر زمانی نیازمند تولید داخلی برای گذر از تحریم های ظالمانه دشمنان هستیم بر کسی پوشیده نیست و در سال جهش تولید با مشارکت مردم این قشر می تواند همچون گذشته در مسیر تعالی و پیشرفت و خودکفایی کشور گام بردارند.

مرادی بیان کرد: جامعه کارگری، از ابتدای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به عهد خود وفادار بوده و نقش غیرقابل‌ انکاری در توسعه اقتصادی کشور داشته است.

وی تصریح کرد: کارگران از اقشار مهم نظام هستند لذا توسعه و پیشرفت کشور به تلاش و کوشش کارگران بستگی دارد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کارگران موتور محرکه و بازوان پرتوان جامعه‌ هستند
  • اعضای شوراها از دخالت دادن تفکرات سیاسی پرهیز کنند
  • دستور استاندار کردستان برای کمک به اردوهای راهیان نور
  • جنبش دانشجویی، سازمان استکباری آمریکایی-صهیونیستی را به هم ریخت
  • حرکت علمی باید همراه با روح تمدنی انقلاب اسلامی باشد
  • بادامچیان: انتخاب اصلح از بین افراد موجود یک تکلیف و وظیفه است
  • دشمنان با جنگ رسانه‌ای در مسیر مردم و انقلاب سنگ اندازی می‌کنند
  • تبلیغات منفی رسانه‌های غرب درباره فتح فاو توسط ایران
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما برای انعکاس عملیات وعده صادق
  • حاجی محمره از یادمان های راهیان نور بازید کرد